Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون اداری و مالی کمیته امداد مرکز در سفر به لرستان از طبخ و توزیع یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان و نیازمندان استان خبر داد.

مجید باجلان امروز ۲۲ مهرماه، اظهار کرد: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص برقراری رزمایش همدلی، مواسات و کمک‌های مؤمنانه ما شاهد درخشش نیروهای جهادی، سپاه، آستان قدس، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، بسیج، خیرین و مراکز نیکوکاری امداد بودیم که در این زمینه اتفاقات خوبی رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در دو ماهه محرم و صفر یک‌میلیون و سیصد هزار پرس غذای گرم طبخ و بین مددجویان و نیازمندان توزیع شد، ادامه داد: برای طبخ و توزیع این میزان غذای گرم ۶۸ میلیارد تومان هزینه شده است

باجلان با اشاره به رعایت کامل پروتکل‌های وزارت بهداشت در تمام مراحل طبخ و توزیع غذای گرم، خاطرنشان کرد: در مناطق صعب‌العبور که امکان توزیع غذای گرم با حفظ نکات بهداشتی وجود نداشت، کمیته امداد با همراهی گروه‌های مردمی اقدام به توزیع ۱۴۰ هزار بسته‌های ارزاق به خانواده‌های نیازمند کرد.

معاون اداری مالی مرکز تأکید کرد: در پویش ملی طرح نذر سردار شهید سلیمانی، ۳۹۰۰۰ بسته‌های بهداشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفت جمع کمک‌های انجام شده به میزان ۶۸ میلیارد تومان بوده که تماماً از محل کمک‌های مردمی و خیر بوده است.

وی در خصوص ساخت منازل نیمه‌تمام مددجویان تأکید کرد: اعتبار لازم جهت تکمیل منزل این عزیزان اعتبار لازم در نظر گرفته شده است.

باجلان اضافه کرد: همه ما مددکار و خادم مردم هستیم و هدف اصلی خدمت به مددجویان و نیازمندان که ولی‌نعمت ما هستند است، در راستای رسیدن به این هدف بزرگ و ایجاد انگیزه تا جایی که امکان دارد باید دغدغه همکاران را رفع کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كميته امداد سپاه وزارت بهداشت مقام معظم رهبری مددجویان و نیازمندان طبخ و توزیع غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۴۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار وعده غذای گرم و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد

خزاعی عرب رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه دو  شهرستان بیرجند گفت: در اجرای پویش ملی اطعام مهدوی و در مراسم افطاری خانواده‌های مددجویان تحت حمایت این نهاد، ۲۰ آشپزخانه در بیرجند همکاری می‌کنند.

او با بیان اینکه تا کنون ۴ هزار وعده غذای گرم و ۵۰۰ سبد معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است، افزود:  امسال برای پنجمین سال متوالی است که پویش اطعام مهدوی با کمک مساجد، مراکز نیکوکاری، حسینیه‌ها، گروه‌های جهادی و مردم و خیران برگزار می‌شود.

خزاعی عرب بیان کرد: با توجه به در پیش بودن  ایام لیالی قدر پیش بینی می‌شود طی برنامه عملیاتی تا پایان ماه مبارک رمضان بیش از ۴۰ هزار وعده غذای گرم و ۴ هزار سبد غذایی به همراه افطاری ساده در سطح مراکز نیکوکاری و کمیته امداد شهرستان توزیع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کمک ۳۰ میلیاردی خیران به نیازمندان در چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۱.۲ میلیون غذای گرم میان نیازمندان خوزستانی
  • توزیع ۶۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در روستای دوست آباد + تصویر
  • خبر‌هایی از توزیع غذاهای نذری بین نیازمندان
  • ۴ هزار وعده غذای گرم و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی
  • توزیع ۱.۲ میلیون غذای گرم بین نیازمندان خوزستان
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • توزیع ۳۶۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان لرستان
  • ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود