Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@17:45:41 GMT

قیمت یخچال فریزر سایدبای‌ ساید / ۲۲مهرماه

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۶۱۲۷

قیمت یخچال فریزر سایدبای‌ ساید / ۲۲مهرماه

قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید

برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین ثبت نام ایران خودرو (لینک و جزییات جدید) باکو راه ایران در خزر را می‌ بندد؟/ ابهام بزرگ تقسیم‌ بندی خزر قیمت پژو پارس ۳۸۵ میلیون تومان شد (۱۴۰۰/۷/۲۰) کوییک ۲۳۲ میلیون تومان شد (۱۴۰۰/۷/۲۱) ثبت نام ایران خودرو ( لینک دنا پلاس توربو اتوماتیک ).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلو مانتین؛ شاسی بلند جدید با یخچال و تلویزیون به بازار می‌آید

کوهستان آبی یا به انگلیسی بلو مانتین و به چینی لنشان نام برند جدید گریت وال موتورز است که فعلا در زیر مجموعه برند WEY روانه بازار خواهد شد.

بلو مانتین با تاکید بر امکانات رانندگی هوشمند و یک کابین لوکس و فناورانه از راه می‌رسد. در این مطلب سراغ تریم DHT-PHEV یا هوشمند این خودرو می‌رویم.

در کنسول اصلی جلو دو نمایشگر بزرگ یکی برای تنظیمات سرگرمی و دیگری برای سرنشین مشاهده می‌شود. مقابل راننده پشت فرمان نیز یک نمایشگر کوچک‌تر برای اطلاعات کیلومتر جانمایی شده است.

روی سقف و برای سرنشین‌های ردیف دوم و سوم یک نمایشگر تاشو بسیار بزرگ یا بهتر بگوئیم تلویزیون در نظر گرفته شده تا این کابین فضائی متفاوت با دیگر محصولات کلاس خود داشته باشد.

جانمائی صندلی‌ها به ترتیب ۲+۲+۲ است و در کنسول میانی یک یخچال با گنجایش ۶ بطری آب وجود دارد. ادامه کنسول میانی در ردیف دوم صندلی کاپیتانی، نمایشگر دیجیتال با دسترسی تنظیمی را در اختیار سرنشین‌های این قسمت قرار می‌دهد.

در بخش پیشرانه از ساختار هیبرید استفاده شده که ترکیبی از تپنده ۱.۵ لیتری توربو با ۱۶۸ اسب بخار در نقش ژنراتور باتری، موتور الکتریکی روی محور عقب با ۲۹۵ اسب بخار خروجی و گشتاور ۴۱۰ نیوتن متر و موتور الکتریکی ۱۷۴ اسب بخاری با گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر مرتبط با محور جلو را شامل می‌شود. (تنظیمات تریم تمام چرخ محرک)

در نهایت مجموع خروجی پیشرانه ۵۱۰ اسب بخار و گشتاور ۹۹۳ نیوتن متر است.

باتری این ساختار الکتریکی از برند CATL با ظرفیت ۴۴.۵ کیلووات ساعت است. برد الکتریکی خالص ۲۱۵ کیلومتر برای تمامی تریم‌ها و در حالت ترکیبی ۱۳۱۵ کیلومتر گزارش شده است.

شاخص صفر تا ۱۰۰ کیلومتر ۴.۹ ثانیه و متوسط مصرف سوخت ۶.۷ لیتر برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی (در زمان فعال بودن انجین ۱.۵ لیتری) گزارش شده است. 

خودرو از منظر ابعاد برابر با ۵۱۵۶ میلیمتر در طول، ۱۹۸۰ میلیمتر در عرض و ۱۸۰۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محور‌های آن نیز ۳۰۵۰ میلیمتر است. قیمت بلو مانتین تریم تمام چرخ محرک و افزاینده برد حرکتی ۴۲۶۵۰ دلار است.

لنشان بلو مانتین DHT-PHEV

منبع: عصر ایران

tags # خودرو لوکس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • بلو مانتین؛ شاسی بلند جدید با یخچال و تلویزیون به بازار می‌آید