Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مرحله نیمه‌نهایی بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (پنج‌شنبه) با چهار دیدار در شهر ناخون راتچاسیما تایلند پیگیری شد. در چهارمین مسابقه این مرحله تیم فولاد سیرجان نماینده ایران به مصاف ناخون راتچاسیما نماینده تایلند میزبان این رقابت‌ها رفت و سه بر صفر این تیم را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان سعید رضایی سرمربی تیم فولاد سیرجان در بیست‌وپنجمین مسابقه این تورنمنت، در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ حریف خود از کشور میزبان را شکست دادند و به پنجمین پیروزی متوالی خود دست یافتند.

مسابقات والیبال قهرمانی مردان باشگاه‌های آسیا از سال ۱۹۹۹ آغاز شده است و نمایندگان ایران تا کنون ۲۱ مدال شامل ۱۴ طلا، چهار نقره و سه برنز در این رقابت‌ها به دست آوردند. فولاد سیرجان به عنوان هشتمین نماینده ایران در این رقابت‌ها، برای نوزدهمین بار به دیدار نهایی راه یافته است و در صورت کسب مقام قهرمانی به پانزدهمین جام خوش رنگ باشگاه‌های آسیا دست خواهد یافت.

پیش از مسابقه فولاد سیرجان و ناخون راتچاسیما دو تیم العربی قطر و باروستنیک آلماتی قزاقستان به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان سیچلو سرمربی العربی سه بر دو حریف خود را شکست دادند و فینالیست شدند.

بدین ترتیب تیم‌های فولاد سیرجان و العربی قطر فردا (جمعه) در آخرین مسابقه این رقابت‌ها برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر می‌روند. دو تیم در مرحله گروهی هم یکبار مقابل هم صف آرایی کردند و نماینده ایران سه بر یک فاتح میدان شد. برای مقام سومی نیز تیم‌های ناخون راتچاسیما تایلند و باروستنیک آلماتی قزاقستان روز جمعه مسابقه خواهند داد.

در گروه تیم‌هایی که برای رتبه پنجم تا هشتم تلاش می‌کنند، امروز تیم‌های کاظمه اسپورت کویت و گاز جنوبی عراق حریفان خود را شکست دادند تا در آخرین روز این رقابت‌ها برای جایگاه پنجمی به مصاف یکدیگر بروند.

۲۵۷ ۲۵۱

کد خبر 1563930

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: والیبال ناخون راتچاسیما فولاد سیرجان رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۷۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ، پس از برگزاری دو مرحله مسابقه انتخابی و با تصمیم اعضاء کمیته فنی فدراسیون ملی پوشان اعزامی به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند.

بر همین اساس، سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ملی دو و میدانی کشورمن را در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا تشکیل خواهند داد.

زهرا نبی زاده و ایمان روغنی بعنوان مربی و قاسمعلی فیروزی نیز بعنوان سرپرست اعضاء کادر فنی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهند بود.

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا طی روز‌های ۵ تا ۸ اردیبهشت به میزبانی شهر دبی در امارات برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تکرار قهرمانی و ثبت یک رکورد تاریخی؛ فرنگی‌کارها امیدمان را بیشتر کردند
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی دوومیدانی جوانان برای قهرمانی آسیا
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان آسیا شد!
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد
  • نایب قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در تور آزاد سامیلا
  • یک ماه و سومین مدال: این والیبال است
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند/ هت تریک مدال تقوی در والیبال