Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@21:42:15 GMT

اقتدار امروز کشور از برکت خون شهدا است

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۵۲۵۸

اقتدار امروز کشور از برکت خون شهدا است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار دلاور القاصی مهر ، فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام در مراسم غبارروبی مزار شهدای ایلام که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد ، گفت: اقتدار امروز کشور از برکت خون شهدا است.

او ادامه داد : نیروی انتظامی برخاسته از جنس مردم است و شهدای آن مایه عزت ، سربلندی و آبروی نظام هستند، امنیتی که امروز بر جامعه حاکم است به برکت خون شهدا است ، امروز همکاران ما در مزار شهدا حضور بهم رساندند تا یک بار دیگر با شهدا تجدید میثاق داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اگر امروز در دنیا با اقتدار سرمان بلند است و کشورمان در دنیا حرف برای گفتن دارد، به برکت خون همین شهدا است، امیدواریم بتوانیم به درستی از امنیتی که شهدا برایمان رقم زدند حراست کنیم.

او بیان کرد: همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند: نیرو‌های انتظامی مجاهدان فی سبیل الله هستند، ما از شهدا و خانواده معظم آن‌ها و جانبازان و ایثارگران درس گرفته ایم و باب شهادت در نیروی انتظامی باز است و همواره هم مشاهده می‌شود که همکاران ما در راه حفظ و ایجاد امنیت و آرامش جامعه در برخورد با افراد شرور و دفاع از وطن در سراسر کشور به شهادت می‌رسند که این برای ما یک افتخار است.

او اظهار کرد: ما امروز آمدیم تا در محضر شهدا تجدید میثاق کنیم، و با شهدا عهد ببندیم همانطوری که آن‌ها از همه چیز گذشتند، ما نیز از همه چیز خود در جهت حفظ امنیت و خدمتگزاری به مردم خواهیم گذشت.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مزار شهدا امنیت اجتماعی برکت خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۵۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای مدافع حرم که با محوریت شهید سردار امان الهی که در مسجد حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد، ضمن تسلیت و تبریک شهادت سردار امان الهی اظهار کرد: شهید امان الهی از شهدای قدس بودند که به دست رژیم خبیث صهیونیستی به درجه شهادت نائل آمدند و افتخاری برای کشور و دیار گروس هستند.

وی افزود: امروز خون پاک شهدای گرانقدر موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است و تزلزل رژیم صهیونیستی را به دنبال داشته است.

استاندار کردستان اضافه کرد: امروز ما شاهد هستیم که روز به روز این رژیم کودک کش به پایان خود نزدیک می‌شود و این به برکت خون شهدای مانند شهید امان الهی است که در ماه مبارک رمضان به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

زارعی کوشا خاطر نشان کرد: از خداوند می‌خواهیم که معرفت شناخت شهدا را به ما عطا کند تا بتوانیم رهروان خوبی برای این این بزرگواران باشیم.

کد خبر 6081011

دیگر خبرها

  • سپاه و ارتش، بازوان اقتدار کشور
  • زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق در سواحل مازندران
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • حمله سپاه به اسرائیل دنیا را به حیرت واداشته است
  • اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ایجاد شده است
  • تنبیه رژیم صهیونیستی و اقتدار ایران اسلامی نتیجه خون پاک شهداست
  • پیام اقتدار ایران به تمام دنیا مخابره شده