Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پارلمانی رئیس جمهور که به نمایندگی از آیت الله رئیسی به برخی از مناطق استان فارس سفر کرده بود ضمن بازدید از بخش‌های مختلف و شرکت در جلسات با مسئولان از نزدیک با مردم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور که به همراه آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور و هیات دولت به استان فارس سفر کرده، صبح امروز به شهرستان فسا رفت تا از نزدیک شاهد مسائل و مشکلات این شهرستان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسینی بعد از ورود به فسا از کارخانه لبنیات و زمین ورزشی فاز ۵ این شهرستان بازدید و در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه سری هم به بیمارستان در حال تاسیس شهرستان فسا زد تا از نزدیک در جریان روند ساخت این بیمارستان قرار بگیرد.

حسینی در ادامه سفر خود به استان فارس، به استهبان رفت و ضمن حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به شهدای گرانقدر، از بیمارستان، مزرعه داتیک استهبان، تصفیه خانه فاضلاب شهرستان استهبان، دانشکده علوم قرآنی استهبان و بیمارستان امام خمینی (ره) بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفت.
حسینی همچنین در این سفر با اقشار مختلف مردم به صورت صمیمی دیدار و گفتگو کرد.

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام حوزه آبرسانی، تکمیل ایستگاه برق و ورزشگاه کارگری، تامین زمین و تسهیلات برای ساخت مسکن ارزان قیمت جوانان و... از مهم‌ترین مسائلی بود که که در این بازید‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت. مسئولان شهر نیز مطالبات و مسائل خود را بیان کردند.

حسینی در ادامه به نی‌ریز سفر کرد و بعد از اینکه مورد استقبال مسئولان و جمعی از مردم قرار گرفت از پروژه جاده سازی گردنه لایرز و روند ساخت این جاده بازدید کرد.

حسینی در ادامه از گردنه ایج و نی‌ریز، تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر، و بزرگراه نی‌ریز بازدید هم کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفت.

بحث تکمیل بزرگراه نی‌ریز_سیرجان و روگذر ورودی ۳ نی‌ریز، احداث تصفیه خانه و شبکه انتقال آب، تخصیص آب از پروژه انتقال آب از خلیج فارس به نی‌ریز، احداث و تکمیل جاده نی‌ریز و حل مشکلات ارزی سیمان خاکستری نی‌ریز از مهم‌ترین مسائلی بود که در این بخش از سفر حسینی مطرح شد.

در این سفر مسئولان مطالبات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه به شهرستان بختگان استان فارس رفت و در این منطقه هم از معدن سنگ مرمریت باقرآباد، دریاچه بختگان و بیمارستان امام هادی علیه السلام بازدید کرد.

بحث احیای دریاچه بختگان و حل مسائل و مشکلات ناشی از آن، بحث انتقال آب از سد چشمه عاشق و سد رودبال، احداث و راه اندازی بیمارستان ۶۴ تختخوابی بختگان، توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی و معدن، بحث نوسازی و تجهیز مدارس شهرستان و. از مهمترین مطالبات، مسائل و مشکلاتی بود که در سفر معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به بختگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


بحث توسعه و احداث کتابخانه عمومی، توسعه و احداث فضای ورزشی، استقرار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره تبلیغات اسلامی و احداث مصلی نماز جمعه از جمله مطالبات مسئولان شهرستان بختگان از سید محمد حسینی بود.

گفتنی است ساعت ۱۹ امشب جلسه شورای اداری استان با حضور آیت الله رئیسی جهت بررسی گزارشات نمایندگان ویژه رئیس جمهور و بررسی مسائل استان تشکیل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور سفر استانی فارس معاون پارلمانی رئیس جمهور مسائل و مشکلات استان فارس قرار گرفت نی ریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۷۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، «نصرالله جعفرزاده» پدر شهید «جعفر نعمت زاده» اولین شهید ترور شهرستان تالش به علت کهولت سن به دیار باقی شتافت.

شهید جعفر نعمت زاده متولد اول فروردین ۱۳۴۲ بخش اسالم تالش می‌باشد، شهید نعمت زاده جزو نیروهای بسیجی داوطلب بود که در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۶۱ در شهرستان تالش به دست منافقین کوردل به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای اسالم تالش به خاک سپرده شده است.

کد خبر 6088630

دیگر خبرها

  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • حسینی: تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • تلاش اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت تحقق شعار «ارزش‌مدار، کارآفرین و ثروت‌ساز» باشد/ تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • وعده صادق یک نمونه از نتایج ملموس «ما می توانیم» بود
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