Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@00:06:16 GMT

۲ خبر کوتاه از استان یزد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۶۱۱۷

۲ خبر کوتاه از استان یزد

به گفته مدیر ستاد دیه یزد پنج خیر با پرداخت ۱۱۰ میلیون ریال زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمدمالی استان را فراهم کردند.

سید مسعود عظیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کمک‌ها از سوی خیران در آستانه شهادت امام حسن عسکری (ع) و آغاز امامت مهدی موعود (عج برابر ۲۳ مهرماه) صورت گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشکر از همکاری مردم با ستاد دیه ادامه داد: خیران استان برای شادی ارواح درگذشتگان خود و بازگشت زندانیان جرایم غیرعمدمالی در این امر مهم و ارزشمند اجتماعی مشارکت کردند.

این مسئول بیان کرد: خیران کمک‌های خود را به شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۱۱۱۱۱۱۹۹ ستاد دیه و حساب  ۳۸۰۰۰۰۹۰ واریز کنند و  همچنین تلفن های ۰۹۱۳۰۹۹۲۸۸۰ و ۰۹۱۰۳۸۱۱۵۵۳ برای پاسخگویی در نظر گرفته شد.

سال ۱۳۹۹ با همکاری مردم و خیران  ۳۳۵ مددجوی محکوم مالی جرایم غیرعمد با ۱۱۰ میلیارد ریال کمک های مردمی در استان یزد آزاد شدند.

 همچنین بیست و ششم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ مدیرکل زندان‌ها، اقدامات تامینی و تربیتی یزد تعداد مددجویان زندانی استان را سه هزار و ۵۰۰  نفر بیان کرد و گفت: ۹۶.۶ درصد زندانیان، مرد و بقیه زن هستند که ۶۰.۹ درصد آنها بومی و ۲۸.۴ درصد غیربومی و ۱۰.۷ درصد هم از شهروندان خارجی هستند.

حسین سبزواری  تعداد زندانیان جرایم غیرعمدمالی استان  را ۱۲۵ نفر بیان کرد و گفت: هشت نفر زن و بقیه مرد هستند و عمده این افراد بدهکاران دیه شامل کارگاهی و تصادفات رانندگی، مهریه و نفقه هستند و حدود ۱۰۰ نفر از این مددجویان زندانی به دلیل مسایل حقوقی و مالی در زندان بسر می برند.

یزد چهار ندامتگاه برای نگهداری مددجویان زندانی دارد.

یزد 

رییس هیات فوتبال یزد گفت: رسانه‌های گروهی برای ارتقا، توسعه و فرهنگ‌سازی این رشته جذاب ورزشی در بین خانواده‌ها همکاری کنند.

به گزارش ایرنا، صادق شاکری روز پنجشنبه در نشستی با مدیرکل و کارشناسان صدا و سیمای مرکز یزد افزود: اگر فرهنگ ورزش به خصوص فوتبال در بین آحاد مردم به خصوص خانواده‌ها گسترش یابد از بسیاری ناهنجاری‌ها و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حدود نیمی از جمعیت استان در شهرستان یزد زندگی می‌کنند از کمبود سالن و فضای مناسب برای فوتبال اشاره کرد و ادامه داد: برای توسعه این رشته به زیرساخت های مناسب در شهر و مناطق بخش مرکزی نیاز است و از بخش‌خصوصی و خیران خواست ،دولت را در این مورد کمک کنند.

همچنین مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد، آسیب‌شناسی وضعیت فوتبال و نقش رسانه‌های گروهی در توسعه فوتبال تاکید کرد و گفت: رسانه ملی همیشه حامی ورزش استان به خصوص فوتبال است و آمادگی تولید برنامه‌ های ورزشی و انعکاس اخبار فوتبال را دارد.

 احمد پهلوانیان افزود: ایجاد زیرساخت‌های ورزشی ،حمایت صنایع و انجام مسئولیت‌های اجتماعی لازمه توسعه ورزش به خصوص فوتبال  است باید همه همکاری لازم را با مسئولان هیات داشته باشند .

از جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری استان ۶۰ درصد در شهرستان یزد زندگی می‌کنند. 

برچسب‌ها فوتبال آسیب های اجتماعی یزد سازمان زندان‌ها کمک های مردمی هیأت عزاداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال آسیب های اجتماعی یزد فوتبال آسیب های اجتماعی یزد سازمان زندان ها کمک های مردمی هیأت عزاداری کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال آرزوی ۱۰۲۰ یتیم گلستانی در جام آرزوها برآورده می شود

عیسی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته طرحی در استان گلستان با عنوان جام آرزوها برگزار شد که در این طرح دل نوشته‌های یتیمان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی جمع آوری شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح با همکاری ادارات استان اجرایی شد، افزود: کارمندان دستگاه‌های مختلف با هماهنگی که در درون سازمان خود داشتند چند آرزوی بچه‌های یتیم را انتخاب می‌کردند و آن را با کمک یکدیگر به سر انجام می‌رساندند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: سال گذشته ۳۰۳ آرزوی یتیم توسط خیران گلستانی برآورده شد.

بابایی با اشاره به اینکه طی برنامه ریزی های انجام شده امسال هم این مراسم در استان اجرایی می‌شود، گفت: تا کنون هزار و ۲۰ آرزوی ایتام تحت حمایت کمیته امداد بین ادارات استان توزیع شده که پس از تحقق آرزوهای ایتام، طی مراسمی باشکوه در حضور مسؤولان استانی به ویژه نمایندگان اداراتی که در طرح مشارکت داشتند و جمعی از فرزندان ایتام این هدایا به آنها تحویل داده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مراسم جام آرزوها با حضور خیران و ایتام تحت حمایت در اردیبهشت برگزار می‌شود.

کد خبر 6080461

دیگر خبرها

  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • سرانه وخیم آموزش و پرورش اردبیل جبران شود
  • رویکرد نوسازی مدارس تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • اصفهان میزبان جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • اصفهان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • هر ایرانی می‌تواند با ماهی حداقل ۳۰ هزار تومان از ایتام حمایت کند
  • کمک ۱۰۰۰ میلیارد ریالی خیران برای مدرسه‌سازی در کردستان
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در جشن گلریزان عنبرآباد جمع آوری شد
  • امسال آرزوی ۱۰۲۰ یتیم گلستانی در جام آرزوها برآورده می شود