Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، صادق خلیلیان، استاندار خوزستان در پایان دیدار کاری با سردار سعید محمد، دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور اظهار کرد: خوشبختانه عزم دولت برای پشتیبانی از توسعه خوزستان در بالاترین سطح قرار دارد و مسؤولین تلاش می‌کنند عقب‌ماندگی‌های موجود را برطرف کنند.

وی افزود: منطقه آزاد نیز نقش مهمی در زمینه رونق اقتصادی، توسعه سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال و افزایش رفاه عمومی به ویژه برای شهرستان‌های آبادان و خرمشهر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیلیان عنوان کرد: منطقه آزاد میتواند ظرفیت قابل توجهی در اقتصاد استان داشته و پشتوانه کل اقتصاد استان باشد و فراتر از آن تاثیر کشوری از نظر توسعه سرمایه‌گذاری و رونق تجاری دارد.

وی افزود: در نظر داریم یک منطقه گردشگری جهت بحث سلامت و مسائل مرتبط با سوخت‌رسانی به کشتی‌ها از طریق منطقه آزاد داشته باشیم.

استاندار خوزستان گفت: امیدواریم این سفر ثمربخش باشد و در دو بخش کوتاه‌مدت و میان‌مدت توافقاتی شده که امیدواریم به ثمر برسد و شاهد آثار رفاهی و توسعه منطقه برای مردم باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صادق خلیلیان استاندار خوزستان منطقه گردشگری سلامت منطقه آزاد سوخت رسانی به کشتی ها منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان

مسلم مخفی با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، گفت: در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان از لحاظ بسیاری از شاخص‌ها بسیار مطلوب است.

او گفت: وضعیت کشور در بحث ارتقاء امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی قابل مقایسه با بسیاری از کشور‌های همسطح خود نیست، در منطقه هم پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

فرماندار همدان گفت: امسال در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد (ع) با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با ۱۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و ان شاءالله خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

مخفی گفت: اطلاع رسانی در حوزه سلامت، یک امر مستمر است و صرفاً مناسبتی و در هفته سلامت نیست.

او با قدردانی از اصحاب رسانه برای اطلاع‌رسانی بسیار خوب در موضوع سلامت آب شرب همدان، گفت: اداره آب و فاضلاب، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت نسبت به ممانعت از استفاده فاضلاب برای کشاورزی اقدام جدی و فوری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • نخیلات اشکنان لامرد در آتش سوخت
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • توسعه 16 هکتاری پایانه ترانزیت و صادرات ارس / کریدور سبز برای تسهیل تجارت ایجاد می شود
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • حل مشکل جمع آوری و حمل زباله از منطقه گردشگری امامزاده شیخان علی آباد کتول