Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین کاروان پرسپولیس برای مصاف برابر الهلال عربستان دقایقی پیشاز طریق فرودگاه مهرآباد با پروازی چارتر تهران را به مقصد ریاض ترک کرد. طبق برنامه پرسپولیسی‌ها قرار بود دیروز به عربستان بروند که به دلیل صادر نشدن مجوز فرود هواپیما در فرودگاه ریاض توسط عربستان، این سفر با یک روز تاخیر انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سفر مجید صدری سرپرست مدیرعاملی باشگاه، تیم را همراهی نمی‌کند.

پرسپولیسی‌ها در شرایطی به عربستان سفر می‌کنند که رضا دهقانی و مهدی‌ مهدی‌خانی دو غایب این تیم محسوب می‌شوند.

کاروان پرسپولیس در حالی عازم عربستان می‌شود که برای هیچ یک از اعضای تیم و همراهان از سوی عربستان ویزا صادر نشده و گفته شده ویزای فرودگاهی صادر می‌شود و همین امر هم احتمالا مشکلاتی را در فرودگاه ریاض برای این تیم ایجاد خواهد کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان مرحله یک چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۲۱:۳۰ شنبه، به مصاف الهلال عربستان می‌رود.

کد خبر 632097

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۷۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از ۳۰ ساعت انتظار، سرانجام اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ کنسل شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سی و‌دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان آسیا در حالی یکم تا چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به میزبانی کشور هنگ کنگ برگزار خواهد شد که تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان با ترکیب ۱۱ جودوکا قرار بود بامداد روز پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه به این رقابت‌ها اعزام شوند، اما با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در کشور امارات، تمام پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی دبی لغو شد و پرواز تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان برای حضور در این رقابت‌ها نیز با مشکل روبرو شد.

اما با توجه به زمان باقی مانده تا شروع مسابقات، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان با مسوولان اتحادیه جودو آسیا هماهنگی‌های لازم جهت حضور جودوکاران کشورمان در مراسم وزن کشی و‌قرعه کشی مسابقات انجام داد و در نهایت بلیت اعزام تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان برای ساعت ۱۸ روز پنج شنبه (۳۰ فروردین ماه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) صادر شد تا ملی پوشان کشورمان ابتدا به مقصد دبی سفر کنند و پس از آن به کشور هنگ کنگ اعزام شوند، اما متاسفانه بازهم مسوولان فرودگاه از تاخیر در پرواز‌های کشور امارات خبر دادند.

این تاخیر‌ها و لغو پرواز‌ها برای چندین بار و در ساعات مختلف تکرار شد و در نهایت صبح امروز (جمعه) پس از ۳۰ ساعت انتظار ملی پوشان کشورمان در سالن انتظار، تمام پرواز‌های فرودگاه امام خمینی (ره) لغو و در نهایت تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان بخاطر زمان کم باقی مانده تا مراسم قرعه کشی و مراسم وزن کشی مسابقات از سفر به این رقابت‌ها بازماندند.

با این حساب متاسفانه جودوکاران کشورمان فرصت حضور در سی و دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی آسیا را از دست دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع مشکل خطوط انتقال آب و برق فرودگاه شهدای جیرفت
  • انتظار ۳۰ ساعته تیم ملی‌جودو‌ هم‌ جواب نداد!
  • پس از ۳۰ ساعت انتظار، سرانجام اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ کنسل شد
  • سروش و خدابنده‌لو بالاخره کنار هم!
  • پرسپولیس بالاخره با اختلاف سه گل برد!
  • آخرین جزییات از پرواز‌های دبی پس از بارش
  • پرواز‌های دبی از سرگرفته شد
  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • کاروان پرسپولیس راهی آبادان شد (عکس)
  • زائران حج تمتع از ۲۱ ایستگاه پروازی اعزام می‌شوند