Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@07:56:17 GMT

وضعیت کیفی هوای امروز تهران؟

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۶۳۱۴

کیفیت هوای تهران امروز در مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت و با وزش باد نسبتاً شدید در ساعات بعدازظهر احتمال گسیل گردوخاک در مناطق مستعد و کاهش کیفیت هوا وجود دارد. ناطقان: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که در صبحگاه امروز (۲۲ مهرماه) در مناطق پرتردد کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت که ناشی از عدم وزش باد مؤثر و انباشت آلاینده‌ها طی ساعات گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با رشد تدریجی ناپایداری جوی در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها تسهیل خواهد شد، هرچند با وزش باد نسبتاً شدید در ساعات بعدازظهر احتمال گسیل گرد و خاک در مناطق مستعد و کاهش کیفیت هوا وجود خواهد داشت.

همچنین وزش باد مؤثر تا اواخر وقت امروز (۲۲ مهرماه) برقراری وضعیت قابل قبول را در بیشتر مناطق پایتخت به‌دنبال دارد و با کاهش تردد خودروها در روز تعطیل در صبح روز جمعه (۲۳ مهرماه) برقراری وضعیت قابل قبول در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

حاکمیت جو نسبتاً آرام در طی روز باعث تجمع آلاینده‌ها خواهد شد همچنین با تداوم این شرایط جوی تا ساعات پایانی جمعه (۲۳ مهرماه) همراه با ترافیک شامگاهی افزایش نسبی غلظت ذرات معلق و به‌تبع آن کاهش کیفیت هوا در پاره‌ای از مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۱۰۵ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۹۹ است و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول قرار دارد. منبع: مشرق برچسب ها: کاهش کیفیت ، هوای سالم ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کاهش کیفیت هوای سالم تهران کاهش کیفیت کیفیت هوا وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۶۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۸ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۵ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۳ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6082287

دیگر خبرها

  • هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • هوای اصفهان در برخی مناطق ناسالم برای همه
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • زنجان رکورددار آلودگی هوا/ شاخص کیفی ۲۰ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • هوای تهران در وضعیت قابل قبول قرار دارد
  • تداوم کیفیت سالم هوا در تهران
  • وضعیت هوای تهران در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است / هوای قزوین و شهرکرد بر مدار قرمز و نارنجی