Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا کاظمی ظهر پنج شنبه و در حاشیه سفر به جنوب تهران در دیدار با آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در ورامین طی سخنانی گفت: ظرفیت‌های ملی، دینی و تاریخی ورامین بر کسی پوشیده نیست و ورامین مجموعه پر افتخاری در کشور است.

وی با بیان اینکه قدردان کسانی هستم، که به آموزش و پرورش نگاه ویژه ای دارند، گفت: مشکلات آموزش و پرورش قرچک، ورامین، پیشوا و جوادآباد در جلسه ویژه این مناطق بررسی و رفع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در خصوص راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در ورامین گفت: با توجه به فراهم بودن زمین توسط مسئولان ورامین برای این مرکز علمی، احداث این دانشگاه مورد توجه خواهد بود و بررسی می‌شود.

کاظمی در خصوص پیگیری وعده راه اندازی اردوگاه دانش آموزی در ورامین که توسط مسئولان قبلی آموزش و پرورش داده شده بود، گفت: در نظر داریم، با کمک نمایندگان مجلس برای نگهداری، توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش آموزی ردیفی در بودجه دیده شود، راه اندازی اردوگاه دانش آموزی ورامین نیز مورد توجه است.

کد خبر 5327577

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا کاظمی وزارت آموزش و پرورش ورامین ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه شیراز شیوع کرونا گرگان ایلام یادروز حافظ عکس استانها سیدابراهیم رئیسی نیروی انتظامی آموزش و پرورش دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۵۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت



آقای حسام پور در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: جشنواره ملی کتاب رشد در بیست و یک دوره گذشته خود بیش از ۱۰۰ هزار کتاب را ارزیابی و از این بین، بیش از ۳۰ هزار کتاب موفق را انتخاب کرده است.
وی افزود: کتاب‌هایی که موفق به دریافت نشان رشد شده‌اند در سامانه سامان کتاب به نشانی samanketab.roshd.ir در اختیار خانواده‌ها و فعالان فرهنگی و آموزشی قرار گرفته است.
وی افزود: آموزش و پرورش برای این که بتواند نقش حکمرانی در محتوا‌های تولید شده توسط بخش‌های دولتی و غیردولتی را به صورت جدی ایفا کند در سال ۱۳۸۹ مصوبه‌ای در هشتصدوبیست و هشتمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش با موضوع ساماندهی منابع آموزشی و تربیتی را تصویب کرد و برخی از رویداد‌ها و فعالیت‌های مرتبط همچون جشنواره ملی کتاب رشد ذیل این مصوبه ساماندهی شد.
معاون ساماندهی منابع آموزشی گفت: با توجه به این مصوبه، تنها منابعی اجازه ورود به کتابخانه‌های مراکز آموزشی و مدارس را دارند که استاندارد‌های مورد نظر وزارت آموزش و پرورش را کسب کنند.
وی افزود: این امکان برای ناشران و نویسندگان کودک و نوجوان فراهم شده است تا آثار تولیدی خود را برای دبیرخانه این مصوبه ارسال نمایند، آثاری که موفق به دریافت «نشان رشد» وزارت آموزش و پرورش شوند امکان ورود به کتابخانه‌های مدارس و کتابخانه‌های کلاسی را پیدا می‌کنند.
آقای حسام پور افزود: جشنواره ملی کتاب رشد، از جمله دغدغه‌مندی‌های مهم وزارت آموزش و پرورش در انتخاب و به‌گزینی کتاب‌های دارای استاندارد‌های آموزشی و تربیتی برای کودکان و نوجوانان است.
معاون ساماندهی منابع آموزشی افزود: با توجه به این که متولی اصلی بحث آموزش و تربیت کودکان و نوجوانان تا پایان دوران آموزش عمومی، وزارت آموزش و پرورش است و با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سند برنامه درسی ملی به عنوان اسناد تحولی این حوزه، پیرایش و ساماندهی محتوا‌های پیرامون کتب درسی که به نحوی فضای آمورش و تربیت را متأثر می‌سازند باید توسط وزارت آموزش و پرورش طراحی و تدبیر شود.

دبیر بیست و یکمین دوره جشنواره ملی کتاب رشد افزود: بیست و یکمین دوره جشنواره ملی کتاب رشد، کتاب‌های آموزشی تربیتی ناشران را که در طی فرایند یک سال موفق به دریافت نشان رشد شده‌اند در ۱۴ محور مورد ارزیابی نهایی قرار داده است. این محور‌ها در سه بخش کلان موضوعی شامل: آثار آفرینش ادبی و هنری و آثار مطالعات تبیینی و ترویجی و آثار حوزه دانش‌افزایی و کمک آموزشی و مهارتی تقسیم‌بندی شد.

وی درباره بهبود کتاب‌های آموزشی و تربیتی و کمک آموزشی هم گفت: باید نهاد‌هایی که در حوزه برنامه‌ریزی و سیاستگذاری محتوا‌های کودک و نوجوان دارای مسئولیت هستند با یکدیگر ارتباط فرایندی داشته باشند تا هم‌افزایی و اثرگذاری بهتری صورت پذیرد.
آقای حسام پور گفت: در این خصوص لازم است در حوزه ترویج و توزیع محتوا‌های تولیدی کودک و نوجوان توسط بخش‌های مرتبط اقدامات مؤثرتری صورت پذیرد.
آخرین جشنواره کتاب‌های رشد در تاریخ ۱۶ اسفند ماه معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • سازمان دانش آموزی یک مجموعه منظم، برنامه محور و منسجم در بُعد تربیتی و پرورشی است
  • ساده‌زیستی در میان دانش‌آموزان استان قزوین ترویج شود
  • اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳
  • توجه به آموزش و پرورش یک سرمایه‌گذاری برای کشور است
  • سازمان دانش‌آموزی، بستری برای حضور اجتماعی ومسئولیت‌پذیری دانش آموزان
  • سند دار شدن اردوگاه‌های دانش آموزی شهیدان رجایی و باهنر کوهپایه
  • بیش از ۶۵٠ ملک آموزش وپرورش استان کرمان مستندسازی شد
  • بازدید معاون دادستان کل کشور از اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی اصفهان
  • راه اندازی هشت پایگاه اعتکاف علمی ویژه دانش آموزان در شهرستان سبزوار