Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادوین فن درسار معتقد است برخی انتقادات از ماتایس دی لیخت عیرمنصفانه است. او در مورد بازگشت رونالدو به منچستر هم صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از درخشش فوق العاده با آژاکس و رسیدن با این تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود که چشم بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به جذب ماتایس دی لیخت دوخته شد اما نهایتاً یوونتوس گوی سبقت را از سایر رقبا را ربود و با 85.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 یک میلیون یورو موفق به جذب مدافع هلندی شد.

دی لیخت در ماه‌های ابتدایی حضور خود در بیانکونری عملکرد پر انتقادی را ارائه داد و بسیار پر نوسان ظاهر شد اما رفته رفته توانست با شرایط کار در فوتبال ایتالیا کنار بیاید و حالا می توان گفت به فرم ایده‌آل خود در یوونتوس رسیده هرچند هنوز منتقدانی در رسانه ها دارد.

 

 

 

 

ادوین فن‌درسار، رئیس باشگاه آژاکس که سال‌ها گلر یووه و منچستریونایتد بود، در خصوص انتقاداتی که به مدافع هلندی یوونتوس مطرح است، به توتو اسپورت گفت:« دی لیخت در یوونتوس توسط دو استاد همچون جورجو کیه‌لینی و لئوناردو بونوچی احاطه شده، اما با این وجود همچنان زیاد فرصت بازی پیدا می‌کند. ارزش ماتایس غیرقابل‌ انکار است، اما فراموش نکنیم که او بازیکنی 22 ساله است.

البته برخی انتقادات طبیعی و بخشی از فوتبال است، اما دی لیخت عاشق چالش‌هاست. ماتایس بازیکنی سطح بالاست و ذهنیت فوق‌العاده‌ای دارد. او سخت کار می‌کند تا پیشرفت کند. اگر دی لیخت در زمین تمرین نباشد، می‌توانید او را در سالن ورزشی پیدا کنید.»

 

 

 

 

فن‌درسار درباره رونالدو برنده پنج توپ طلا که در تابستان به حضور سه‌ ساله‌اش در یوونتوس پایان داد و به منچستریونایتد بازگشت، گفت:« انتظار جدایی رونالدو از یوونتوس را نداشتم. کریس مرا غافلگیر کرد، اما دیدن او در اولدترافورد با پیراهن شیاطین سرخ همیشه فوق‌العاده است.»

ادوین فان درسار ماتیاس دی لیخت کریستیانو رونالدو آژاکس منچستر یونایتد یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماتیاس دی لیخت کریستیانو رونالدو آژاکس منچستر یونایتد یوونتوس دی لیخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۶۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مورد از شگفت انگیزترین اکتشافات مصر باستان؛ از شهر طلایی تا مقبره نفرین‌ شده (+عکس)

مصر باستان یکی از دوره‌های تاریخی است که به خوبی مورد مطالعه قرار گرفته است و باستان شناسان تا به امروز همچنان در حال کشف یافته‌های بزرگی هستند. در ادامه سه مورد از بزرگترین اکتشافات مصر باستان در تاریخ مدرن را جمع‌آوری کرده‌ایم.

شهر طلایی اقصر

در آوریل ۲۰۲۱، وزارت آثار باستانی مصر از کشف شهری به نام «ظهور آتن» خبر داد. گفته می‌شود قدمت این شهر گمشده به دوران سلطنت آمنهوتِپ سوم برمی‌گردد که حدود ۳۰۰۰ سال پیش رخ داد.

به گزارش روزیاتو، این شهر در جریان مأموریتی در نزدیکی شهر اقصر کشف شد و کارشناسان آن را مهم‌ترین کشف از زمان یافتن مقبره توت‌عنخ‌آمون توصیف کردند.

این شهر همچنین به «شهر طلایی گمشده اقصر» لقب گرفت و به بزرگترین شهر باستانی که تاکنون در مصر یافت شده است تبدیل شد.

در متون باستانی از «شهر طلایی اقصر» نام برده شده است که باعث شد بسیاری از کارشناسان در طول سالیان در جستجوی آن باشند.

ابوسِمبِل

ابوسمبل مکانی است که به خاطر دو معبد بزرگ سنگ‌تراشی‌شده و برخی از شگفت‌انگیزترین نماهای صخره‌ای که قدمت آن به مصر باستان بازمی‌گردد، شناخته می‌شود.

این بنا توسط رامسس دوم در قرن سیزدهم قبل از میلاد ساخته شد. معابدی با اتاق‌های اسرارآمیز که به قدری پیچیده طراحی شده بود که پرتو خورشید دقیقاً به داخلی‌ترین نقطه معبد بتابد و مجسمه رامسس دوم را دو بار در سال درخشان و روشن کند.

این مکان در سال ۱۸۱۷ کشف شد، اما در سال ۱۹۶۰ به دلیل ساخت یک سد جدید، کل مجموعه منتقل و در زمین‌های مرتفع‌تر بازسازی شد.

مقبره توت‌عنخ‌آمون

«شاه توت» مشهورترین فرعون مصر باستان است. او بیش از ۳۰۰۰ سال پیش از ۱۳۳۲ تا ۱۳۲۳ قبل از میلاد بر مصر حکومت می‌کرد.

توت‌عنخ‌آمون به عنوان «پسر-شاه» نیز شناخته می‌شود زیرا تنها ۱۰ سال داشت که تاج و تخت را به دست گرفت.

پس از کشف مقبره در سال ۱۹۲۲، ۲۷ باستان‌شناس‌ و دانشمند و حتی اعضای خانواده آنها در مدت کوتاهی بر اثر بیماری‌های وحشتناک یا تصادفات عجیب جان خود را از دست دادند. این موضوع باعث شکل‌گیری شایعه‌ای مبنی بر «انتقام توت‌عنخ‌آمون» شد و برخی معتقدند که این مرگ‌ها تصادفی نبوده است.

توت عنخ آمون و بسیاری از اقلام موجود در مقبره او از آن زمان به موزه بزرگ مصر در قاهره منتقل شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ویدیو/ خالد نبی؛ زیارتگاهی شگفت
  • ویدیو/ خالد نبی؛ زیارتگاهی شگفت در دل طبیعتی چشم‌نواز
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • ۳ مورد از شگفت انگیزترین اکتشافات مصر باستان؛ از شهر طلایی تا مقبره نفرین‌ شده (+عکس)
  • در رختکن محو صحبت‌های مسی می‌شدم
  • برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد + فیلم
  • (تصاویر) زمین شگفت انگیز را از بالا ببینید
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم