Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@12:40:32 GMT

عکس/ گردهمایی میثاق سفیران شهدا با خانواده شهیدان

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۶۵۴۵

مراسم گردهمایی میثاق سفیران شهدا با خانواده معظم شهیدان صبح امروز پنجشنبه ۲۲مهرماه۱۴۰۰ در محل یگان ویژه نیروی انتطامی با سخنرانی سردار حسن کرمی فرمانده یگانهای ویژه نیروی انتظامی برگزار شد.

به گزارش مشرق، در این مراسم از کتاب«قائم یک»روایت زندگی شهید رضا صیادی و نرم افزار «ثبت اطاعات شهدا و سفیران شهدا"رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هریک از کارکنان یگان های ویژه ناجا به انتخاب خود یک شهید را انتخاب و بعنوان سفیر آن شهید والامقام رفتار و منش شهید را سرلوحه کار خود قرار می دهند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان شهدا ناجا یگان ویژه ناجا خانواده شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۶۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرقد امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور صبح امروز، سه شنبه ۴ اردیبهشت در اولین روز از هفته کارگر با شعار "کارگر، تجدید میثاق با امام، رهبری و شهدا"، با حضور سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جامعه کارگری، کارفرمایی، خانواده‌های معظم شهدا، مدیران و کارکنان این وزارتخانه در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. شرکت کنندگان در این مراسم با نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای سرافراز تجدید میثاق خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • مراسم اختتامیه طرح سفیران سلامت در مهاباد