Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی والیبال فولاد سیرجان گفت: ما باید پیروزی امروز را فراموش کنیم، چون در بازی فردا (فینال) جای هیچ اشتباهی نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید رضایی، سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان در مورد پیروزی تیمش مقابل تیم ناخون راچاسیما تایلند در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: امروز با تیم خوب میزبان بازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌ها در مرحله نیمه‌نهایی سعی می‌کنند بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند تا به فینال برسند. 

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: شروع خوبی داشتیم و در مقابل، تیم حریف هم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. ما با آنالیز و عملکرد خوب بازیکنان بر مسابقه مسلط شدیم و از همان ست اول که ست مهمی است نتیجه مطلوب کسب کردیم. برتری مقطعی حریف فقط به خاطر اشتباهات فردی ما بود که به سرعت اشتباهات مرتفع شد و توانستیم قدرت سرویس و حمله آنها را مهار کنیم. با یک برد 3 بر صفر به مرحله پایانی رسیدیم تا به هدف نهایی و قهرمانی در این مسابقات نزدیک شویم.

رضایی در مورد بازی فینال و تقابل مجدد با العربی گفت: تیم العربی تیم بسیار خوب و سطح بالایی است و امروز هم بازی سختی داشت. مطمئناً در بازی فردا جای هیچ اشتباهی نیست و ما باید پیروزی امروز را فراموش کنیم و فردا باید از همان ست اول، شرایط را برای حریف سخت کنیم چون ست اول، ست سرنوشت ساز مسابقه خواهد بود. ما تلاش خواهیم کرد ذهنیت بازیکنان را برای دیدار فردا آماده کنیم تا در لحظات پایانی و مهم مسابقه عملکرد خوبی داشته باشند.

واناچوت پادسوک، سرمربی تیم ناخون راچاسیما نیز اظهار داشت: ما در این مسابقه به امید پیروزی وارد زمین شدیم اما در همان ابتدا مسابقه کاملا نا امید شدیم چون از لحاظ آمادگی جسمانی و تاکتیک، تیم فولاد سیرجان ایرانیان شرایط بسیار بالاتری نسبت به ما داشت. بازیکنان والیبال ایران در سطح عملکردی بالایی قرار دارند و همین موضوع باعث شده که شاکله تیم سیرجان بسیار متفاوت با والیبال کشور تایلند باشد.

والیبال باشگاه‌های آسیا| چهارمین پیروزی متوالی فولاد سیرجان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال فولاد سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۷۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط‌عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در دومین بازی دور گروهی خود به مصاف تیم قدرتمند آلمان رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شده و بازی را به سود خود پایان برساند تا با حساب دو بر صفر صعود خود را از گروهD مسجل کرده و بازی آخر خود مقابل بلژیک را تشریفاتی کند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در گروه D برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۲:۳۰ ظهر به وقت تهران در بلگراد به مصاف بلژیک خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود
  • اونانا: به فینال رفتیم، فقط این مهم است
  • والیبال ایران با برد در صربستان استارت زد
  • گزارش زنده: ذوب آهن 0 - 0 آلومینیوم
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل اوگاندا در اولین گام
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل اوگاندا
  • دل‌نوشته عاشقانه حامد لک برای عبدالله ویسی