Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-20@03:09:31 GMT

پرسپولیس به جای ریاض در تهران تمرین کرد!

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۵۲۵۹

پرسپولیس به جای ریاض در تهران تمرین کرد!

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۱:۳۰ در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد.

پرسپولیس که آماده دیدار با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا می‌شود و روز شنبه با این تیم دیدار می‌کند، قرار بود روز گذشته عازم عربستان شود اما در نهایت پرواز آنها به ریاض محقق نشد.

از این روز تمرین امروز در ایران و در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام سایت باشگاه پرسپولیس، پیش از شروع تمرین یک جلسه فنی برگزار شد و کادر فنی نکات لازم را از روی تصاویر ویدئویی به بازیکنان انتقال داد.

تمرین با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز شد و پس از آن، آقا وسط در قالب سه گروه در برنامه بود. مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند، بخش بعدی تمرین بود که با جدیت کامل در دستور کار قرار گرفت که طی آن یحیی گل‌محمدی در میانه زمین حضور یافت و نکات لازم را به بازیکنان انتقال داد و تاکید داشت که برنامه‌های کادر فنی توسط بازیکنان به درستی اجرا شود.

مرکز تیم‌های ملی با مدیریت علیرضا امامی‌فر، همکاری خوبی با پرسپولیس داشت و کلیه امکانات مورد نیاز را در اختیار تیم قرار داد.

تمرین حدود ۷۵ دقیقه به طول انجامید و تمام بازیکنان بدون مشکل و با شادابی و انرژی کامل در تمرینات گروهی شرکت داشتند.

مهدی مهدوی‌کیا، سرمربی تیم ملی امید و امامی‌فر مدیر آکادمی فدراسیون در اواخر تمرین سرخپوشان در کنار زمین حاضر شدند و با کادر فنی و بازیکنان خوش و بش کردند.

این دو پیشکسوت پرسپولیس برای سرخپوشان در بازی حساس روز شنبه آرزوی موفقیت کردند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس الهلال عربستان تیم فوتبال پرسپولیس مهدی مهدوی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۵۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی بعد از شکست از پی اس جی به بازیکنانش گفته بود بدون تعطیلی و استراحت برای بازی با رئال آماده خواهند شد ولی پس از تمرین ریکاوری دیروز و مشاهده شرایط روحی بازیکنان، در نهایت تصمیم گرفت تمرین امروز را تعطیل کند.

طبق گزارش رسانه های اسپانیایی، امروز فقط پدری و سرخی روبرتو در تمرین بودند و گاوی نیز انفرادی کار کرد. 

باخت به پی اس جی و حذف از لیگ قهرمانان در کنار مصاحبه انتقادی گوندوگان علیه آرائوخو باعث شده تا اوضاع رختکن بارسا در آستانه ال کلاسیکو مساعد نباشد. ژاوی بهترین تصمیم را در تعطیلی تمرین گرفت و به بازیکنان گفت جمعه اولین تمرین جدی برای بازی با رئال را انجام خواهند داد. این آخرین فرصت بارسا برای زنده نگه داشتن شانس قهرمانی لالیگاست. فاصله با کهکشانی ها در فاصله هفت بازی تا پایان فصل هشت امتیاز است.

دیگر خبرها

  • تراکتور ۱۴۰۳ با حضور ویژه زنوزی (عکس)
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری ها (+عکس)
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری‌ها
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت آبادان؛ ورژن خندان اوسمار
  • آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول