Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به عمق محرومیت لرستان و اینکه مردم در شرایط سختی به سرمی‌برند، گفت: از کمیته امداد کشور انتظار داریم کمک‌های مومنانه و اهدا جهیزیه به نیازمندان و مددجویان استان توجه بیشتری شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در دیدار با معاون اداری و مالی کمیته امداد کشور که در خرم‌آباد انجام گرفت، با بیان اینکه کمیته امداد از جمله تشکیلات ماندگاری است که توسط امام راحل(ره) تاسیس شد، اظهار کرد: هرچه ما جلوتر می‌رویم بیشتر شاهد تاثیرگذاری کمیته امداد و نهادهای زیرمجموعه دفتر مقام معظم رهبری در ایجاد استحکام در میان لایه‌های مختلف جامعه می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نقش کمیته امداد در استان لرستان در حوادثی همچون سیل و کرونا بسیار پررنگ‌تر است و خدمات گسترده‌ای که به مردم نیازمند استان و مددجویان تحت پوشش خود ارائه می‌دهد ستودنی است، اضافه کرد: عمق محرومیت‌ها در استان لرستان متفاوت با مناطق دیگر کشور است، استان لرستان سالیان درازی است که در بیکاری، تورم و عدم رونق مطلوب کسب و کار رنج می‌برد و در بحث تعداد کارخانه‌های تعطیل شده جزء استان‌های اول کشور است، این موارد رمق را از خانواده‌ها و شادی و نشاط را از جوانان  استان گرفته است.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه استان لرستان علی‌رغم مشکلات عدیده‌ای که دارد ولی با تقدیم شش هزار و ۳۰۰ شهید پیوند و وفاداری خود را به نظام، امام راحل و مقام معظم رهبری ثابت کرده است، از رها شدن سدهای نیمه‌تمام لرستان انتقاد کرد و گفت: در استان لرستان بیش از ۲۰ دشت وسیع داریم که چنانچه از طریق شبکه‌های آبیاری سدها آبی شوند، مشکل بیکاری استان رفع می‌شود.

وی افزود: استان لرستان علی‌رغم داشتن بیشترین میزان بارش‌ها در کشور اما تابستان‌ از خشکسالی رنج می‌برد و مردم استان هیچ‌گاه اعتراض نکردند، زیرا خودشان را مدافع نظام می‌دانند برهمین اساس چنین مردمی شایسته توجه هستند ولی متاسفانه همواره مورد بی‌مهری و بی‌توجهی مسئولان قرارگرفته‌اند از طرفی دیگر، بعضی استان‌ها در بخش کشاورزی از صندوق توسعه ملی استفاده کردند ولی استان لرستان بهره‌ای نگرفت.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه مهمترین موضوع استان اشتغال است، اظهار کرد: استان لرستان قطب بسیاری از میوه‌ها همچون انجیر، انار و حبوبات است ولی متاسفانه به‌دلیل عدم وجود صنایع تبدیلی محصولات این استان توسط دلالان خریداری می‌شود که می‌توان با راه‌اندازی صنایع تبدیلی برای بسیاری از مددجویان اشتغال ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه در استان لرستان با توجه به نجابت و شرافتی که دارند به هر اندازه خدمات ارائه شود کم است، گفت: خدمات بسیاری از طرف کمیته امداد به مردم استان ارائه می‌شود ولی عمق کار وسیع است و مردم در شرایط سختی به سرمی‌برند در همین راستا انتظار داریم کمک‌های مومنانه و اهدا جهیزیه به  نیازمندان و مددجویان استان توجه بیشتری شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی امام راحل كميته امداد استان لرستان صندوق توسعه ملي مقام معظم رهبری صندوق توسعه ملی لرستان استان لرستان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه ویژه مدیران به طرح جامع گلزار شهدا

استاندار قزوین گفت: همچنین اجرای طرح یاد شده، در توسعه شهری موثر است لذا باید جزو اولویت مسئولان استانی باشد و به عملیاتی شدن آن نگاه ویژه‌ای داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمد مهدی اعلایی ظهر امروز در جلسه کارگروه ساماندهی گلزارهای مطهر شهدای استان قزوین و بررسی طرح جامع گلزار شهدای شهر قزوین که در محل سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: طرح جامع گلزار مطهر شهدای شهر قزوین با اعتبارات استانی، ملی و شهرداری اجرایی خواهد شد و به بهترین فضا برای اجرای برنامه‌های فرهنگی تبدیل می‌شود.

