Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: بناها و مواریث تاریخی نظیر تخت جمشید نشان از هنر والای ایرانیان از سده‌های گذشته دارد که امروز با گذشت قرن‌های متمادی همچنان مایه حیرت و ستایش است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی پنج‌شنبه ۲۲ مهرماه در ادامه سفر یک روزه خود به استان فارس از مجموعه تاریخی تخت جمشید بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در حاشیه این بازدید بیان کرد:  یک پیام بنای تخت جمشید خطاب به ستمگران این است که ببینند سرنوشت کسانی که به مردم ظلم می‌کنند، چیست.

رئیس جمهور در بازدید از مجموعه تاریخی تخت جمشید با جمعی از مردم و بازدیدکنندگان حاضر نیز صمیمانه گفتگو کرد.

رئیسی همچنین با کارشناسان مرمت آثار باستانی در محوطه تاریخی تخت جمشید نیز گفتگو و با توضیحات آنها از جزئیات ترمیم بخش‌های مختلف این اثر باستانی ارزشمند، مطلع شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی رييسي پایگاه جهانی تخت جمشید فارس سفر استانی رئیسی تخت جمشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۴۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان از سرکنسولگری ایران در استانبول بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امورخارجه امروز چهارشنبه با حضور در بخش کنسولی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استانبول، ضمن بازدید از این بخش با مراجعین و ایرانیان حاضر گفت‌وگو کرد.

وی علاوه بر بخش کنسولی با همکاران سرکنسولگری نشستی برگزار و با ایشان در خصوص موضوعات و مسایل کنسولی و ایرانیان تبادل نظر کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین با تعدادی از مراجعان کنسولی به صورت حضوری گفت‌وگو کرد که وی رضایت و قدردانی خود را از عملکرد سرکنسولگری پُر تردد کشورمان در استانبول در ارایه شایسته خدمات کنسولی ابراز کرد.

امیرعبداللهیان همچنین در نشستی با همکاران سرکنسولگری کشورمان در استانبول، ضمن اشاره به ابراز رضایت شهروندان ایرانی حاضر در بخش کنسولی از ارایه خدمات روان در این بخش، از ایشان تشکر کرد و جلب رضایت ایرانیان در خارج از کشور را از اولویت های مورد تاکید آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس‌جمهور کشورمان دانست.

کد خبر 6081284 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • موزه تخصصی تخت جمشید توسعه می‌یابد
  • سند مالکیت تخت جمشید رونمایی شد
  • فارس اصلی‌ترین کانون تمدنی ایران فرهنگی است
  • رونمایی از سند مالکیت مجموعه جهانی تخت جمشید
  • استان فارس اصلی‌ترین کانون تمدنی ایران فرهنگی است
  • ‌سند مالکیت مجموعه جهانی تخت جمشید فردا رونمایی می‌شود
  • امیرعبداللهیان از سرکنسولگری ایران در استانبول بازدید کرد
  • سند مالکیت تخت‌جمشید در روز جهانی بناهای تاریخی رونمایی می‌شود
  • سند مالکیت مجموعه جهانی «تخت جمشید» رونمایی می‌شود
  • سند مالکیت مجموعه جهانی «تخت جمشید» فردا رونمایی می‌شود