Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، «أبییا درسخ» نظامی ۱۹ ساله صهیونیست خود را از یک تاکسی در حال حرکت به بیرون پرتاب کرد و به زندگیش خاتمه داد.

شبکه کان رژیم صهیونیستی گزارش داد که این نظامی صهیونیست از تیپ گولانی بوده و پس از فرار، اقدام به خودکشی کرد.

بر اساس این گزارش، درسخ پس از اینکه نتوانست خود را با زندگی نظامی وفق دهد، مجبور به فرار از ارتش شد؛ اما دوستانش او را برای بازگشت به پادگان متقاعد کردند و هنگام بازگشت با یک تاکسی پس از دریافت یک تماس تلفنی، خود را به بیرون پرتاب کرد که باعث مرگ او شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این گزارش می‌افزاید، این نظامی صهیونیست با جراحت شدید به بیمارستانی در بیتح تکفا منتقل شد؛ اما به دلیل شدت جراحت جان باخت.

آمار‌های رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که خودکشی در میان نظامیان این رژیم افزایش یافته است؛ به طوری که در سال گذشته (۲۰۲۰) ۲۸ نظامی صهیونیست خودکشی کردند و این در حالی است که در سال ۲۰۱۸ میلادی ۱۲ مورد خودکشی در بین نظامیان صهیونیست ثبت شده بود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: نظامی صهیونیست فرار خودکشی نظامی صهیونیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی به ناتوانی خود در ترور رهبران حماس و نیز ناکامی در نجات اسرای خود در غزه اذعان کرد.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» روز چهارشنبه به نقل از منابعی در ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که این رژیم نشانه‌ای مبنی بر اینکه این رژیم بتواند اسرای خود در غزه را آزاد کند، نمی بیند.

این رسانه صهیونیستی همچنین با استناد به گفته منابع ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرده که هیچ نشانه‌ای دال بر اینکه ارتش این رژیم بتواند رهبران حماس را ترور کند، وجود ندارد.

منابع ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اذعان کردند که حماس به راحتی می تواند به مناطقی بازگردد که ارتش رژیم صهیونیستی قبلاً آن را تحت کنترل گرفته بود.

رسانه‌های عبری زبان روز چهارشنبه اعلام کردند خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه بار دیگر در تل آویو دست به تظاهرات زده و خیابان ایالون را بستند.

تظاهرات کنندگان خواستار اقدام فوری برای دست‌یابی به توافق مبادله اسرا با مقاومت در غزه شدند.

علاوه بر این رسانه‌های عبری زبان تأیید کردند که تظاهرکنندگانی که در تظاهرات خانواده‌های زندانیان، خیابان آیالون در مرکز تل آویو را بسته بودند، دستگیر شدند.

کد خبر 6063825

دیگر خبرها

  • شمار نظامیان کشته شده اعلام شده اسرائیل به 597 نفر رسید
  • کشته شدن یک نظامی اسرائیلی دیگر در غزه/ شمار نظامیان کشته شده اسرائیل به 596 نفر رسید
  • اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی در ترور رهبران حماس و نجات اسرا
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر در غزه
  • اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل/زخمی شدن ۳ هزار سرباز اسرائیلی
  • زخمی شدن 31 نظامی اسرائیلی در 48 ساعت گذشته
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها
  • زخمی شدن ۳۱ نظامی صهیونیست در نوار غزه طی ۴۸ ساعت گذشته
  • گسترش اختلافات میان مقامات صهیونیست بر سر سربازی حریدی‌ها