Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، زهره‌سادات لاجوردی صبح پنجشنبه در سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه این کمیسیون مسائل متفاوت در حوزه‌های فرهنگی را رصد می‌کند، اظهار کرد: باید برای رفع مشکلات موجود در حوزه فرهنگی با اطلاعات دقیق برنامه ریزی کرد.

وی عنوان کرد: در این سفر چالش‌های فرهنگی، تغییر سبک زندگی و تهاجم فرهنگی مورد توجه اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم امروزه با مشکلات معیشتی و گرانی درگیر هستند، اظهار کرد: این کمیسیون در راستای تحکیم بنیان خانواده به مشاغل خاص بانوان توجه دارد.

لاجوردی با اشاره به ضرورت توجه بر آرمان‌های انقلاب اسلامی، افزود: توجه به برخی از مشاغل برای بانوان می‌تواند زمینه حضور بانوان در کنار همسران و تحکیم بنیان خانواده را به وجود آورد.

وی تصریح کرد: بانوان خانه‌دار و شاغل در سطح کشور با مشکلات زیادی درگیر هستند که با برنامه ریزی دقیق باید این مشکلات مرتفع شود.

کد خبر 5327389

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اشتغال بانوان ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه شیراز شیوع کرونا گرگان ایلام یادروز حافظ نیروی انتظامی عکس استانها سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۴۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی مسکن روستایی تنها از طریق مشارکت‌های مردمی امکان پذیر می‌شود

مجید جودی معاون بازسازی بنیاد مسکن گفت:  بخش عمده ای از پروژه های مسکن روستایی از طریق خود روستاییان اجرایی می شود بنابراین در روستا ها ما شاهد استفاده عمده از ظرفیت های مردمی هستیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ هزار قطعه زمین در قالب طرح جهش تولید مسکن به متقاضیان واگذار شده است گفت: همین واگذاری اراضی به متقاضیان برای مهاجرت معکوس خود نشان می دهد که شعار استفاده از ظرفیت های مردمی در جهش تولید محقق شده است.

جودی افزود : در حال حاضر روند نوسازی بیش از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در روستاها همزمان با پرداخت تسهیلات ساخت۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی  آغاز شده و متقاضیان می توانند با دریافت این تسهیلات خود اقدام به ساخت مسکن کنند.

او گفت: نوسازی واحدهای مسکن روستایی خود از طریق همین مشارکت های مردم روستایی امکان پذیر خواهد شد و شاهد رونق بازار مسکن در روستاها خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تحکیم خانواده در جامعه باید اولویت تمام اقدامات فرهنگی باشد
  • قم برای رونق اقتصادی در صنعت گردشگری و زیارت می‌تواند موفق باشد
  • اقتصاد موفق با مشارکت همه اقشار امکان‌پذیر است
  • ددمنشی رژیم صهیونیستی با قطعنامه شورای امنیت پایان‌پذیر نخواهد بود/ لزوم تصویب قطعنامه‌های بازدارنده
  • سرنوشت لایحه مدیریت تعارض منافع در مجلس چه می‌شود؟
  • نوسازی مسکن روستایی تنها از طریق مشارکت‌های مردمی امکان پذیر می‌شود
  • اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر در بوستان غدیر مشهد
  • سرنوشت «لایحه مدیریت تعارض منافع» در مجلس چه می‌شود؟
  • بدون توجه به فرهنگ امکان پیشرفت وجود ندارد/ رونمایی از سند مشترک تعامل فرهنگ و اقتصاد
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است