Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید رضا منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، گفت: مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ماه گذشته با حضور ۲۴ متسابق برادر و ۲۰ متسابق خواهر در رشته قرائت تحقیق،قرائت ترتیل و حفظ رقابت کردند که نتایج از مرکز به استان اعلام و برگزیدگان این دوره مشخص شدند.

مدیر امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۴ متسابق خواهر و ۴ متسابق برادر به مرحله نیمه‌نهایی این دوره از مسابقات راه یافتند که علیرضا مسیح‌پور و مجتبی شعبانی نفر اول در رشته قرائت تحقیق، حسن عسگرزاده رشته قرائت ترتیل و روح‌الله کمالی در رشته اذان به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: خانم‌ها نرگس گلستانی نفر اول قرائت تحقیق، مبارکه دست‌الان نفر اول قرائت ترتیل، حافظ روشندل خانم کلثوم رضایی نفر اول رشته حفظ ۲۰ جزء و ناهید اژدری در رشته حفظ کل به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند.

این مسئول گفت: با توجه به شیوه‌نامه ارسالی از سازمان اوقاف و امور خیریه مرحله نیمه‌نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ۲۶ مهر ماه در فاطمیه حرم مطهر امامزاده عبدالله یاسوج به صورت ضبطی انجام می‌گیرد.

منصوری بیان کرد: ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۲۶ مهر ابتدا جلسه توجیهی برگزار سپس مسابقه برادران انجام می‌شود و ضبط می‌شود، بلافاصله پس از برادران مسابقه خواهران برگزار می‌شود و پس از ضبط برای داوری به پست پیشتاز به تهران ارسال می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن کریم مرحله نیمه نهایی نفر اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۵۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ در این دوره از مسابقات که تعداد ۹۶ نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه از سراسر استان با نیاز‌های ویژه حضور داشتند.
در رشته‌های انشای نماز، قرائت قرآن، احکام و اذان و نهج‌البلاغه بصورت کتبی و عملی در دو بخش خواهران و برادران با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان این دوره از مسابقات به مرحله کشوری در مرداد ماه برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • نوزدهمین دوره آزمون ملی حفظ قرآن برگزار می‌شود
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • پاکسازی مسیر امامزاده عبدالله تا تپه نورالشهدای یاسوج
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد