Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فتح اللهی در جلسه شورای اداری شهرستان رشن با اشاره به ابلاغ طرح خودمراقبتی و حفاطتی ادارات از سال ٩٨ از سوی شورای امنیت ملی کشور خاطرنشان کرد: طرح خودحفاظتی و مراقبتی دستگاه ها و ادارات ضرورتی برای حفاظت از زیرساخت ها و جلوگیری از تحقق نقشه های شوم دشمنان است.

وی با اشاره به نقش مهم مردم در امور مختلف کشور افزود: در بخش های مختلف از جمله عمرانی بسترهای حضور و مشارکت مردم را فراهم کنیم زودتر، هزینه کمتر و ماندگاری بیشتر به نتیجه می رسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتح اللهی با تاکید بر اینکه راهکارهای مشارکت مردم باید فراهم شود، گفت: به دنبال این باشیم که راهکارهای مشارکت مردم در تمام بخش ها به ویژه امنیت که راهکار توسعه محسوب می شود را فراهم کنیم.

فرماندار رشت از مسئولان دستگاه ها و ادارات شهرستان رشت خواست تا به طرح خود مراقبتی  و خود حفاظتی توجه جدی داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در این جلسه با بیان تغییر نگاه دشمنان قسم خورده نظام نسبت به کشور و انقلاب اسلامی گفت: دشمنان در کنار همه تحریم های ظالمانه دنبال فضاسازی خاص خودشان هستند که زیرساخت های انقلاب ما که ستون اصلی نظام و انقلاب است را تخریب کنند.

سرهنگ سیداکبر قاسمی اظهار داشت: در کنار ناآرامی ها و اغتشاشاتی که در کشور داشتیم این نگاه همواره در ذهن و تفکر دشمن بوده و هست.

وی با بیان اینکه به همین دلیل شورای امنیت ملی کشور سال ٩٨ حفاظت از دستگاه های اجرایی و حتی ادارات را ابلاغ کردند، افزود: بر این اساس دستگاه ها و ادارات در شهرستان های رشت باید به این طرح اهتمام جدی داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با تاکید بر اینکه همه ادارات و شهرستان ها موظف به اجرای طرح خودحفاظتی و خودمراقبتی از  اظهار داشت: بر این اساس هفته آینده رزمایشی در این باره برگزار خواهد شد. 

وی با بیان اینکه باید در کنار همدیگر امنیت کشور را حفظ کنیم ، افزود: اجازه ندهیم تا دشمنان ستون فقرات کشور که زیرساخت های کشور است را دچار آسیب کند. 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رشت نیز در جلسه شورای اداری گفت: در بخش امنیتی در شهرستان رشت دغدغه ای نداریم.

سرهنگ حافظی با بیان اینکه آستانه صبر مردم با وجود تحریم های اقتصادی کاهش یافته اظهار داشت: در خدماتی که ارایه می دهیم یک سوم مراجعات با موضوع نزاع و درگیری است که هشدار خوبی نیست.

وی با بیان اینکه مردم این زمینه را دارند که به هم بپرند، افزود: هفته ناجا فرصتی است که خدمت گذاری بیشتری به مردم داشته باشیم در کنار آنها باشیم.

بر اساس آخرین آمار شهرستان رشت دارای ۸۸۱ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها رشت جلسه شورای اداری گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت جلسه شورای اداری گیلان رشت جلسه شورای اداری گیلان شهرستان رشت دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۴۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت نیروگاه زباله‌سوز در ساری ضرورت دارد

فرماندار ساری با اشاره به ضرورت بر تسریع در ساخت نیروگاه زباله‌سوز در این شهرستان اتمام چند پروژه شهری در مرکز استان را از سیاست‌های مهم سال‌جاری مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمدعلی نوبخت، صبح امروز_دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در بازدید از پارک جنگلی شهید نوبخت (سکوتپه) که با حضور شهردار ساری، مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان ساری، اعضای شورای اسلامی شهر و معاونان و مدیران شهرداری انجام شد، وجود این پارک جنگلی را از ظرفیت‌های مهم گردشگری در مرکز استان عنوان و اظهار کرد: ضمن قدردانی از تلاش‌های شهرداری از دستگاه‌های خدمات‌رسان این شهرستان، ضرورت دارد این دستگاه‌ها در اتمام این پروژه و برای تأمین زیرساخت‌ها همکاری مضاعف‌تری را با شهرداری ساری داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه اتمام چند پروژه شهری در مرکز استان از سیاست‌های مهم در سال ۱۴۰۳ است، اظهار داشت: با توجه به اهمیت سرمایه ملی، حفاظت از منابع طبیعی نیز در اولویت قرار گیرد.

فرماندار ساری با بیان اینکه مرکز استان باید به نقطه مطلوب برسد، گفت: همه دستگاه‌ها پای کار شهرداری باشند تا آنچه که مدنظر است، تحویل مردم این شهرستان و گردشگران داده شود.

نوبخت با اشاره به ساخت نیروگاه زباله‌سوز این پروژه را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های زیست محیطی در مرکز استان دانست و بیان کرد: اگر لازم باشد چون میدان بار، در مکان پروژه کانکس برپا می‌کنیم تا این پروژه را هم به سرانجام برسانیم.

کد خبر 744762

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به اردبیلی‌ها
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • آماده باش کامل تمام ادارات شهرستان بم برای سیل احتمالی
  • بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر هستند
  • امروز هیمنه پوشالی آمریکا و اسرائیل در دنیا فرو ریخته است
  • ساخت نیروگاه زباله‌سوز در ساری ضرورت دارد
  • با توجه به هشدار هواشناسی، سیرجان در حالت آماده باش قرار گرفت
  • افتتاح دو شهرداری جدید در شهرستان تبریز
  • تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو
  • از حضور سرمایه گذاران در شهرستان خوی استقبال می‌شود