Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل رستمی، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این حادثه حوالی ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح امروز رخ داد و اکیپ های آتش نشانی نیز بلافاصله پس از اطلاع از موضوع حریق به محل اعزام شدند.

وی اظهار داشت: به منظور اطفا و مهار حریق و جلوگیری از گسترش حریق و خسارت وارده بیشتر به خودروی سواری، اکیپ های اطفا حریق آتشنشانی زنجان از ایستگاه های ۲ (مجتمع ادارات) و ۶ (شهرک الهیه)  این سازمان عازم محل حادثه شده و پس از ایمن سازی محل توانستند در کمترین زمان ممکن آتش را اطفا و مهار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی، تصریح کرد: این حادثه آتش سوزی خودروی سواری در بزرگراه ۲۲ بهمن شهر زنجان نرسیده به میدان روزبه اتفاق افتاد و راننده نیز که از ناحیه دست دچار سوختگی شده بود پس از اقدامات پیش بیمارستانی از سوی عوامل اورژانس به منظور ادامه درمان به بیمارستان انتقال یافت.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: کارشناسان بدوی آتش نشانی زنجان، نشت گاز ال پی جی از قسمت موتور را علت این رخداد اعلام کردند اما علت اصلی و دقیق آن از سوی کارشناسان در دست بررسی است.   

رستمی با بیان اینکه این خودروی سواری علاوه بر قسمت موتور از ناحیه کابین نیز دچار خسارت شده بود، اظهار داشت: با باز شدن درب خودرو، آتش به داخل کابین سرایت می کند که بهتر است رانندگان و یا شهروندان از باز کردن درب در چنین مواردی خودداری کنند تا خسارت بیشتری وارد نیاید.

 وی، تصریح کرد: راننده، تنها سرنشین این خودروی سواری بود و این فرصت بسیار خوبی بود تا بتواند سریع و به موقع از خودرو پیاده شده و در میان آتش و دود حاصل از حریق گرفتار نشود.  

برچسب‌ها آتش نشانی آتش سوزی خودرو زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی آتش سوزی خودرو آتش نشانی آتش سوزی خودرو زنجان خودروی سواری آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد

سرهنگ موسی بزرگی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: توقیف این تعداد خودرو در فروردین ۱۴۰۳ نشان از افزایش ۵۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشت.

وی با اشاره به اهمیت اعمال قانون و نظارت پلیس راه در ماه فروردین به علت تعطیلات نوروزی و سفرها به منظور ارتقای امنیت ترافیکی، خاطرنشان کرد: پلیس راه سمنان طی فروردین ۱۴۰۳ ا حدود ۶۰ هزار خودرو برخورد قانونی انجام داد که در این بین حدود سه هزار خودرو دارای تخلفات حادثه‌ساز و خطرآفرین از قبیل سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکت مارپیچ، انحراف به چپ، و استفاده راننده از تلفن همراه، بودند.

وی با اشاره به اینکه برخوردهای قانونی با تخلفات رانندگی از سوی پلیس راه نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۳۰ درصد افزایش داشت، تاکید کرد: اعمال قانون و توقیف خودروهای دارای تخلفات حادثه‌ساز راهی موثر برای کاهش سوانح جاده‌ای محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • واژگونی خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور سلماس - تسوج
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • (ویدیو) آتش‌سوزی گسترده در شهرک شکوهیه قم
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار