Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم یک مرجع تقلید با بیان اینکه ورزش بانوان در ایران باید بدون نیاز به آقایان باید به سمت خودکفایی و استقلال حرکت کند، گفت: ورزش زنان در کشور نباید به نحوی باشد که موجب اختلاط با نامحرم باشد و وزارت ورزش و جوانان باید مراکز اختصاصی برای ورزش بانوان احداث کند.

آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی در دیدار وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: ورزش زنان در کشور نباید به نحوی باشد که موجب اختلاط با نامحرم باشد و وزارت ورزش و جوانان باید مراکز اختصاصی برای ورزش بانوان احداث کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه ورزش بانوان در ایران باید بدون نیاز به آقایان باید به سمت خودکفایی و استقلال حرکت کند، ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان اقداماتی انجام دهد که ورزش وسیله توجه به خداوند باشد و برخی رفتارهای احتمالی موجب سوء استفاده دشمنان قرار نگیرد.

آیت الله علوی گرگانی گفت: ایران باید الگوی کشورهای اسلامی در دنیا باشد و از این نظر بروز برخی صحنه ها و تصاویر مورد تایید نیست.

وی بیان کرد: طبق روایات اسلامی خداوند متعال یاور کسانی است که تقوای الهی را رعایت کرده و در مسیر خدمت به مردم می کوشند.

این مرجع تقلید افزود: از مهمترین توصیه های معارف دینی خدمت به مردم است به نحوی که خداوند رضایت خود را در رضایت مردم قرار داده است.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر گرامی اسلام، اظهار کرد: برخورد محبت آمیز با مردم سیره عملی اولیای الهی بوده است.

حمایت از ورزش بانوان با حفظ ارزش‌های دینی

سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان؛ نیز در این دیدار با بیان اینکه در دوره جدید به ورزش بانوان با حفظ ارزش ها و فرهنگ اسلامی توجه خواهد شد، عنوان کرد: وزارت ورزش در تلاش است تا نوجوانان را از سنین پایین با ورزش آشنا کند و این علاقه تا پایان عمر همراه آن‌ها باشد.

وی گفت: ورزش همگانی تاثیر بسزایی در کاهش هزینه های بیماری در جوامع مختلف دارد و توسعه ورزش همگانی در کشورهای پیشرفته به عتوان یک رویکرد مهم در دستور کار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ورزش بانوان ورزش و جوانان ورزش بانوان وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روح الله مقدم، معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان قم گفت: استان قم درپرداخت وام ازدواج درکشور، طبق جدول وزارت ورزش و جوانان مربوط به پایان سال ۱۴۰۲، رتبه نهم کشور را کسب کرده‌است.

وی ادامه داد: استان قم با تحقق ۸۸.۵ درصدی اعطای وام ازدواج به متقاضیان، در میان ۳۱ استان کشور ، این رتبه را به خود اختصاص داده‌است.

وی یادآور شد که میانگین جمع کل دریافت کنندگان تسهیلات ازدواج در کشور در سال گذشته ۸۵ درصد بوده‌است.

مقدم بیان کرد: ۱۱ هزار و ۵۵۲ فقره وام ازدواج در سال گذشته به متقاضیان در قم پرداخت شده‌است.

وی ادامه داد: این تعداد فقره وام ازدواج با معرفی اداره‌کل ورزش و پرداخت توسط بانک‌ها به مبلغ ۲۴ هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال انجام پذیرفته‌است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم همچنین تعداد متقاضیان در صف انتظار دریافت وام در سال گذشته را یک‌هزار و ۵۰۹ نفر عنوان کرد.

وی تعداد کل متقاضیان وام ازدواج در استان قم تا پایان بهمن ماه را ۱۳ هزار و ۶۱ نفر ذکر کرد.

مقدم همچنین یادآور شد: سال ۱۴۰۱ تعداد تسهیلات پرداخت شده ازدواج در استان قم ۱۲ هزار و ۴۷۶ فقره بوده‌است.

دیگر خبرها

  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد