Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، نیره پورملائی مــدیرکل حفاظت محیط زیست در دیدار با مدیر کل دامپزشکی استان با ابراز رضایت از عملکرد و تلاش شبانه روزی کـارشـــناسان دامپزشکی در پایش و رصد بیماری‌های حیات وحش، بر ضرورت تعامل و گسترش همکاری بین بخشی برای حفاظت از تنوع زیستی حیات وحش تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: مهمترین هدف اداره کل حفاظت محیط زیست در استان، بهره مندی درست و مـــــستمر از محیط زیسـت بـا مـد نـظر قـرار دادن تــوسعه پایدار و نیز وسعت بخشیدن به منابع طبیعی و حفاظت از تنوع زیستی حیات وحش با همکاری دامپزشکی است که در حال حاضر به همت و تلاش مجموعه همکاران، تعامل و همکاری بین بخش خوبی میان دامپزشکی و حفاظت محیط زیست استان وجود دارد.

مدیرکل دامپزشکی استان یزد نیز در این دیدار گفت: افزایش و گسترش ارتباطات بین بخشی دامپزشکی و حفاظت محیط زیست باعث می‌شود اکثر بیماری‌ها در حــوزه حیات وحش کنترل شده و از سرایت آن به جمعیت دام و طیور استان جلوگیری بعمل آید.

فاتحی نیا با تأکید بر اینکه پیشگیری همیشه و همواره مقدم بر درمان است، افـزود: با توجه به شروع فصل ســرما و آغـــــاز مهاجرت پرندگان و بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان احتمال شیوع بیماری بیشتر می‌شود.

او ادامه داد: ما آمادگی داریم به صورت شبانه روزی با حفاظت محیط زیست همکاری کنیم و از انتقال احتمالی این بیماری به مراکز پرورش طیور استان جلوگیری نماییم.

فاتحی نیا بر ضــــرورت گشت‌های تیمی مشترک، واکنش سریع و اقدام به موقع و ارسال نمونه‌های مشکوک و تلف شده در اسرع وقت به اداره کل تاکید کرد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست حیات وحش منابع طبیعی بازرسان دامپزشکی حفاظت محیط زیست حیات وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۶۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اصلاح قانون معادن به نفع محیط زیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ماده ۲۵ قانون اصلاح قانون معادن، دارای کاستی‌هایی است که مانعی برای احیا و باسازی مناطق آسیب دیده از معدنکاری شده است.
محتشمی پور افزود: پیشنهاد‌ها و نظریات خود را به منظور اصلاح این ماده‌ی قانونی به مجلس داده ایم.

الهام رستم نیا گزارش می دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • ضرورت اصلاح قانون معادن به نفع محیط زیست
  • غذا دادن دستی به حیوانات پرسه زن، مصداق حیوان آزاری است
  • ثبت تصویر ۴ راس مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان + فیلم
  • همایش پاکسازی محیط زیست در ملارد برگزار شد
  • پسماند معضل استان‌های زاگرس نشین
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • عاملان مرگ پرندگان زنبورخوار در ارسنجان دستگیر شدند
  • ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان
  • ماجرای پرسه توله شیر در خانه مرد ساروی چیست؟
  • ماجرای پرسه توله شیر در خانه باغ چه بود؟