Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@07:54:16 GMT

هزینه کردن در بخش ورزشی نوعی صرفه‌جویی است

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۷۴۲۴

هزینه کردن در بخش ورزشی نوعی صرفه‌جویی است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه می‌توان بودجه کشور را به یک کاریکاتور تشبیه کرد، گفت: در برخی از مناطق کشور بودجه بیشتر و در بسیاری از نقاط کشور بودجه کمی توزیع می‌شود در صورتیکه لازم است مسئولان بدانند هزینه کردن در بخش ورزشی نوعی صرفه‌جویی و به‌معنای کاهش هزینه‌ها محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین ۲۲ مهرماه در نشست کارگروه ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: اطلاع پیدا کردن از وضعیت فرهنگی استان‌های کشور، وضع قوانین متناسب با مصوبات سفرهای استانی، پیگیری مباحث از وزاری مربوطه و شناخت ظرفیت‌های موجود در کشور از جمله مهمترین اهداف سفرهای استانی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیش از آنکه در کشور از مشکل مالی رنج ببریم مشکل فکری وجود دارد، افزود: زمانی چهارمحال و بختیاری پیشرفت می‌کند که برنامه‌ریزی مطلوبی برای مشکلات آن صورت گیرد، به‌طوری که بتوان با استفاده از فکر خود، مشکلات استان را برطرف کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در برای حل بسیاری از مسائل و مشکلات ورود بخش خصوصی کاملا صحیح و بجا است، تصریح کرد: دولت‌ها یکی از بهترین روش‌های جلوگیری از پیشرفت به شمار می‌روند که ورود بخش خصوصی موفقیت‌آمیز و هزینه‌های انجام شده توسط این بخش مفید واقع خواهد شد، بنابراین لازم است از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد.

نیک‌بین با اشاره به اینکه شاهد کاریکاتور بودن بودجه در کشور هستیم، بیان کرد: در برخی از مناطق بودجه بیشتر و در بسیاری از نقاط کشور بودجه کمی توزیع می‌شود در صورتیکه لازم است مسئولان بدانند هزینه کردن در بخش ورزش نوعی صرفه‌جویی و به‌معنای کاهش هزینه‌ها محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: باید توزیع منابع کشور براساس شاخصه‌هایی از جمله محرومیت، استعداد و ظرفیت، وسعت و جمعیت صورت گیرد، بنابراین لازم است ظرفیت‌ها را شناسایی و بخش خصوصی را پای کار آوریم، یعنی خودمان گامی برداریم تا نتیجه مطلوب حاصل و مشکلات برطرف شود.

در این نشست، مسائلی همچون کم بودن سرانه ورزشی در چهارمحال و بختیاری، بی‌توجهی نسبت به ظرفیت‌های موجود و شرایط میزبانی برای فدراسیون‌ها، لزوم بازنگری در بحث اردوبام تیم‌های ملی در استان، وجود پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی و نبود اعتبار و سرمایه‌گذار مناسب و ...  از سوی اعضای کارگروه مطرح شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی منطقه چهارمحال و بختیاری ظرفیتهای استانی پيشرفت بخش خصوصي کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۷۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی است

حسن محمدی ادیب امروز در جلسه کمیته گردشگری جام صفوی در حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و نمایندگان تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری استان گفت: اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل آماده همکاری با اداره کل ورزش و جوانان در راستای برگزاری جام صفوی است و جهت برگزاری جام و معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان در این رویداد ورزشی اقدام می‌کند.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی اردبیل افزود: برگزاری تور آشناسازی برای ورزشکاران و خبرنگاران فعال در جام، نمایشگاه صنایع‌دستی در فرودگاه و محل اقامت ورزشکاران و اهدا اقلام معرفی ظرفیت‌های استان به میهمانان از برنامه‌هایی است که اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان انجام خواهد داد.

به گفته او، استان اردبیل زمینه ایجاد کمپ‌های مختلف ورزشی را دارد و این جام ورزشی برای برگزاری در رشته‌های مختلف در سطح بین‌المللی برنامه‌ریزی شده است و اولین دوره آن در اردیبهشت ماه در رشته کشتی برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم با همکاری در برگزاری آن، گامی موثر برای معرفی استان و ظرفیت‌های گردشگری آن برداریم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • صرفه‌جویی ۵۰۰ میلیارد تومانی حوزه آرد و نان در لرستان
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد
  • افزایش ۲ برابری بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد
  • صرفه جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتر بنزین در ایلام
  • بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد ۲۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است
  • جام صفوی منجر به توسعه گردشگری ورزشی اردبیل می‌شود
  • صرفه جویی ۲ میلیارد دلاری سوخت با تکمیل راه آهن شلمچه بصره
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی است