Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@10:02:13 GMT

لزوم تامین سوخت دوم برای واحدهای صنعتی در ایلام

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۴۶۱۷

لزوم تامین سوخت دوم برای واحدهای صنعتی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوذری ظهر پنجشنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز ایلام اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی استان از عملکرد شرکت گاز استان در خدمات رسانی و توزیع پایدار گاز اعلام رضایت دارند که انتظار می‌رود این نحوه ارائه خدمات در این شرکت استمرار داشته باشد.

وی افزود: تاُمین سوخت دوم برای واحدهای صنعتی و خدماتی عمومی استان ضروری است و پیگیری الزام آنها به استفاده از مشعل‌های دوگانه سوز و ذخیره سازی سوخت جایگزین بایستی در دستور کار دستگاه‌های مرتبط قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوذری با بیان اینکه همزمان با شروع فصل سرما، در جلسات آتی ستاد بحران استان به تمامی ادارات استان و صنوف و واحدهای صنعتی که خدمات رسانی عمومی دارند ابلاغ می‌شود که تمهیدات لازم برای استفاده از سوخت جایگزین در زمان بحران را مد نظر قرار دهند، اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی علاوه بر استفاده از سیستم‌های گرمایشی دوگانه سوز، باید برای ورود به فصل سرما آماده باشند و سوخت جایگزین لازم برای مواقع بحران را ذخیره‌سازی کنند.

کد خبر 5327541

منبع: مهر

کلیدواژه: صرفه جویی در مصرف سوخت گازرسانی روستایی ایلام ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه شیراز شیوع کرونا گرگان نیروی انتظامی ایلام یادروز حافظ عکس استانها هفته ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار سند مالکیت واحدهای صنعتی استان تهران صادر شد

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست مشترک با مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران علاوه بر تعامل روز افزون سازمان ثبت در تثبیت مالکیت واحدهای تولیدی و صنعتی از صدور قریب به ۳ هزار فقره سند مالکیت واحدهای صنعتی استان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست مشترک با  فرشاد مقیمی  مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه حمایت از رشد تولید و رونق اقتصاد با صدور اسناد تک برگی واحدهای صنعتی از سال گذشته تا کنون از اولویت‌های این سازمان بوده است، گفت: به همت مجموعه ثبت استان تهران، طی ۴۵ روزه کاری، ۲ هزار و ۶۶۱ فقره سند تفکیکی از اراضی شهرک‌های صنعتی دماوند ۲، عباس آباد، فیروزکوه و ملارد در استان تهران معادل ۲ هزار و ۳۱۰ هکتار در اسفند ماه سال گذشته صادر و تحویل شد.

وی ادامه داد: این اقدام جهادی باید توسط مدیران سایر استان‌ها الگوبرداری شود، و در راستای تحقق شعار سال جدید باید از ظرفیت‌های مردمی نیز در رشد تولید بهره گرفت چرا که صدور اسناد اراضی واحدهای صنعتی نقش بسزایی در افزایش ارزش افزوده، خرید و فروش وکاهش جعل و کلاهبرداری دارد.

رئیس سازمان ثبت ادامه داد: با هدف گذاری و فراهم سازی بستر لازم جهت تسریع در روند صدور سند صاحبان صنعت نیز بنا است که ۲ هزار و ۷۰۰ فقره سند واحدهای صنعتی در ۴ هزار و ۶۲۰ هکتار طی ۳ ماهه اول سال جدید نیز صادر شود.

مقیمی مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران این اقدام جهادی سازمان ثبت را در تثبیت مالکیت واحدهای تولیدی و صنعتی قابل تقدیر خواند و بر افزایش تعاملات مشترک در سال جاری نیز تاکید کرد.

در حاشیه نشست مدیر کل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری و سرپرست مرکز مالکیت فکری سازمان ثبت نیز توضیحاتی در خصوص ثبت برند و ثبت علائم تجاری و تسهیل در امور مربوطه ارائه کردند و توافقاتی حاصل شد.

تشکیل کارگروه مشترک متشکل از معاونین هر دو ارگان با هدف رفع موانع صدور اسناد تک برگ واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی سراسر کشور، رسیدگی به مشکلات صدور اسناد تفکیکی شهرک صنعتی سپید رود رشت در استان گیلان، انعقاد تفاهم نامه مشترک فی مابین دو ارگان از نکات مهم ذکر شده در این نشست بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تدوین برنامه تحولی شهرک‌های صنعتی فارس در ۱۱۰ شاخص عملیاتی
  • واحدهای صنعتی دانش بنیان ۲۸ درصد رشد داشته است
  • لزوم تشویق بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در حوزه معادن
  • اعتبارات کافی برای تامین برق واحدهای صنعتی و تولیدی تخصیص یابد
  • وضعیت گازرسانی در ایلام مطلوب است
  • ۳ هزار سند مالکیت واحدهای صنعتی استان تهران صادر شد
  • هزینه‌کرد ماهانه ۶۰ میلیارد تومان در تامین درمان ایلام
  • استان قزوین مشکل تامین بنزین و گازوئیل ندارد
  • پایش ظرفیت تولید ۴۷۰ واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی استان یزد/بازگشت ۸۰ واحد صنعتی به چرخه تولید
  • شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی: مردم نگران تامین بنزین نباشند