Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-18@17:58:39 GMT

برتری پیکان مقابل اسپاد تهران در دیداری دوستانه

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۷۰۷۰

تیم فوتبال پیکان تهران عصر امروز در دیداری تدارکاتی به پیروزی رسید.

پیکان عصر امروز آخرین دیدار تدارکاتی خود در تمرینات پیش فصل را مقابل تیم دسته دومی اسپاد تهران برگزار کرد.

به گزارش طرفداری، این بازی که با حضور اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان برگزار شد، با برتری ۳ بر صفر خودروسازان به پایان رسید.

در این دیدار مجتبی حقدوست، غلامرضا ثابت ایمانی و امین درویشی برای پیکان گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور برترین های قرن با مرتضی یکه: استعفا کردیم ولی اشتباه از ما بود، دهداری همیشه در ذهن من بهترین می ماند پاسخ دبیر کل فدراسیون فوتبال عربستان به ادعای باشگاه پرسپولیس آشنایی با آرتور کوین یامگا، بازیکن مدنظر استقلال ؛ از سری بی ایتالیا تا لیگ پرتغال ایده جنجالی اینفانتینو: برگزاری جام جهانی 2030 در اسرائیل و امارات! بدن ناآماده سمیر نصری، یک ماه پس از خداحافظی با فوتبال / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد یک نیمه ای هوادار مقابل پیکان تهران

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور بین تیم‌های هوادار و پیکان از ساعت ۱۶:۳۰ امروز پیگیری شد که با برد دو بر یک شاگردان مسعود شجاعی در هوادار همراه بود.

محسن سفید چقایی (۲۱) و یونس شاکری (۲۸) برای هوادار و محمدجواد آزاده (۳۱) برای خودروسازان گلزنی کرد.

عملکرد کم اشتباه هوادار باعث شد تا رضا عنایتی خیلی زود دست به تغییر در ترکیب تیمش بزند. علی اکبر رنجبر در دقیقه ۲۴ نخستین تعویضی این دیدار بود تا جای حامد پاکدل مهاجم پیکان را بگیرد.

با این حال هوادار روی پاس استثنایی داریوش شجاعیان به شاکری توانست گل دوم را به ثمر برساند اما در ادامه، این تیم پیکان بود که توسط آزاده توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

کد خبر 6082048

دیگر خبرها

  • برتری کویت برابر بحرین در دیدار نخست
  • پاکدل مستقیم به رختکن رفت!
  • برد یک نیمه ای هوادار مقابل پیکان تهران
  • برتری یک نیمه‌ای هوادار مقابل پیکان
  • لطفی دربی دوم تهران را از دست داد
  • استارت تیم ملی فوتسال ایران با برتری مقابل همسایه
  • برتری ۲ برابری پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت در آبادان
  • دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود