Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری روز پنجشنبه در این مراسم گفت: افغانستان بخش مهمی از محور مقاومت است و امنیت شیعیان این کشور و دیگر کشورها جزئی از امنیت ملی ماست.

وی با بیان این که حمایت از شیعیان در هر زمانی متفاوت است افزود: جمهوری اسلامی ایران هرگز شیعیان افغانستان را تنها نخواهد گذاشت.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز شیعیان افغانستان همانند دوره امام حسن عسکری(ع) تحت فشار هستند و کسانی که در نماز جمعه به شهادت رسیدند شهدای محراب افغانستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طباطبایی افزود: آمریکا طی ۲۰ سال ۲ تریلیون و ۶۵۰ هزار دلار هزینه کرد تا افغانستان را به صورت یک مشکل برای ایران، روسیه، چین و هند درآورد اما موفق نشد.

وی ادامه داد: علاوه بر هزینه نظامی از نظر فرهنگی هم خواستند تا فرهنگ منحط غرب را میان مردم مسلمان، متدین، انقلابی و اهل مقاومت افغانستان رواج دهند.

نماینده سابق ولی فقیه در سوریه گفت: امروز هیچ فتنه‌ای در دنیا بدون پشتوانه سیاسی آمریکا و اسرائیل و پشتوانه مالی عربستان و امارات انجام نمی‌شود.

طباطبایی افزود: دشمنان، به دنبال ایجاد جنگ مذهبی شیعه و سنی در افغانستان هستند و باید مراقب باشیم که حرفی از روی احساس و هیجان نزنیم و در این راه به دشمن کمک نکنیم.

حمله‌ انتحاری به مسجد سیدآباد قندوز ظهر روز جمعه ۱۶ مهرماه هنگام اقامه نماز جمعه صورت گرفت. داعش مسوولیت این حمله را بر عهده گرفته و گفته است که مسجد مرکزی شیعیان را هدف قرار داده است. منابع خبری افغانستان اعلام کرده اند که بر اثر این حمله تروریستی ۱۵۰ تن کشته و ۲۰۰ نفر زخمی شده اند.

حمله انتحاری به مسجد شیعیان با واکنش گسترده داخلی و خارجی مواجه شد و همه کشورها از جمله جمهوری اسلامی ایران از طالبان خواستند که تامین امنیت مردم را برعهده گیرند و عاملان این جنایت  را مجازات کنند.

برچسب‌ها مشهد جمهوری اسلامی ایران روسیه افغانستان گروه تروریستی داعش انفجار تروریستی چین ایالات متحده آمریکا ایران قندوز هند شیعه سوریه اسرائیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد جمهوری اسلامی ایران روسیه مشهد جمهوری اسلامی ایران روسیه افغانستان گروه تروریستی داعش انفجار تروریستی چین ایالات متحده آمریکا ایران قندوز هند شیعه سوریه اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا ثبوتی  اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

 آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه، ‌ششم اردیبهشت ماه برای انجام امور بانکی به یکی از بانک‌های بابلسر در محدوده میدان شهربانی مراجعه کرد که به ضرب گلوله نگهبان بانک مجروح و بر اثر شدت جراحات، جان باخت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بزرگداشت روشنفکری که متفاوت بود
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • تمرین نخستین رفتارهای تشکیلاتی و سیاسی در مساجد/مسجد باید جامعه را تربیت کند
  • مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد
  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد