Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@22:06:27 GMT

بحران برای رئال مادرید پیش از ال کلاسیکو

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۴۹۸۷

بحران برای رئال مادرید پیش از ال کلاسیکو

به گزارش خبرگزاری فارس، آ.اس اسپانیا گزارش داد که «دیوید آلابا» با مصدومیت به تمرینات رئال مادرید بازگشته و حضور او در مسابقات پیش روی کهکشانی‌ها در هاله از ابهام قرار دارد.

ستاره اتریشی به نظر در مسابقات تیم ملی آسیب دیده و حالا به نظر می‌رسد با مصدومیت زانو مواجه است. آسیب دیدگی او طبق نظر آ.اس خیلی جدی نیست ولی شاید این بازیکن ال کلاسیکو را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئال مادرید ابتدای این هفته در لالیگا بازی ندارد و باید خود را برای جدال حساس مقابل شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا آماده کند. پس از این بازی، آنها در تاریخ ۲ آبان باید به مصاف بارسلونا بروند تا اولین ال کلاسیکوی فصل برگزار شود. 

رئال مادرید در این روزها شرایط خوبی نداشته و در ۳ دیدار قبلی خود به ۲ باخت و یک تساوی رسیده است. آنها در لیگ قهرمانان اروپا مقابل شریف مولداوی شکست خوردند و برای بازگشت به صدر جدول باید مقابل نماینده اوکراین به برتری برسند. 

دیوید آلابا در خط تدافعی جزو مهره‌های مهم آنچلوتی محسوب می‌شود و عدم حضور او می‌تواند باعث دردسر سفیدپوشان شود. باید دید آیا او به بازی ال کلاسیکو می‌رسد یا خیر. 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۴۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم

سال 1986 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام یوفا فصل 1985/86،‌ دو تیم رئال مادرید و اینتر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند. در حالی که اینتر در بازی رفت 3-1 برنده شده بود، در این مسابقه در وقت های قانونی 3-1 شکست خورد تا بازی به وقت های اضافی کشیده شود. دو گل سانتیانا در وقت های اضافه، جواز حضور رئال مادرید در فینال آن فصل را صادر کرد.

دانلود (12.1MB)

دیگر خبرها

  • رئال نگران بازی رفت مقابل بایرن: کمک‌مان کنید!‏
  • هشدار ژاوی به بازیکنان بارسلونا درباره ال‌کلاسیکو
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • آرتتا راه حذف سیتی را به رئال نشان داد
  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • حرف مهمی که آنچلوتی بعد از برد مقابل منچسترسیتی گفت
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم
  • داور ال‌کلاسیکو مشخص شد