وی افزود: اکنون مسئولان استان قزوین در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌ها پای کار هستند و بهترین زمان برای اجرای طرح یاد شده است.

استاندار قزوین گفت: اجرای طرح یاد شده جزو باقیات و صالحات مسئولان استانی خواهد بود و برای استان قزوین پربرکت است.

اعلایی تصریح کرد: اجرای طرح یاد شده در توسعه شهری موثر است، لذا باید جزو اولویت مسئولان استانی باشد و به عملیاتی شدن آن نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

وی بیان کرد: باید مسئولان معاونت عمرانی استانداری قزوین، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهرداری قزوین، شورای اسلامی شهر قزوین و سپاه پاسداران با یکدیگر در اجرای کار همکاری داشته باشند تا این پروژه بزرگ به اتمام برسد.

استاندار قزوین ادامه داد: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم طرح جامع گلزار مطهر شهدای شهر قزوین زمین بماند و باید همه مسئولان در اجرای آن، اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی طرح جامع گلزار مطهر شهدای شهر قزوین با تخصیص اعتبارات استانی آغاز می‌شود، گفت: استانداری قزوین ابتدا از اعتبارات و ظرفیت استان برای اجرای فاز نخست طرح جامع گلزار شهدای شهر قزوین استفاده می‌کند و همچنین در رایزنی با مسئولان کشوری از اعتبارات ملی بهره خواهد برد.

در ادامه این جلسه سمیه اسمعیلی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، اظهار داشت: ساماندهی گلزار شهدای شهر قزوین جهت استفاده بهینه از فضای این مکان مقدس یکی از مهمترین دغدغه‌های بنیاد است که باید در شان و مقام این شهدای عزیز انجام شود.

وی ادامه داد: در راستای تحقق این مهم، طراحی، طرح جامع گلزار مطهر شهدای شهر قزوین از سال 1401 آغاز شده و با برگزاری جلسه‌های متعدد و دریافت نظرات مشاوران و کارشناسی‌های مختلف، اکنون به پایان رسیده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: امروز طرح جامع گلزار مطهر شهدای شهر قزوین با تخصیص اعتبارات قابل اجرا است و می‌توان فاز نخست آن را شروع کرد.

اسمعیلی گفت: با توجه به نیازسنجی که انجام شده 19 فضا از جمله رفاهی، نمایشگاه روباز، پارک کودک، چایخانه، موزه شهدا، پارک شهدا، المان شهدای غواص و گمنام، المان عملیات‌های شاخص از جمله کربلای 4 و خیبر و پارکینگ در طرح جامع گلزار مطهر شهدای شهر قزوین در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام (ره) لرستان
  • تأمین مسکن برای مددجویان از اقدامات مهم در استان بوشهر است
  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در لرستان
  • واگذاری بیش از ۸٠٠ واحد مسکن ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد
  • لرستان جزو استان های برتر در ساخت مسکن برای مددجویان
  • افتتاح ۳ هزارمین واحد مسکن روستایی بوشهر+ تصویر
  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان لرستان
  • واگذاری بیش از ۸٠٠ واحد مسکن ویژه مددجویان در آذربایجان غربی
  • نگاه ویژه مدیران به طرح جامع گلزار شهدا
  • ایجاد بیش از ۱۲ هزار فرصت شغلی برای مددجویان لرستان