Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت خارجه روسیه خارجه روسیه گفت که انتظار می‌رود هفته آینده هیئتی از طالبان برای اشتراک در نشست مشورتی مسکو عازم این کشور شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه در حاشیه سومین مجمع زنان اورآسیا گفت که انتظار می‌رود هفته آینده یک هیئت از طالبان برای حضور در نشست مشورتی مسکو درباره افغانستان عازم روسیه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «تاس»، زاخارووا گفت: ما انتظار داریم هفته آینده یک هیئت به نمایندگی از جنبش طالبان برای شرکت در سومین نشست مشورتی مسکو درباره افغانستان به روسیه سفر کند.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه با ابراز نگرانی درباره فعالیت گروه تروریستی داعش در افغانستان گفت: ما امیدواریم که مقامات جدید کابل اظهارات خود مبنی بر اینکه می‌توانند به تنهایی و بدون هیچگونه کمک خارجی با داعش مقابله کنند را عملی نمایند.

روز گذشته نیز «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در کنفرانس مجازی با مقامات ارشد امنیتی کشور‌های مستقل مشترک المنافع درباره انتقال فعالانه تروریست‌های داعش به افغانستان ابراز نگرانی کرده بود.

نشست مشورتی مسکو برای افغانستان قرار است 20 اکتبر (28 مهر) برگزار شود.

کابلوف: طرح آمریکا برای استفاده از افغانستان علیه روسیه شکست خوردهشدار پوتین درباره تهدیدات احتمالی از جانب افغانستانکابلوف: طالبان به تروئیکای توسعه‌یافته دعوت شده استدعوت روسیه از طالبان برای حضور در نشست مسکو

گفتنی است که نشست مسکو سال 2017 میلادی براساس سازوکاری شش جانبه جهت مشورت بین نمایندگان روسیه، افغانستان، چین، پاکستان، ایران و هند پیرامون مسئله افغانستان ایجاد شد.

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طالبان اخبار روسیه اخبار افغانستان طالبان اخبار روسیه اخبار افغانستان نشست مشورتی مسکو خارجه روسیه هفته آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۵۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قربانی همزمان با سپاهان بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی روسیه کاپ، تیم فوتبال اورنبورگ که محمد قربانی در آن عضویت دارد، از ساعت 17:30 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه گازوویک به مصاف تیم دینامو مسکو خواهد رفت.

محمد قربانی که پس از پیوستن به اورنبورگ در چهار مسابقه لیگ برتری حضور تعویضی داشته و در یک دیدار جام حذفی و یک بازی روسیه کاپ در ترکیب قرار گرفته، امروز هم جزو 11 نفر اصلی در جدال با دینامو مسکو است.

هافبک سابق سپاهان که در حضور ثابت مقابل اسپارتاک مسکو در جام حذفی روسیه موفق به گلزنی شده بود، امیدوار است امروز هم در رقابت‌های روسیه کاپ برابر دینامو مسکو عملکرد خوبی ارائه کند تا راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

قربانی در شرایطی دوباره به ترکیب اورنبورگ برگشته و برای سومین بار این اتفاق را تجربه می‌کند که سپاهان، تیم سابق او نیز هم‌اکنون در حال انجام بازی معوقه لیگ برتر برابر ذوب‌آهن است.

تیم فوتبال اورنبورگ در دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر روسیه در همین فصل با دو گل مقابل دینامو مسکو شکست خورد که امیدوار است امروز در بازی روسیه کاپ جبران کند و به برتری برسد.

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه روسیه : مسکو از طریق کانال‌های دیپلماتیک به تل آویو اطلاع داده که تهران خواهان افزایش درگیری نیست
  • پیش بینی وزش باد جنوبی در گیلان/ دما افزایش می یابد
  • برگزاری سومین نشست سازوکار تعامل افغانستان و چین در پکن
  • هشدار خاخام‌های ارشد صهیونیستی درباره حمله به ایران/ سفر امیرعبداللهیان به نیویورک برای حضور در نشست شورای امنیت/ درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • هشدار خاخام های ارشد صهیونیستی درباره حمله به ایران/ سفر امیرعبداللهیان به نیویورک برای حضور در نشست شورای امنیت/ درخواست روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل
  • وزیر خارجه راهی نیویورک شد
  • شکست اورنبورگ در جام حذفی روسیه با وجود درخشش قربانی
  • قربانی همزمان با سپاهان بازی می‌کند
  • دو کشوری که حمله ایران به اسرائیل را محکوم نکردند علیه آمریکا متحد می شوند
  • اتحاد روسیه و چین علیه آمریکا پس از حمله ایران به اسرائیل