Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه‌های مقاومت فلسطین تجاوز چهارشنبه شب دشمن صهیونیستی به شهر «تدمر» (پالمیرا) واقع در استان «حمص» سوریه را محکوم کردند.

به گزارش برنا، مرکز اطلاع رسانی فلسطین امروز در این باره به نقل از سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که تجاوزهای مستمر و بی‌وقفه دشمن صهیونیستی مستلزم مقابله یکچارچه همه طرف‌ها است.

«حازم قاسم» گفت که رژیم اشغالگر صهیونیستی با حملات و قتل و کشتارهای خود در منطقه، با منطق قلدری و زورگویی رفتار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد که راه بازداشتن این رژیم از ادامه تجاوزها و جنایاتش، رویارویی و ایستادن در برابر آن و جلوگیری از تحمیل قواعد درگیری جدید است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فلسطین حماس قتل سوریه فلسطین اسراییل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۷۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل

به گزارش خبرآنلاین، هیات دولت عربستان سعودی امروز (سه شنبه) بار دیگر از جامعه جهانی خواست به مسوولیت هایش درباره متوقف کردن تجاوز رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در نوار غزه عمل کند.

هیأت دولت این کشور همچنین تأکید کرد ریاض از حق ملت فلسطین در زمینه تعیین سرنوشتشان و برپایی کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف حمایت می کند.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های عربستانی، وزارت امور خارجه عربستان سعودی نیز هفته گذشته به دنبال وتوی آمریکا علیه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد، تأکید کرد ممانعت بر سر این امر به تقویت سرکشی اسرائیل و ادامه نقض قوانین بین المللی می انجامد.

این وزارتخانه با انتشار بیانیه ای در این زمینه اعلام کرد: جلوگیری از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد، به تقویت سرکشی رژیم اشغالگر اسرائیل و ادامه نقض قوانین بین المللی بدون وجود هیچ عامل بازدارنده ای در این زمینه کمک می کند و هیچ گونه کمکی به برقراری صلح نخواهد کرد.

وزارت خارجه عربستان همچنین تأکید کرد: بار دیگر از جامعه جهانی می خواهیم به مسوولیت هایش در زمینه توقف تجاوزگری اشغالگران اسرائیلی به غیر نظامیان در غزه، حمایت از حق ملت فلسطین در تعیین سرنوشت شان و برپایی کشور مستقل فلسطین به پایتختی بیت المقدس بر اساس طرح صلح عربی و قطعنامه های بین المللی ذیربط عمل کند.

با گذشت ۲۰۰ روز از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در این باریکه در گزارشی اعلام کرد: پس از گذشت ۲۰۰ روز از جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، ۴۱ هزار و ۱۸۳ نفر در جرگه شهیدان و مفقودان هستند. از این تعداد، اسامی ۳۴ هزار و ۱۸۳ نفر به عنوان شهید در مراکز پزشکی ثبت شده است.

این گزارش با دسته بندی شهدای یاد شده آورده است: در طی این ۲۰۰ روز، ۱۴ هزار و ۷۷۸ کودک بر اثر حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند و ۳۰ نفر از کودکان نیز به دلیل گرسنگی جان خود را از دست داده اند. در همین مدت، ۹ هزار و ۷۵۲ نفر از زنان نوار غزه نیز بر اثر حملات ددمنشانه ارتش رژیم اسرائیل به شهادت رسیده اند. صهیونیست ها در طی این مدت ۴۸۵ نفر از کادر درمان، ۶۷ نفر از کارکنان هلال احمر و نهادهای امدادی و ۱۴۰ نفر از خبرنگاران را هدف قرار داده و به شهادت رسانده اند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898814

دیگر خبرها

  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل
  • ابوعبیده: پس از گذشت ۲۰۰ روز، مقاومت فلسطین همچنان استوار ایستاده است
  • ارسال پیام بازدارندگی در وعده صادق/ طوفان الاقصی ارکان رژیم صهیونیستی را به چالش کشید
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است
  • دومینوی استعفای مقامات صهیونیست ادامه دارد
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهونیستی متفاوت است
  • «حزب‌الله» و «القسام» مواضع نظامیان صهیونیست را راکت‌باران کردند
  • پدافند ارتش سوریه تجاوز نظامی بامدادی اسرائیل را ناکام گذاشت