Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر امروز خود به مناطق جنوبی استان فارس در نشست شورای اداری شهرستان‌های لامرد و مهر حضور یافته و به عنوان نماینده هیات دولت در شهرستان‌های یاد شده، مهم‌ترین اولویت‌های این دو شهرستان فارس را در حوزه‌های مختلف ارزیابی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این نشست با تاکید بر اهمیت نقش سازنده مردم ایران در پیشرفت و آبادانی کشور، اجرای موفق طرح ملی واکسیناسیون کرونا را نیز نمودی از تحقق شعار «ما می‌توانیم» با مشارکت مردم ایران دانست.

وزیر بهداشت در این نشست با بیان اینکه مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در انقلاب اسلامی و پس از آن، به ویژه در روز‌های دفاع مقدس در تمامی صحنه‌ها ایفای نقش کرده اند، وظیفه دولت را رفع مشکلات و خدمت به مردم دانست.

دکتر عین اللهی در شرایط کنونی، بیماری کووید۱۹ و واکسیناسیون علیه این بیماری را دو چالش مهم کشور برشمرد و افزود: همه گیری کرونا طی ماه‌های گذشته کشور را تحت تاثیر قرار داد و در ماه مرداد، آمار بالای مرگ و میر را تجربه کردیم؛ در این همه گیری بسیاری فعالیت‌ها با اختلال مواجه بود و واکسیناسیون به عنوان راهکار اولیه برای مقابله با این بیماری در نظر گرفته شد.

مقام ارشد حوزه سلامت کشور با بیان اینکه مجموع آمار واکسن تزریق شده در کشور تا تیر ۱۴۰۰، پنج میلیون دز بوده است، از افزایش این آمار به ۶۸ میلیون دز از مرداد تا به امروز خبر داد و اظهار کرد: این موفقیت در اجرای طرح ملی واکسیناسیون، نمودی از تحقق شعار «ما می‌توانیم» با مشارکت مردم است و مردم ما نشان داده اند قادر به انجام هر کاری هستند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در این نشست بازدید‌های حضوری مسوولان کشور را نشان دهنده عزم دولت برای آگاهی از مشکلات مردم از نزدیک عنوان کرد و گفت: ایران به عنوان کشور قدرتمندی در سطح دنیا شناخته شده و از همین رو مورد تحریم‌های بین المللی قرار گرفته است.

دکتر عین اللهی همچنین با اشاره به پیشینه تاریخی ملت ایران که در عرصه‌های گوناگون، به ویژه روز‌های دفاع مقدس به تصویر کشیده شده است، ادامه داد: قدرت در کشور ما در دست مردم است و دولتی موفق است که بتواند مردم را به میدان بیاورد تا مردم کشور را به عظمت حقیقی خود برسانند.

او یادآور شد: موفقیت ایران در انجام سریع‌ترین میزان واکسیناسیون در دنیا نیز این مشارکت ملی را نشان داد، همه مردم و سازمان‌ها به صحنه آمدند و یک تجربه تاریخی رقم خورد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بخش‌های دیگری از این نشست به عنوان نماینده هیات دولت، به بررسی مسایل شهرستان‌های لامرد و مهر در حوزه‌های اشتغال، آب، راه و جاده‌ها و دیگر اولویت‌های این شهرستان پرداخت و چالش‌های موجود از سوی مسوولان این شهرستان‌ها به وزیر بهداشت اعلام شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیر بهداشت واکسیناسیون کرونا وزیر بهداشت شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۷۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جهادی برای تحقق شعار سال انجام شود

ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس خواستار همکاری دولت و مردم برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» شد و گفت:‌ برای این مسئله باید حرکت جهادی صورت گیرد.

آیت‌الله‌ لطف‌الله دژکام در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به نامگذاری سال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: امسال سال همکاری دولت و مردم است و همگان باید برای تحقق شعار سال که «جهش تولید با مشارکت مردم» است تلاش مضاعفی داشته باشیم.

وی افزود: همه ما از تورم، گرانی و مشکلات اقتصادی موجود ناراضی هستیم و باید مردم و دولت دست در دست هم گذاشته تا حرکتی جهادی برای برون رفت از این وضعیت و تحقق شعار سال صورت گیرد.

امام جمعه شیراز، یکی از این راهکارها را افزایش تولید در کشور دانست و گفت: اگر از مشکلات ناراحت هستیم باید در راستای رونق تولید قدم برداریم و این کار از عهده دولت به تنهایی بر نمی‌آید.

نماینده ولی فقیه در استان فارس یادآور شد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند مشارکت مردمی به معنای واقعی کلمه باید اتفاق بیافتد تا ان‌شاءالله به مرور بتوانیم از این مشکلات عبور کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بار اصلی تحقق شعار سال بر دوش صنعت نفت است
  • از بین بردن امضاهای طلایی و بسترسازی برای تحقق شعار سال با اصلاح حرایم بهداشتی دامپروری
  • ضرورت تحقق منابع تقویت بنیه دفاعی
  • پاسخ ایران به تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی مقتدرانه بود
  • امنیت غذایی و جهش تولید با مشارکت مردم تحقق می‌یابد
  • ضرورت استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال
  • باید از ‌همه‌ ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال استفاده شود
  • حرکت جهادی برای تحقق شعار سال انجام شود
  • تشریح راهبرد‌های کلان و خرد در زمینه تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • ‌ اصناف در جهش تولید نقش کلیدی دارند