Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@12:20:16 GMT

وزارت نیرو در پی برطرف کردن دغدغه‌های مردم است

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۷۳۹۰

وزارت نیرو در پی برطرف کردن دغدغه‌های مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوه‌چنار، علی‌اکبر محرابیان عصر امروز به شهرستان نوپای کوه‌چنار سفر کرد و در دیدار رو در رو  با برخی شهروندان  و نمایندگان صنعت‌گران، کشاورزان، و... به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

وزیر نیرو با بیان اینکه  وزارت نیرو با کار و تلاش دغدغه مردم را برطرف می‌کند، افزود: تلاش می‌کنیم عقب‌ماندگی‌های گذشته را جبران کنیم تا در آینده شاهد این مشکلات نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان کوه‌چنار نیز در این نشست با  اشاره به مشکلات شهرستان اظهارداشت: یکی از مهمترین و اساسی‌ترین اقدام تاثیرگذار در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان ولایتمدار، استقرار ادارات، تامین و ارتقاء زیر ساخت‌های اندک شهری است.

علی علیزاده ادامه داد:  تامین و تملک زمین مجتمع اداری به صورت متمرکز و همچنین حوزه و مدارس علمیه و ارتقاء و توسعه فضای فرهنگی ورزشی در راستای ارتقاء وضعیت فرهنگی جامعه نقش بی‌بدیلی در کاهش هزینه ها، صرفه جویی در وقت، پیشگیری از بروز خسارات مادی، معنوی و اجتماعی و نهایتا رضایتمندی عمومی در مسیر توسعه همه جانبه شهرستان دارد.

 وی خواستار دستورات لازم به منظور تامین ، تملک و واگذاری زمین به منظور ایجاد و احداث مجتمع اداری متمرکز، همچنین اعتبار مورد نیاز احداث ساختمان دستگاه‌های اجرایی شد.

وی به موقعیت خاص جغرافیایی کوه‌چنار و قرار داشتن در محور مواصلاتی استان‌های جنوبی فارس، بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد و حجم بالای ترافیک اشاره کرد و خواستار تکمیل پروژه آزادراه قائمیه تا حاجی‌آباد و غوری به طول تقریبی 2 و نیم کیلومتر توسط شرکت ساخت و توسعه راه‌ها و همچنین اجرای روکش آسفالت محور قائمیه به ابوالحیات و همچنین روکش آسفالت محورهای روستایی و احداث راههای روستایی شهرستان شد.

وی همچنین در حوزه کشاورزی به پتانسیل های شهرستان اشاره کرد و خواستار توجه ویژه به اجرای طرح‌های آبخیزداری و همچنین صنایع تبدیلی و بسته‌بندی شد.

علیزاده یکی از مهمترین معضلات حوزه اجتماعی و فرهنگی و اشتغال شهرستان را بیکاری به ویژه بیکاری قشر جوان و تحصیلکرده دانست و گفت: توسعه ناحیه صنعتی و حل مشکلات آن و همچنین تامین و تملک ناحیه دو صنعتی به منظور جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال پایدار و موثر می‌تواند درصد زیادی از این مشکلات را حل کند.

امام جمعه شهرستان کوه چنار نیز در سخنانی به مشکلات شهرستان اشاره و خواستار حل مشکلات در حوزه‌های مختلف شد.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: عقب ماندگی کوه چنار کوه چنار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۷۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ‌گونه مشکلی در اوج پیک مصرف آب و برق نداریم

رئیس یک مقام مسئول در وزارت نیرو ‌گفت: با مشارکت و کمک خود به مردم هیچ گونه مشکلی در اوج پیک مصرف آب و برق نداشته و مدیریت مصرف انجام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، محفل انس با قرآن عصر امروز با حضور مدیران و کارکنان صنعت آب و برق استان کردستان و با اجرای برنامه توسط قاریان و حافظان قرآنی استانی و کشوری در مسجد ویس‌القرنی سنندج برگزار شد.

مهدی قبادی رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: در راستای عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر جلسات تلاوت قرآن کریم در سطح کشور تا کنون 50 محفل قرآنی برگزار شده است و امروز به میزبانی شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان کردستان پنجاهمین محفل به شکرانه و برکت عمیلات وعده صادق برگزار شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ‌پاسخ بسیار خوب و محکم ‌سپاه پاسداران ‌به تجاوز رژیم سفاک و پلید صهیونیستی‌ گفت: ما که نمی‌توانیم در میدان نبرد حضور داشته و با ملت مظلوم فلسطین همدردی کنیم، اما همواره به ساعت مقدس قرآن پناه برده و از قرآن برای یاری رساندن به این مردم مظلوم استعانت بجویم.

وی بیان کرد: این محفل اونس با قرآن در مسجد ویس القرنی در سنندج توسط همکاران صنعت آب و برق کردستان برگزار شد، وزارت نیرو در عرصه خدمات‌رسانی مفتخر و سرافراز است، با مشارکت و کمک خود به مردم هیچ گونه مشکلی در اوج پیک مصرف آب و برق نداشته و مدیریت مصرف انجام شد.

قبادی عنوان کرد: وزارت نیرو به جز افتخارات خود در عرصه خدمات‌دهی آب و برق، در عرصه‌های اجتماعی و معنوی نیز با موضوع فلسطین و غزه نقش‌آفرینی کرده و با برپایی انس با قرآن خدمتی به ساحت مقدس قرآن برای یاری مردم ستمیده داشته باشیم. 

انتهای پیام/484/.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات آموزشی شهر مجومرد
  • تکمیل طرح‌های زیرساختی به توسعه شهرستان سبزوار منجر می‌شود
  • ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی توسط وزارت نیرو
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی/۶۰ نفر استخدام شدند
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • لزوم بهره‌گیری از گنجینه معرفت قرآنی
  • موانع و مشکلات اجرای نهضت ملی مسکن در کردستان برطرف می‌شود
  • هیچ‌گونه مشکلی در اوج پیک مصرف آب و برق نداریم