Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: همکاری میان دانشگاه آزاد ایذه و کانون زبان ایران در ایجاد یک مرکز آموزشی حرکتی بسیار خوب باید به صورت الگو در دیگر نقاط کشور در دستور کار قرار گیرد.

مهدی علی‌اکبرزاده در سفر یک روزه خود به خوزستان مرکز آموزشی کانون زبان ایران در ایذه را افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این مرکز در محل دانشگاه آزاد اسلامی ایذه و با همکاری این مجموعه احداث شده است.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر در خوزستان ۱۱ مرکز آموزشی کانون زبان فعال با بیش از ۱۰ هزار زبان اموزش وجود دارد. مرکز آموزشی کانون زبان ایران در ایذه دوازدهمین مرکز است که در خوزستان راه‌اندازی شد.

علاقه‌مندان می‌توانند در سامانه ثبت نام، مرکز ایذه را انتخاب و برای شرکت در ترم های زمستانه ثبت نام کنند.

در حاشیه این افتتاحیه مهدی علی‌اکبرزاده، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اظهار کرد: همکاری میان دانشگاه آزاد ایذه و کانون زبان ایران در ایجاد یک مرکز آموزشی حرکتی بسیار خوب و شایسته است که باید به صورت الگو در دیگر نقاط کشور در دستور کار قرار گیرد و اجرایی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری استانی شهرستانها کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کانون زبان ایران ايذه کانون زبان ایران دانشگاه آزاد مرکز آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۴۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت سه تُن گل محمدی ارگانیک از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکز زواره

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره گفت: برداشت گل محمدی از ۴ هزار و ۵۰۰ بوته گل محمدی در مساحت پنج هکتار از بوستان‌های گل محمدی در مزرعه آموزشی و تحقیقاتی شهید امید اکبری نیسیانی و محوطه و فضای سبز این مرکز آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود حدود ۳ تُن گل محمدی ارگانیک برداشت و برای تولید گلاب به کارگاه منتقل شود.
محمدرضا معصومی افزود: استفاده از نظام کشاورزی ارگانیک یعنی مصرف کود‌های آلی و استفاده از روش‌های به‌زراعی به‌جای مصرف کود‌های شیمیایی موجب افزایش کیفیت محصول گل محمدی مرکز در مقایسه با مکان‌های دیگر شده است.
وی پیش بینی درآمد این مرکز را بیش از ۲۰۰ میلیون تومان بیان کرد و افزود: به‌واسطه شرایط اقلیمی برداشت گل از نیمه فروردین آغاز شده و تا نیمه اردیبهشت ادامه خواهد داشت و به دلیل باردهی سریع، نگهداری آسان و درگیری کمتر با آفات می‌تواند درآمد بیشتری را برای مرکز به همراه داشته باشد، همچنین به صورت خشک شده نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد یا از آن گلاب و اسانس استحصال شود.
معصومی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره با چالش فرآوری مواجه بوده که امسال به همت کارکنان با خریداری تجهیزات و راه‌اندازی کارگاه گلاب‌گیری، زنجیره ارزش گل محمدی تکمیل شد.
وی، هدف از کشت این محصول را ایجاد اشتغال، کسب درآمد غیرشهریه ای، مصرف کم آب، توسعه و ترویج کشت گیاهان دارویی در منطقه و درنهایت زیباسازی فضای سبز و محوطه دانشگاه عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • برداشت سه تُن گل محمدی ارگانیک از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکز زواره
  • برداشت ۳ تُن گل محمدی ارگانیک از مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد زواره
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • رسالت کانون تقویت ادبیات داستانی است
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز