Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@11:45:40 GMT

بارش پراکنده باران استان همدان را فرا می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۴۸۹۱

بارش پراکنده باران استان همدان را فرا می‌گیرد

«محمد حسن باقری شکیب» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت افزایش نسبی سرعت وزش باد در ساعت های میانی روز به خصوص در مناطق بادخیز استان همدان پیش بینی می شود. 

وی اظهار داشت: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی آسمان بیشتر نقاط استان ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، همراه با افزایش ابر، وزش باد و بارش قطره‌ای باران پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری شکیب عنوان کرد: دمای هوای بیشتر نقاط استان همدان تا ۲ روز آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت و از روز یکشنبه هفته آینده شاهد کاهش محسوس دمای هوا در بیشتر مناطق استان خواهیم بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان گفت که به دلیل ابرناکی آسمان به ویژه در مناطق شمال و شمال غرب استان همدان، میزان رطوبت هوا نیز افزایش خواهد یافت.

باقری شکیب، نوسان دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته را بین هشت تا ۲۶ درجه سانتی گراد اعلام کرد.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، اسدآباد با ۲۸ درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین شهر استان بود و کمینه دمای هوا در بیشتر شهرهای استان به هفت درجه سانتی گراد بالای صفر رسید.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا اداره کل هواشناسی همدان همدان بارش باران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا همدان تغییرات آب و هوا همدان بارش باران استان همدان دمای هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش ۵۸ میلیمتری باران در تاریک دره نهاوند

محمد حسن باقری شکیب در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: در شهر همدان، ایستگاه بوعلی همدان هم ۲۶ میلیمتر گزارش بارش داشته، به طور میانگین آورده سامانه بارشی برای استان ۲۸ میلیمتر بوده که علاوه بر آن طی ساعاتی در برخی از مناطق مرتفع جنوبی استان شاهد بارش برف بودیم و در چشمه علی محمد ملایر ارتفاع برف در برخی از نقاط به حدود ۲۰ سانتیمتر هم رسید.

وی گفت: امروز آسمان استان صاف و آفتابی خواهد بود، به طور کلی می‌توانیم بگوییم تا اوایل هفته آینده عمدتاً قسمتی ابری و در برخی از ساعات همراه با وزش باد خواهد بود.

وی بیان کرد: فردا ابرهایی را در آسمان استان انتظار داریم که به صورت رشد ابر و در پنجشنبه این افزایش ابرها می‌تواند منجر به بارش رگبار موقتی در برخی از نقاط استان باشد.

وی گفت: افزایش نسبی دما را طی روزهای آینده پیش رو خواهیم داشت، کمینه و بیشینه در ایستگاه فرودگاه همدان طی ۲۴ ساعت گذشته منفی ۲ و۹ درجه سلسیوس بوده و در این مدت گل تپه با منفی ۳ درجه سردترین و بهار با ۱۳ درجه سلسیوس گرم‌ترین ایستگاه استان گزارش شده است و علاوه بر آن دیروز در ساعاتی سرعت وزش باد در بهار به ۷۵ کیلومتر بر ساعت رسیده است.

کد خبر 6062897

دیگر خبرها

  • احتمال بارش باران و وزش باد در همدان
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران در استان بوشهر
  • برف و باران نوروزی اصفهان را فرا می‌گیرد
  • هوای اردبیل وزش باد همراه با باران پراکنده خواهد بود
  • وزش باد نسبتاً شدید و بارش های پراکنده در همدان
  • افزایش دمای خوزستان تا اوایل هفته آینده
  • موج جدید برف و باران بهاری اصفهان را فرامی‌گیرد
  • بارش ۵۸ میلیمتری باران در تاریک دره نهاوند
  • ده‌حیدر نهاوند رکورددار بیشترین بارش باران در همدان شد
  • بارش ۲۳ میلیمتری باران در همدان