Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید امیر مصباح روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت :این جشنواره با همکاری انجمن هنرهای نمایشی گیلان و به منظور رشد ،گسترش و ساماندهی هنر تئاتر در آذر ماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.
وی افزود : رشد و توسعه فعالیت های اجتماعی و آگاهی بخشی با تکیه بر هنر نمایش ،بومی سازی ظرفیت های فرهنگی و هنری با تکیه بر استعدادهای جوان ،استفاده از بسترهای فرهنگی و هنری برای رشد و اعتلای فرهنگ عمومی از اهداف جشنواره یاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مصباح ، انتخاب موضوع سی و سومین جشنواره تئاتر استانی را آزاد عنوان و اضافه کرد :موضوعات مرتبط با شعار سال ،کرونا و کاهش آسیب های اجتماعی ،شور و نشاط اجتماعی و تحکیم خانواده ،موضوعات مرتبط با فرهنگ و هنر بومی ، منطقه ای و ایرانی و اسلامی در اولویت هستند.
معاون هنری و امور سینمایی گیلان با بیان اینکه هرگونه تصمیم گیری در خصوص تغییر در برگزاری جشنواره با نظر ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا است ،بیان کرد :مخاطبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان مراجعه نمایند.

گیلان با پیشینه غنی در هنر نمایش ، دارای ۳۲ گروه رسمی تئاتر است.
 

برچسب‌ها آسیب های اجتماعی ویروس کرونا تئاتر گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی ویروس کرونا تئاتر آسیب های اجتماعی ویروس کرونا تئاتر گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۵۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلانه، صبح بخیر گیلان وشهرما، ۳ برنامه پرمخاطب رادیو گیلان

به گزارش خبرگزاری صداو سیمای گیلان؛ فرهاد بیانی فر، با بیان اینکه رادیو گیلان از سال ۱۳۷۶ استانی شد، افزود: با استانی شدن رادیو، برنامه‌ها مستقل اجرا و روزانه حدود۵۰۰ دقیقه برنامه زنده از رادیو گیلان پخش می‌شود.
وی افزود: برنامه‌های رادیو گیلان از سال ۱۳۹۱ بصورت ۲۴ ساعته پخش می‌شود.
سرپرست مدیریت تولید صدای مرکزگیلان اضافه کرد: برنامه عصرگاهی گیلانه با مضمون مسائل اجتماعی همراه باطنز، برنامه صبحگاهی صبح بخیر گیلان با محوریت موضوعات اجتماعی و برنامه شهرما که یک برنامه گفتگو محور با رویکرد پیگیری مطالبات مردم از جمله برنامه‌های پرمخاطب رادیو گیلان است.
بیانی فر با اشاره به تلاش شبانه روزی دست اندر کاران صدای مرکز گیلان برای تولید آثار فاخر در راستای مطالبه مردم گفت: هنرمندان و تهیه کنندگان رادیو گیلان در سال گذشته با تولید ۱۴ اثر هنری رادیویی در جشنواره‌های بین المللی، ملی و استانی خوش درخشیدند.

دیگر خبرها

  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • گیلانه، صبح بخیر گیلان وشهرما، ۳ برنامه پرمخاطب رادیو گیلان
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر