Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رستم قاسمی در دیداری با حضور میثم دلخانی و محمدرضا گرایی قهرمانان طلایی فرنگی کار کشورمان در مسابقات جهانی اسلو در وزن‌های ۶۳ و ۶۷ کیلوگرم و همچنین محمدعلی گرایی، گفت: کشتی گیران آزاد و فرنگی کشورمان در این دوره از مسابقات جهانی ثابت کردند که جوانان کشورمان هرکجا که به قدرت خود تکیه کنند، پیروز و سربلند خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به قول تقدیر وزارت راه و شهرسازی به پاس این حماسه آفرینی، در خصوص درخواست این کشتی گیران برای واگذاری زمینی برای ساخت ورزشگاه جهت تشویق و ترغیب جوانان استان فارس به ورزش و همچنین حل مشکل مسکن آنها تاکید کرد: با توجه به درخواست این ورزشکاران قهرمان و در راستای توسعه ورزش استان فارس و شهر شیراز، در شهر جدید صدرا قطعه زمینی برای ساخت ورزشگاه واگذار خواهد شد.

قاسمی افزود: همچنین برای تأمین مسکن این عزیزان ورزشکار و افتخارآفرین، قطعه زمینی به شکل گروهی به ایشان واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/د

منبع: فارس

کلیدواژه: سفر هیئت دولت به فارس وزیر راه و شهرسازی کشتی گیران فرنگی محمدرضا گرایی میثم دلخانی محمد علی گرایی ورزشگاه شیراز مسکن ورزشکاران مسابقات جهانی اسلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۶۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی به تیم ملی کشتی فرنگی تبریک گفت

به گزارش جماران، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های آسیایی قیرقیزستان اظهار امیدواری کرد با تداوم تلاش و پویایی این ورزشکاران شاهد موفقیت روزافزونشان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

ورزشکاران لایق کشتی فرنگی

قهرمانی مقتدرانه و ارزشمند شما عزیزان در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا در قیرقیزستان که پس از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان حاصل شد، شعف و شادمانی ملت بزرگ ایران را دو چندان نمود.

این پیروزی درخشان را که نشان دیگری از شایستگی و سرآمد بودن شما فرزندان غیور کشور در فتح قله‌های افتخار است، به ملت شریف ایران و به‌ویژه جامعه ورزشی کشور تبریک می‌گویم و از تلاش‌ها و زحمات شما ورزشکاران و همه مربیان و کادر فنی تیم کشتی فرنگی صمیمانه سپاسگزارم.

امیدوارم با تداوم تلاش و پویایی خود شاهد موفقیت روزافزونتان در دیگر مسابقات ورزشی باشیم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • واگذاری ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی و یک‌هزار و ۱۵۸ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در استان سمنان 
  • ۱۱۵۸ قطعه زمین در استان سمنان به متقاضیان واگذار شدند
  • احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان
  • یک میلیون قطعه زمین به متقاضیان مسکن ملی در روستاها واگذار می‌شود
  • آغاز آماده سازی زمین های نهضت ملی مسکن در سمنان
  • جزئیات واگذاری زمین نهضت ملی مسکن در تهران
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • جهش ۲۲ پله‌ای فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • رئیسی به تیم ملی کشتی فرنگی تبریک گفت