Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@08:56:58 GMT

پرسپولیسی‌ها بالاخره راهی عربستان شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۷۲۰۰

تیم فوتبال پرسپولیس با یک روز تاخیر برای بازی با الهلال راهی عربستان شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران که خود را آماده بازی در مراحل یک‌چهارم پایانی و نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 کرده است، دقایقی قبل با پرواز اختصاصی و مستقیم، از تهران به مقصد ریاض عربستان پرواز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاروان پرسپولیس به صورت کامل و با بدرقه مدیران باشگاه عازم بازی با الهلال شد. با پیگیری‌های صورت گرفته نیز هماهنگی برای دریافت روادید فرودگاهی از طریق فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت گرفت.
از جمع بازیکنان، تنها محمد عمری، رضا دهقانی و مهدی مهدیخانی در تهران ماندند.

سید مجید صدری سرپرست باشگاه و علی عطایی معاون مالی، اداری و پشتیبانی نیز با توجه به پیگیری امور باشگاه از جمله برگزاری مزایده برای انتخاب کارگزار، عازم عربستان نمی‌شوند. با این حساب، مدیریت کاروان برعهده افشین پیروانی، مدیر تیم خواهد بود.

تیم فوتبال پرسپولیس ایران، روزشنبه، ۲۴ مهرماه، ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به وقت تهران و در چارچوب مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت.

 

بیشتر بخوانید: واکاوی یک اشتباه بزرگ؛ همه مقصرند جز مدیران پرسپولیس!

 

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس الهلال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس الهلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۷۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان

به گزارش همشهری آنلاین، شلاق‌خوردن عبدالرزاق حمدالله از سوی یک تماشاگر پس از فینال سوپرجام عربستان از سوی فدراسیون فوتبال و اتحادیه بازیکنان این کشور محکوم شد. مهاجم مراکشی الاتحاد در پایان دیدار با الهلال که با نتیجه چهار بر یک به سود آبی‌های فوتبال عربستان به پایان رسید با یک هوادار تیم خودی دچار درگیری شد و هوادار عصبانی الاتحاد با کمربندش به این بازیکن حمله کرد.

به نوشته روزنامه گاردین، فدراسیون فوتبال عربستان با انتقاد از این رخداد در بیانیه‌ای اعلام کرد: مانند سایر فدراسیون‌ها در آسیا و فیفا، اولویت فدراسیون فوتبال عربستان حفظ امنیت و لذت برای همه تماشاگران عاشق فوتبال و بازیکنان است. فوتبال در عربستان یک بازی خانوادگی است و خوشبختانه ناآرامی بین هواداران بسیار نادر است. به همین دلیل است که رفتار این به اصطلاح «هوادار» برخلاف فرهنگ و رفتار هواداران عربستانی است و ما این حادثه را کاملا محکوم می‌کنیم.

اتحادیه بازیکنان در عربستان نیز با محکوم‌کردن این رفتار، خواستار به‌روزرسانی آیین‌نامه رفتار تماشاگران شد.

الهلال در سوپرجام عربستان که در ابوظبی برگزار شد توانست با شکست‌دادن الاتحاد جام قهرمانی را به دست بیاورد. الهلال علاوه بر کسب سوپرجام، با اختلاف خوب در صدر جدول لیگ عربستان نیز حضور دارد و بخت اصلی قهرمانی در این رقابت‌ها به حساب می‌آید.

شاگردان ژسوس در لیگ قهرمانان آسیا نیز شانس خوبی برای قهرمانی دارند و باید در نیمه نهایی با العین روبه‌رو شوند.

کد خبر 844869 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی عربستان

دیگر خبرها

  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد
  • محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
  • واکنش تند عربستان به شلاق زدن بازیکن در استادیوم!‏