Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های فوتبال امید پرسپولیس و استقلال با تساوی به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب مسابقات فوتبال امید‌های کشور امروز (پنجشنبه) تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در قالب دربی امید‌های تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هدایت تیم‌های امید استقلال و پرسپولیس به ترتیب برعهده آرش برهانی و اسماعیل حلالی است

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس دربی آرش برهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویا یا واقعیت؛ استقلال و پرسپولیس در سال جدید عاقبت به خیر می‌شوند؟

آفتاب‌‌نیوز :

داستان تغییر مالکیت استقلال و پرسپولیس و پروسه خصوصی‌سازی مطابق اصل ۴۴ قانون اساسی از آن داستان‌های هزار و یک شب فوتبال ماست که دیگر تمام فوتبال دوستان و اهالی خانواده فوتبال تمایلی به دنبال کردنش نداشتند. در تمام دهه‌های اخیر و در راستای فرمان رهبری برای خصوصی‌سازی، دولت‌ها وعده و شعار انتقال مالکیت این دو تیم از وزارت ورزش را می‌دادند و راهکار‌های گوناگونی هم در این سال‌ها امتحان شد، اما نتیجه همه آن‌ها هیچ بود، هیچ به معنای مطلق کلمه!

همیشه این وعده را می‌شنیدیم که تا پایان سال این دو خصوصی‌سازی می‌شوند. فوتبال بابت عدم تحقق این وعده هزینه داد و تماشاگران میلیونی این دو تیم از حضور تیمشان در آسیا محروم شدند، مشکلات مالی باعث می‌شد که تیم‌ها نتوانند خود را تقویت کنند و شکایت‌های بین‌المللی آبروی زیادی را از ورزش و فوتبال ایران برده بود. روش‌های مختلف خصوصی‌سازی تا امروز هرگز جواب نداد. از انتقال این دو به یک وزارتخانه دیگر در دهه ۸۰ تا امکان واگذاری آن‌ها در دهه ۹۰ به افراد و بحث سنجش صلاحیت آنها، حتی در ابتدای هزاره جدید ورود به سازمان بورس هم کمکی به استقلال و پرسپولیس نکرد!

پس باید به خانواده فوتبال حق داد که همچنان با دیده تردید به این ماجرا نگاه کنند. وقتی شب عید اعلام شد که تنها تا ۱۱ فروردین فرصت برای این اتفاق وجود دارد کمتر کسی به انجام آن خوشبین بود، اما حالا با حرف‌های رضا درویش انگار اتفاق تازه‌ای در شرف رخ دادن است. صحبت از انتقال این دو به دو بانک از قبل عید مطرح شده بود، حتی اسامی مختلفی هم رسانه‌ای شد، اما حالا گویا این انتقال قطعی شده و نام دو بانک هم مشخص شده است. البته که همین جا یک سوال وجود دارد و آن اینکه چرا اعلام شد تنها انتقال این باشگاه‌ها از طریق این بانک‌ها خواهد بود؟ در حالی که حالا مشخص شده که آن‌ها خود مالک این دو تیم می‌شوند!

اگر قرار بود از ابتدا این بانک‌ها مالک این دو باشگاه باشند پس چرا آن‌ها را واسطه انتقال معرفی کردند و این وسط تکلیف شستا و پتروشیمی خلیج فارس چه شد که آن همه جنجال در فضای مجازی ایجاد کردند؟ قطع به یقین آن همه حمله در فضای مجازی به اعتبارشان و جایگاه این دو باشگاه و شرکت‌های بزرگ دولتی لطمه زد، اتفاقی که نباید می‌افتاد و بعد از این هم نباید تکرار شود. اما مسئله اصلی سرنوشت و آینده این دو باشگاه است و اینکه امیدواریم این بار داستان تغییر مالکیت به شکل واقعی و نه تنها روی کاغذ و صوری باشد. ما بار‌ها این روش را امتحان کرده‌ایم و همواره نتیجه اشتباه را هم به چشم دیده‌ایم. دیگر کاغذ بازی اداری دردی از دنیای واقعی دوا نمی‌کند.

تنها یک راه برای ادامه حیات این دو باشگاه و کل فوتبال ما وجود دارد و آن خصوصی‌سازی واقعی است. اینکه تیم‌ها به شکل واقعی روی پای خود بایستند و دولت تنها روی فوتبال هم مثل سایر جنبه‌های دیگر اجتماعی نظارت کند. آینده نشان خواهد داد که حقیقت کدام است، حالا فقط می‌توانیم امیدوار باشیم که این تصمیم این بار به نفع فوتبال و این دو تیم تمام شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • از شایعه تا واقعیت بمب خبری فوتبال ایران
  • محبوب‌ترین باشگاه‌های فوتبال در اینستاگرام /رتبه پرسپولیس و استقلال
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • ذوب آهن اصفهان برترین میهمان لیگ و درگیری‌های عجیب با پرسپولیس و استقلال
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • رویا یا واقعیت؛ استقلال و پرسپولیس در سال جدید عاقبت به خیر می‌شوند؟
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • شکایت پرسپولیس از استقلال رد شد
  • شکایت پرسپولیس از مهاجم استقلال رد شد