Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@17:03:35 GMT

مردم حتما واکسن کرونا تزریق کنند

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۶۲۷۸

مردم حتما واکسن کرونا تزریق کنند

وزیر بهداشت گفت: به مردم تاکید می کنیم که حتما واکسن کرونا را تزریق کنند و الان وقت تزریق واکسن است. از مردم می خواهیم که عادی انگاری نکنند و شیوه نامه های بهداشتی را فراموش نکنند.

به گزارش مشرق، بهرام عین اللهی که به عنوان نماینده دولت به شهرستان‌های جنوبی فارس سفر کرده است، در حاشیه بازدید از بیمارستان امام رضا (ع) لارستان اظهار داشت: مردم نباید تصور کنند که در صورت تزریق واکسن کرونا، کار تمام است بلکه تزریق واکسن، شدت بیماری و مرگ و میر را کاهش می‌دهد، اما از ابتلای افراد به کرونا ممکن است جلوگیری نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: مراقب چاشنی سرمای هوا در پیک ششم باشیم +نقشه و نمودار

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: سفرهای استانی دولت هر هفته انجام می‌شود و بنده به نمایندگی از دولت به جنوب فارس سفر کردم تا مشکلات و مسائل این منطقه را مشاهده، جمع بندی و در جلسه شورای اداری استان، مطرح کنم.

وی افزود: در لارستان یکی از مهمترین نکات قابل توجه، کمک خیرین در همه عرصه‌ها به ویژه حوزه سلامت است که از آن‌ها تشکر می‌کنیم. بیمارستان امام رضا (ع) لارستان یکی از بزرگترین و مجهزترین بیمارستان‌های جنوب فارس است و در حال حاضر، کرونا نیز در این منطقه فروکش کرده است و در بازدیدی که از اورژانس داشتیم، فقط دو بیمار بستری و خیلی از تخت ها، خالی بودند.

عین اللهی یادآور شد: خوشبختانه بیمارستان امام رضا (ع) دارای امکانات مناسب، تجهیزات و داروهای مورد نیاز به مقدار کافی است و کمبودی در دارو حتی در زمان پیک کرونا وجود نداشته است و امکانات بسیار خوبی در این مرکز درمانی برای مردم لارستان و سایر شهرستان‌های همجوار، فراهم شده است.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان تهران شورای شهر دولت بیمارستان امام رضا سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام رضا(ع) تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی این دستگاه در فضایی نزیک به ۱۸۰ مترمربع جانمایی شده است و پیشرفته ترین دستگاه سی تی اسکن شمال غرب کشور با توانایی اسکن تخصصی با سرعت و دقت بالا است.
سی تی اسکن ۱۶۰ اسلایس جدید ضمن برخورداری از توان عملیاتی سریع و دقیق، سیستم CT انتخابی برای تمام نیاز‌های تصویربرداری متخصصان دانشگاه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت در مراسم افتتاح این طرح با اشاره به برنامه‌های این معاونت گفت: ارتقای زیرساخت‌های نظام سلامت در بخش آموزش و پژوهش به عنوان محوری‌ترین برنامه‌های سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

بهروز رحیمی با اشاره به افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی با هزینه کرد افزون بر ۶ میلیارد تومان برای هر تخت گفت: مجموعه تخت‌های بیمارستانی دولتی و خصوصی افزون بر ۱۵۰ هزار تخت است و افزایش ۱۶ هزار تخت در ۲ سال اخیر نشان از حرکت بزرگ جهادی در این عرصه است.

 

دیگر خبرها

  • استقبال پرشور مردم دامغان از رئیس جمهور در مصلای امام خمینی | تصاویر
  • واکنش ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها به سبک قدیم!
  • بازگشت جنجالی گشت ارشاد به خیابان‌ها در میانه تنش ایران و اسرائیل؛ این چه تدبیری است؟ چه کسی دستور داد؟
  • بازگشت جنجالی گشت ارشاد به خیابان‌ها در میانه تنش بین ایران و اسرائیل؛  این چه تدبیری است؟ چه کسی دستور داد؟
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • سرعت بخشی به پروژه بیمارستان هزارتختخوابی ازمطالبات اصلی مردم است
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • افتتاح دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام رضا(ع) تبریز
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود