Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@19:23:14 GMT

راموس الگوی من است؛ او به من کادو تولد داد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۴۰۸۴

راموس الگوی من است؛ او به من کادو تولد داد

الساندرو باستونی، مدافع جوان اینتر به تمجید از سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید پرداخته است.

به گزارش "ورزش سه"، الساندرو باستونی در یک سال اخیر پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و بسیاری از تیم های بزرگ جهان به دنبال جذب این مدافع جوان و ایتالیایی تیم اینتر هستند. حالا الساندرو باستونی در مصاحبه ای در مورد تقابل نراتزوری با رئال مادرید در مسابقه فصل گذشته لیگ قهرمانان صحبت کرده و اعتراف کرد مدافع باتجربه اسپانیایی را از هر لحاظ الگوی خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

الساندرو باستونی گفت: "به غیر از مارکو ماتراتزی و والتر ساموئل، مدافع مورد علاقه من سرخیو راموس است. من آنقدر خوش شانس بودم که پس از بازی فصل گذشته در لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید با سرخیو راموس صحبت کردم. همچنین بعدها سپس او پیراهن خود را برای روز تولدم به من هدیه داد. من از سبک بازی  راموس رفتار او در داخل و خارج از زمین خوشم می آید و سعی می کنم او را الگوی خودم قرار دهم.

 

بهترین خاطره از قهرمانی در رقابت های یورو 2020؟ بدون هیچ گونه تردیدی آخرین مهار جیجی دونارونا در دیدار نیمه نهایی مقابل اسپانیا. ما 50 روز را در شرایط قرنطینه گذراندیم و آن صحنه اوج یک دوره زیبا و دردناک بود. شادی قهرمانی در یورو هنوز و بعد از سه ماه برای من از بین نرفته است.

 

روبرتو مانچینی و کادر فنی در محیط تیم آرامش فوق العاده ای ایجاد کرده بودند. هیچ گاه بین ما تنش و ناراحتی وجود نداشته و علاوه بر ویژگی های فنی بسیار خوب بازیکنان، همواره درک متقابل و فراوانی بین اعضای تیم ملی ایتالیا وجود داشته است."

 

اینتر میلان پاری سن ژرمن سرخیو راموس الساندرو باستونی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان پاری سن ژرمن سرخیو راموس الساندرو باستونی الساندرو باستونی سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۴۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه علمیه بعنوان یک الگوی اخلاق و اخلاص باشد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آیت الله نوری همدانی در دیدار رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تجلیل از شخصیت اخلاقی و انقلابی و عملکرد با تدبیر و درایت و بدور از هیاهوی آیت‌الله حسینی بوشهری گفت: جامعه مدرسین حوزه علمیه ستون استوار حوزه و دارای سابقه درخشان حدود ۶۰ ساله است و در انقلاب یک جریان اثرگذار بوده است و شخصیت و هسته نخست این تشکیلات افرادی در سطح بالا بوده که هر کدامشان در حوزه رکنی بودند.

وی در ادامه افزود: باید در کار‌ها مبانی همه ما اسلام و قرآن و اصول انقلاب اسلامی؛ خصوصاً فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) باشد، ارتباط با اساتید و طلاب که شورای عالی انجام می‌دهد و من در جریان چند جلسه آن هستم بسیار موثر است که باید انشاءالله مستمر باشد.

مرجع عالیقدر جهان تشیع در ادامه با بیان اینکه عده‌ای متأسفانه مغرضانه قضاوت می‌کنند، اما همه اینجور نیستند، اگر مطلبی هم باشد، باید در فضای احترام و حفظ جایگاه مطرح شود، نه اینکه در فضای مجازی دست به تضعیف و تخریب بزنند و اغراض شخصی را نسبت به شخص خاصی دنبال کنند گفت: اگر برای خدا کار شود و هدف برای رضایت خدا باشد نباید کسی را که در حال خدمت در یک مجموعه‌ای است تخریب کرد بلکه همه باید کمک کنند و نباید در حوزه اختلاف باشد.

وی افزود: ما همه دنبال یک هدف هستیم و آن هم سربازی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و خدمت به فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) و حفظ مبانی انقلاب و اصولی که امام راحل تبیین کردند نه اینکه جناحی و حزبی عمل شود، دولت‌ها و افراد می‌آیند و می‌روند ما با حفظ استقلال حوزه از نظام که فرزند حوزه است و ولایت فقیه که امام عزیز آن را به عرصه زندگی آورد و رهبری هم با قدرت و حکمت امروز در حال اداره است حمایت می‌کنیم و هر جا انحرافی باشد تذکر می‌دهیم و در این مسیر که مربوط به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است تعارف نمی‌کنیم.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه من از افراد و طرق مختلف مسائل حوزه را دنبال می‌کنم افزود: در حوزه کاستی‌هایی وجود دارد که باید حل شود ولی در مجموع عملکرد جنابعالی در سمت رئیس جامعه مدرسین و عضو شورای عالی حوزه را در مجموعه وظایف تعریف شده موفق می‌دانم و برای شما دعا می‌کنم.

وی افزود: با هم فکری مشکلات حل شود، همانطور که تأکید کردم شما را فردی متدین و انقلابی می‌دانم و تقویت شما را لازم می‌دانم البته باید توجه داشت جامعه مدرسین، شورای عالی و مدیریت حوزه با توجه به پیوستگی ولی هر یک وظایف دارند که عده‌ای وظایف را با هم مخلوط می‌کنند.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه من امیدوارم همه با هم در یک فضای دینی و دوستانه مشکلات را حل نماییم گفت: از انتقاد سازنده و پیشنهاد قابل اجرا استقبال کنیم و خدای نکرده اختلافی نباشد و حوزه بعنوان یک الگوی اخلاق و اخلاص باشد و احیانا به غرض ورزی‌های شخصی و حزبی و گروهی توجه نشود.

 

دیگر خبرها

  • ساری در زمینه های مختلف باید الگوی دیگر مراکز استان ها باشد
  • حوزه علمیه بعنوان یک الگوی اخلاق و اخلاص باشد
  • بودجه ۱۴۰۳ دانشگاه‌ها؛ توزیع اعتبارات مبتنی بر عملکرد
  • کاهش مصرف انرژی در فرودگاه شهید باکری ارومیه
  • الگوی مطالبه‌گری در چارچوب قانون
  • مدافع سابق منچستریونایتد و رئال مادرید، عضو کادرفنی آرسنال می‌شود
  • توسعه کشت گیاهان کم‌آب‌بر در استان بوشهر/ الگوی کشت اصلاح می‌شود
  • کشت گیاهان کم‌آب‌بر در سرخه توسعه یافت
  • اصلاح الگوی کشت در استان بوشهر ضروری است
  • اندونگ: عاشق راموس و البته استقلال خوزستانم!