Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی‌رضا محمدی کرجی‌ران ضمن تشریح عملیات تخلیه و بارگیری در بخش فله و متفرقه در بزرگترین بندر تجاری کشور اظهار داشت: از ابتدای سال تا نیمه مهرماه بیش از ۱۰ میلیون تن کالای فله و متفرقه تخلیه و بارگیری شده که از این میزان ۸ میلیون و ۵۲۱ هزار و ۴۹ تن با افزایش ۴۶ درصدی مربوط به کالاهای فله بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این میزان کالا بوسیله ۲۳۹ فروند کشتی جابجا شده است.

مدیر مجتمع بندری شهید رجایی با بیان اینکه در بخش متفرقه یک میلیون و ۴۸۴ هزار تن کالاهای متفرقه نیز جابجا شده اظهارداشت: این میزان کالا توسط ۱۲۰ فروند کشتی تخلیه وبارگیری شد که در این بخش نیز  شاهد افزایش ۲۶ درصدی می باشیم.

بندر شهید رجایی به‌عنوان بزرگترین بندر تجاری کشور علاوه بر کالاهای کانتینری حجم گسترده‌ای از عملیات جابه‌جایی کالاهای عمومی به خصوص محصولات فولادی و فله خشک(غله و سنگ آهن)، فله مایع(روغن‌های خوراکی) را بر عهده دارد.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید تخلیه رشد هرمزگان بندر شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۵درصدی بارگیری کالا در راه‌آهن لرستان

مدیرکل راه‌آهن لرستان از رشد ۳۵درصدی بارگیری کالا در راه‌آهن این استان خبر داد. - اخبار استانها -

 به گزارش  خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، رحمت رحمت‌نژاد، صبح امروز گفت: تناژ بارگیری راه‌آهن لرستان از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 35 درصدی داشته‌ است.

او با بیان اینکه میزان تناژ بارگیری در نخستین ماه امسال به بیش از 35 هزار تن رسیده‌است، اضافه کرد: میزان تن کیلومتر مبدأ-مقصد راه‌آهن لرستان طی یک ماه نخست امسال به مرز 16میلیون تن رسید که 33 درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرده‌ است.

تردد 8 میلیون خودرو در محورهای لرستان

مدیرکل راه‌آهن لرستان عنوان کرد: 9هزار و 13 نفر طی یک ماهه نخست امسال از طریق قطارهای بین‌شهری راه‌آهن این استان جابه‌جا شده‌اند که نسبت به یک ماهه سال قبل رشد 25درصدی دارد.

او بیان کرد: 26 هزار و 565 نفر مسافر نیز از طریق قطارهای حومه‌ای لرستان جابه‌جا شده‌اند که نسبت به سال قبل رشد شش درصدی داشته‌ است.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری تخلیه و بارگیری کالا در بنادر کشور
  • رشد ۸.۶ درصدی تخلیه و بارگیری کالای کانتینری
  • تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر کشور
  • ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شد
  • تخلیه و بارگیری ۴۸۵ هزار و ۳۵۲ تن کالا در امیرآباد
  • فروردین ماه پررونق در بزرگترین بندر شمال 
  • آغاز رکورد شکنی بندر امیرآباد در سال ۱۴۰۳
  • پنج میلیارد و ۷۳۰ میلیون دلار میزان مبادلات تجاری مرز رسمی پرویزخان
  • رشد ۳۵درصدی بارگیری کالا در راه‌آهن لرستان
  • تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در بوشهر ۹۲.۵ درصد افزایش یافت