Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@10:42:21 GMT

آمار کرونا همدان ۲۲ مهر؛ ۲ فوتی و ۳۸۵ بستری جدید

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۶۰۰۹

آمار کرونا همدان ۲۲ مهر؛ ۲ فوتی و ۳۸۵ بستری جدید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۳۸۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا به صورت سرپایی یا بستری شناسایی شده‌اند و دو مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی استان همدان رخ داده است.

محمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار ابتلاء به کرونا در استان همدان، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته موارد مثبت جدید بستری و سرپایی مبتلا به کرونا در استان همدان ۳۸۵ بیمار گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۹ هزار و ۵۵ نفر موارد مثبت کرونا در بیمارستان‌های استان همدان بستری شدند همچنین موارد مثبت سرپایی از ابتدا تاکنون در این استان ۹۱ هزار و ۵۳۶ مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان دو مورد فوتی ثبت شده است، خاطرنشان کرد: تعداد فوتی‌های کرونا استان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به دو هزار و ۹۴۶ نفر رسیده است.

طاهری در خصوص آخرین وضعیت و آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان‌های استان همدان، گفت: تاکنون آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان‌های اسدآباد یک هزار و ۵۱۱ نفر، بهار یک هزار و ۴۶۰ نفر، تویسرکان یک هزار و ۴۶۸ نفر، رزن یک هزار و ۱۵۲ نفر، درگزین ۳۸۶ نفر، فامنین ۳۹۲ نفر و کبودرآهنگ یک هزار و ۴۳۵ نفر بوده است.

وی ادامه داد: تاکنون در شهرستان ملایر پنج هزار و ۴۶۰ نفر، نهاوند سه هزار و ۸۱۸ نفر و همدان ۱۱ هزار و ۳۵۰ نفر به کرونا مبتلا شدند.

کد خبر 528795

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران ابتلا به کرونا شیوع کرونا آمار ابتلا به کرونا پیشگیری از کرونا آخرین اخبار کرونا آمار کرونا آخرین آمار کرونا کرونا هندی کرونا دلتا همدان شیوع کرونا در همدان کرونا در همدان آخرین آمار ابتلا به کرونا در همدان آمار کرونا در همدان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان وضعیت کرونا در همدان ابتلا به کرونا در همدان دانشگاه علوم پزشکی همدان ویروس کرونا در ایران آخرین وضعیت کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان همدان یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۶۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!

پسر «خداداد افشاریان» رئیس کمیته داوران، و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول شده است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ بعد از برگزاری 28 هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران و در حالی که تنها شش هفته به پایان این رقابت‌ها باقی مانده است تاکنون سه داور آمار بیشترین قضاوت به‌عنوان داور وسط را به خود اختصاص دادند. ناصر جنگی، مسعود حقیقی و پوریا افشاریان با هفت مرتبه قضاوت به‌عنوان داور اصلی تاکنون رکورددار قضاوت در این لیگ هستند.

 البته پسر رئیس کمیته داوران در دو مسابقه هم به‌عنوان داور چهارم در تیم داوری حضور داشته است تا کل آمار ابلاغ‌های وی (داور اصلی و داور چهارم) به عدد ۹ برسد.

افشاریان قصد داشت چند تن دیگر از نزدیکان و اعضای دور و نزدیک خانواده‌اش را هم در داوری وارد کند اما با خبررسانی رسانه‌ها، جلوی این موضوع گرفته شد.

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • مرگ ۱۷۸ نفر بر اثر مسمومیت با قرص برنج در مازندران
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال
  • دریافت ۲۹۰ گزارش مردمی محیط زیستی در همدان
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی در فارس و اصفهان
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی‌ در فارس و اصفهان