Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشورکانادا از جمله کشور هایی است که هرساله نفرات زیادی با اهداف مختلف(اغلب تحصیلی) به آن سفر می کنند. لازم است بدانید که صرفا با داشتن پاسپورت ایران نمی توانید به کشور کانادا سفر کنید و برای ورود به این کشور حتما نیاز به ویزا دارید. البته نوع ویزای شما، بسته به هدفی که برای سفر دارید متغیر است. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید برای گرفتن ویزای تحصیلی کانادا اقدام کنید، خواندن این مقاله را که توسط کارشناسان وب سایت دارالترجمه فدرال نگارش شده است، به شما  توصیه می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرط سنی برای اخذ ویزای تحصیلی در کانادا

یکی از اولین و مهمترین شرایط گرفتن ویزای تحصیلی، شرط سنی یا همان گپ تحصیلی است. در صورتی که از دریافت آخرین مدرک تحصیلی شما حدود دو الی سه سال گذشته باشد، می توانید با آوردن دلایلی نظیر گرفتن مدرک زبان یا آماده سازی مدرک تحصیلی و فراهم کردن هزینه های مالی سفر، این فاصله زمانی کم را برای افسر سفارت توجیه کنید. اما درصورتی که این فاصله زمانی پس از آخرین مدرک تحصیلی تان بیش از 5 تا 7 سال باشد، برای سفارت کانادا و دانشگاه غیرقابل قبول و نامتعارف بوده و این گونه تصور می کنند که شما قصد تحصیل ندارید و برای اقامت غیرقانونی به این کشور نیت سفر دارید.

مراحلی که قبل از درخواست اخذ ویزای تحصیلی در کانادا باید طی شوند

بسیاری از افراد به اشتباه تصور می کنند که برای تحصیل در کاناد فقط  به ویزا و یک بودجه ی تحصیلی نیاز دارند، در صورتی که چنین نیست و باید به یک سری نکات توجه کرد:

1.قبل از درخواست ویزای تحصیلی کانادا شما باید از یک موسسه آموزشی تعیین شده (DLI) یک نامه پذیرش گرفته و دانشگاه مورد نظر را انتخاب کرده باشید.

2.وب سایت دانشگاه را چک کرده و ازآخرین شرایط و قوانین برای پذیرش تحصیلی اطلاعات کامل کسب کنید.

3.ترجمه رسمی اسناد ومدارک  مالی و تحصیلی خود را آماده کنید کنید.

4.اثبات کنید توانایی این را دارید که از خود و خانواده تان در کانادا حمایت کنید.

نکته مهم: تحصیل در کانادا، کار راحت و آسانی نیست، باید به افسرهای ویزای کانادا ثابت کنید که می توانید تمام هزینه های خود، از قبیل اقامت، تحصیل و هزینه های روزانه خود را پرداخت کنید. به هیچ وجه سعی نکنید برای دریافت ویزای تحصیلی، مدارک جعلی و دروغین ارائه کنید.

مدارک لازم برای آماده سازی اخذ ویزای تحصیلی در کانادا

کانادا یکی از کشورهای پیشرفته در زمینه آموزش و تحصیل می باشد، از همین رو تعداد  دانشجویانی که برای تحصیل به این کشور مراجعه می کنند، هرسال رو به افزایش است. پس از آنکه ، تمام مواردی که قبل از درخواست صدور ویزا باید رعایت شوند را  انجام دادید، نوبت به آماده سازی مدارک مورد نیاز می‌رسد.

مراحل آماده سازی برای اخذ ویزای تحصیلی در کانادا، شامل موارد زیر می شود:

داشتن پاسپورمعتبر شناسنامه ی ترجمه شده و اصل آن ترجمه رسمی مدارک تحصیلی و ریز نمرات دانشجو ترجمه رسمی سند ازدواج ترجمه رسمی کارت پایان خدمت نامه پذیرش از یکی از موسسه های آموزشی در کانادا برنامه تحصیلی موسسه مورد نظر یا همان  STUDY PLAN فرم تکمیل شده درخواست ویزا نامه تمکن مالی برای 4 ماه اخیر اسکن صفحه اول از جدیدترین پاسپورت اسکن تمام صفحات پاسپورت مدرک زبان معتبر( آیلتس، تافل یا دولینگو) انگیزه نامه (برای ارشد و دکتر) دو قطعه عکس رنگی 4.5 در3.5 هر نوع مدرک مالی که ثابت کند از پس هزینه های تحصیل بر می آیید. فیش واریزی تحصیلی

هنگامی که با ارسال مدارک بالا به دپارتمان پذیرش دانشگاه کانادایی، موفق شدید نامه پذیرش تحصیلی را بگیرید، مرحله بعدی، اقدام برای دریافت ویزا می باشد که شامل مراحل زیر می شود:

نامه ای برای اثبات تمکن مالی دانشجو یا والدینش ارائه گواهی عدم سوء پیشینه در صورت درخواست سفارت ارائه آزمایش مدیکال در صورت درخواست سفارت پرینت از نامه معتبر پذیرش دانشگاه ترجمه آخرین مدرک تحصیلی دو قطعه عکس رنگی جدید کپی و اصل پاسپورت معتبر که حداقل یک سال اعتبار دارد رسید پرداخت هزینه ویزای تحصیلی و انگشت نگاری  بیومتریک مدت زمان صدور ویزای تحصیلی کانادا

طبق آن چیزی که سایت رسمی سفارت کانادا اعلام کرده، مدت زمانی که برای صدور ویزای تحصیلی طی می شود 70 الی 80 روز(حدودا سه ماه) خواهد بود، البته در صورتی که تمامی مدارک متقاضی آماده بود و نیازی به بازگشت پرونده و تکمیل دوباره ی آن نباشد. هر چقدر در آماده سازی و ارسال مدارک خود دقت و حساسیت بیشتری به خرج دهید، ممکن است این زمان کوتاه تر شود. پس بهتر است قبل از ارسال مدارک و درخواست ویزا، از کیفیت و کامل بودن مدارک مطمئن شوید.

 

ترجمه تخصصی مقالات انگلیسی و فارسی در فدرال

از آن جایی که دانشجوییان متقاضی برای تحصیل در کانادا، نیاز به ارائه رزومه دارند، چاپ و انتشار مقالاتشان در مجلات معتبر، می تواند نقطه عطفی برای رزومه هایشان شود. دارالترجمه فدرال با ترجمه تخصصی مقالات انگلیسی، این امکان را برای دانشجویان ایجاد می کند، شانس انتشار مقالات علمی آن ها در مجلات معتبر بیشتر شود.

 

چه خدماتی که در دارالترجمه فدرال ارائه می شوند؟

دفتر ترجمه رسمی فدرال از اسفند ماه سال 1392  فعالیت خود را آغاز کرد. این دفتر ترجمه رسمی از همان ابتدا، فعالیتش را زیر نظر کارشناسان ارشد با سابقه مترجمی زبان انگلیسی و زبان های دیگر با هدف اصلی ارائه خدمات ترجمه رسمی و دانشجویی به صورت دقیق و علمی و زیر نظر اساتید و متخصصان آغاز کرده است. دارالترجمه فدرال از بهترین مترجمان بهره می گیرد  وخدمات متعددی در زمینه ی ترجمه ارائه  می‌دهد که  یکی از این خدمات، ترجمه تخصصی مقالات انگلیسی است. در این مجموعه تمامی مترجمان و کارشناسان دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه های معتبر می باشند که این خود نشان دهنده کیفیت کار این مجموعه می باشد.

www.federaltehran.com

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بودجه خانواده کارشناسی ارشد کانادا مقالات علمی اخذ ویزای تحصیلی در کانادا ویزای تحصیلی کانادا مدرک تحصیلی آماده سازی ترجمه رسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۴۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال مجوز می‌گیرد یا به لیگ آزدگان سقوط می‌کند؟

استقلال برای دریافت مجوز حرفه‌ای در آسیا مدارک لازم را تهیه و آبی‌پوشان تنها نگران برطرف شدن مشکل مالکیت مشترک با پرسپولیس هستند تا برای سومین سال متوالی از حضور در مهم‌ترین تورنمنت آسیا محروم نشوند.

به گزارش مشرق، شمارش معکوس برای دریافت مجوز حرفه‌ای استقلال در آسیا آغاز شده است و هواداران این تیم دوست ندارند اتفاقات تلخی که در دو سال گذشته مانع از حضور تیم محبوبشان در لیگ قهرمانان آسیا شد تکرار شود.

در ماه‌های اخیر خطیر و مجموعه باشگاه استقلال برای تکمیل مدارک خود تلاش‌های زیادی انجام و موانع زیادی را از پیش رو بر داشتند.

تسویه حساب مالی

باشگاه استقلال تا یازدهم فروردین ماه فرصت دارد مباحث و صورت‌های مالی خود را از طریق نرم افزار برای کنفدراسیون فوتبال آسیا بارگذاری کند.

صورت‌های مالی باشگاه استقلال آماده و تنها مدرکی که باید در این شاخصه کامل شود برگه تسویه حساب با باشگاه سانتاکلارا است.

سهم باشگاه استقلال از بدهی این باشگاه پرتغالی از طریق یک بانک معتبر ایرانی انتقال داده شد و پس از نشستن پول به حساب باشگاه سانتاکلارا که احتمالا چهل و هشت ساعت بعد خواهد بود رسیدی در اختیار آبی‌پوشان قرار می‌گیرد که در آن‌هم در اولین ساعات دهم فروردین ماه برای AFC بارگذاری می‌شود.

در مقطع کنونی مهمترین چالش باشگاه استقلال برای دریافت مجوز حرفه‌ای در آسیا معیار حقوقی است که شامل ثبت تجاری باشگاه، قراردادها و سیستم حقوقی است.

مالکیت مشترک ، چالش جدی آبی‌ها

پرونده‌های حقوقی، قراردادها و دیگر مدارکی که در این باره لازم بود آماده بارگذاری از سوی باشگاه استقلال در نرم افزار afc است.

تنها چالش اصلی در این باره برطرف شدن مالکیت مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است که وزارت ورزش و جوانان قول داده آن را برطرف کند.

سرخابی‌ها تا بیستم فروردین ماه فرصت دارند مدارک لازم را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند که مالکیت مشترک ندارند.

تاییدیه معیار ورزشی

یکی دیگر از الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مجوز حرفه‌ای در آسیا معیار ورزشی است که شامل برگزاری مسابقات، دیدارهای تیم‌های پایه و مسائل دیگر است.

مدارک لازم در این خصوص که به تایید فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال استان تهران است در اختیار مسئول مربوطه در ساختمان علامه جنوبی است تا پیش از فرارسیدن یازدهم فروردین ماه برگزار شود.

زیر ساخت‌ها و ماجرای ورزشگاه تکراری

در مرحله بعدی (مرحله سوم) باشگاه‌ها باید زیرساخت‌های خود از جمله ورزشگاه‌های محل برگزاری رقابت‌های خود را مشخص کنند.

باشگاه استقلال علاوه بر اینکه مستندات ورزشگاه امام رضا (ع) و کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی را به عنوان زیر ساخت‌ها آماده کرده استادیوم آزادی را به عنوان محل برگزاری مسابقات خود معرفی کرده است.

مدارک پرسنلی و اداری مرحله دیگری از معیارهای کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دریافت مجوز حرفه‌ای است.

تمامی مدارک لازم از کارمندان باشگاه گرفته تا کادرفنی تهیه شده و در نرم افزار مربوطه آپلود شده است.

سقوط به لیگ آزادگان پایان تلخ محرومیت آسیا!!

با توجه به اینکه باشگاه استقلال طی دو سال پیاپی نتوانسته برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، مجوز حرفه‌ای خود را بگیرد، با توجه به قوانین و مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا در صورتی که امسال نیز برای سومین سال پیاپی از این امر محروم شود با جرایم سنگینی مواجه خواهد شد که در آیین انضباطی پیش‌بینی شده است و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حتی می‌تواند حکم به سقوط استقلال به لیگ پایین‌تر دهد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • مهلت بارگذاری مدارک مالی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای
  • راهیابی آثار ۵ سینماگر ایرانی به جشنواره هات داکس
  • ترجمه غزل علی سلیمیان به زبان عربی
  • بهترین مکان ها برای زندگی در کانادا
  • خودروی ۶۰ میلیاردی در کرمان، توقیف شد
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کنکور + خرید سریال ثبت نام کنکور سایت sanjesh.org
  • صعود تولید ناخالص داخلی منابع طبیعی کانادا
  • ترجمه و تبیین آیه ۳۶ سوره نحل
  • استقلال مجوز می‌گیرد یا به لیگ آزدگان سقوط می‌کند؟
  • ثبت شرکت در کرج: راهنمای جامع و کامل