Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@04:13:01 GMT

‌تشییع پیکر جانباز ۷۰ درصد آذرشهری+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۵۹۵۸

‌تشییع پیکر جانباز ۷۰ درصد آذرشهری+ تصاویر

گروه استان‌ها ـ پیکر جانباز ۷۰ درصد آذرشهری که روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آذرشهر تشییع و خاکسپاری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  آذرشهر ، پیکر مطهر جانباز  70 درصد آذرشهر در جوار یاران شهیدش به خاک سپرده شد.

پیکر مرحوم خسرو آقازاده ظهر امروز با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در گلزار شهدای شهرستان آذرشهر  تشییع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است شادروان حاج خسرو آقازاده هرگلان متولد 2 اردیبهشت 1339 کادر وظیفه ارتش در 25 بهمن 1361  براثر اصابت تیر مستقیم به نخاع مصدوم  شد و دیروز نیز دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

پیکر مادر گرامی شهیدان "کریمی رزکانی" در کرج تشییع شدپیکر مطهر شهید تازه تفحص شده در مشهدمقدس تشییع شدآئین تشییع پیکر مطهر شهید «سعید حسنان» در سرخه به روایت تصاویرتشییع پیکر مطهر 2 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در رشت به روایت تصویرپیکر پاک دو شهید تازه تفحص‌شده دوران دفاع‌مقدس در رشت تشییع شد

انتهای پیام/111/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان شرقی شهید آذربایجان شرقی شهید پیکر مطهر تشییع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد

مراسم تشییع ابوالشهدا «رجبعلی دهنوی» پدر شهیدان والامقام «علی اکبر، حمیدرضا و حسین دهنوی» که پس از سالها تحمل رنج دوری از فرزندان شهیدش، روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت، صبح امروز (۲۸ فروردین) از مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی آغاز شد.

در ابتدای این مراسم، پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی به مناسبت درگذشت مرحوم دهنوی قرائت شد. رئیس‌جمهور در این پیام، مرحوم دهنوی را انسانی وارسته با سلوک معنوی و منش انسانی معرفی کرد که فرزندانی رشید و انقلابی تربیت و برای عزت و استقلال کشور تقدیم کرده، الگویی درخشان برای پدران این مرز و بوم بوده و نام نیک‌اش در دفتر زرین ایثار برای همیشه ماندگار خواهد بود.

در ادامه مراسم، جمعی از مردم قدرشناس مشهد، پیکر مطهر این پدر شهید را تا صحن کوثر حرم مطهر رضوی مشایعت کردند.

پیکر مرحوم دهنوی پس از طواف و اقامه نماز توسط آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، به آرامستان بهشت رضا منتقل شد و در جوار مزار فرزندانش در قطعه صالحین به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • شهادت جانباز ۷۰ درصد کلیوند عباسی در اهواز
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • تشییع پیکر آیت الله شیخ حبیب الله احمدی در حرم مطهر رضوی
  • تشییع پیکر پاک ستواندوم شهیدحمید سلطانی نژاد در هامون
  • پیکر پدر شهید در بروجن به خاک سپرده شد
  • تشییع پیکر پدر شهید در بروجن