Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@04:30:12 GMT

پرسپولیس سرانجام عازم عربستان شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۷۲۱۸

پرسپولیس سرانجام عازم عربستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۲۱:۳۰ شنبه آینده در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با تیم الهلال بازی می‌کند. این مسابقه در شهر ریاض و به میزبانی الهلال برگزار می‌شود.

کاروان پرسپولیس قرار بود روز گذشته به عربستان سفر کند. سرخپوشان حتی در فرودگاه مهرآباد حاضر شدند تا با پرواز اختصاصی به سمت ریاض پرواز کنند اما در نهایت به دلیل ارائه دیرهنگام درخواست پرواز و مدارک مرتبط با آن، این سفر به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان یحیی گل محمدی روز گذشته بعد از چند ساعت معطلی در فرودگاه به خانه بازگشتند و ظهر امروز یک جلسه تمرینی را در کمپ تیم‌های ملی پشت سر گذاشتند.

آنها سپس راهی فرودگاه مهرآباد شدند و در نهایت ساعت ۱۸ امروز با پرواز اختصاصی به سمت ریاض پرواز کردند.

از جمع بازیکنان، تنها محمد عمری، رضا دهقانی و مهدی مهدیخانی در تهران ماندند.

سید مجید صدری سرپرست باشگاه و علی عطایی معاون مالی، اداری و پشتیبانی نیز عازم عربستان نمی‌شوند. با این حساب، مدیریت کاروان برعهده افشین پیروانی، مدیر تیم خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس الهلال عربستان تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۷۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز های فرودگاه مهرآباد و چند فرودگاه دیگر تا فردا باطل شد

با توجه به هشدار صادر شده، پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد، اصفهان، شیراز، بوشهر و فرودگاه‌های غرب کشور شامل ایلام، سنندج، تبریز، اردبیل، ارومیه، کرمانشاه، خرم‌آباد، اهواز، آبادان، همدان، شهرکرد و دزفول تا ساعت ۶ صبح فردا (۲۷ فروردین) باطل شد.   به گزارش ایسنا، به دنبال حمله پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اسراییل که در پاسخ به حمله چندی پیش این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق انجام شد، فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از ساعت ۲ بامداد امروز (یکشنبه) پروازهای خود را باطل اعلام کرد.   بدین ترتیب اکنون فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با نوتام صادره شماره ۱۱۸۴، تمامی پروازها از مبدا و به مقصد مهرآباد تا ساعت ۶ صبح فردا (۲۷ فروردین) باطل شد.   در این خصوص رضا کارگر - مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران-  در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد: با توجه به نوتام صادرشده، باطل شدن پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد، شیراز، اصفهان، بوشهر، کرمان، ایلام، سنندج و چند فرودگاه‌ها دیگر در غرب کشور تا ساعت ۶ صبح فردا (۲۷ فروردین) تمدید شد.   کارگر پیش از این درباره بلیت کسانی که پروازهایشان باطل شده است، گفته بود در صورت باطل شدن پروازها روند این است که هزینه بلیت برگردانده می‌شود اما معمولا سعی می‌کنند مسافران را با پروازهای فوق‌العاده جابه‌جا کنند؛ البته در حال حاضر وضعیت پروازها مشخص نیست. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ادعای یک کانال عبری: عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل کمک کرد
  • عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل نقش داشت
  • ادعای کانال عبری درباره نقش عربستان در مقابله با عملیات ایران
  • کاروان تیم ملی فوتسال سرانجام عازم تایلند شد
  • پرواز های فرودگاه مهرآباد و چند فرودگاه دیگر تا فردا باطل شد
  • تمدید لغو پرواز‌های فرودگاه شیراز تا ساعت ۶ صبح دوشنبه
  • تمدید لغو پرواز‌ فرودگاه‌ها تا ساعت ۶ صبح ۲۷ فروردین ماه
  • پرواز‌های فرودگاه مهرآباد تا ۱۲ ظهر باطل شد
  • پرواز‌های فرودگاه مهرآباد تا ساعت ۱۲ لغو شد
  • پرواز اماراتی عازم تل آویو به دبی بازگشت | حریم هوایی اسرائیل از بسته می شود