Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استا‌ن‌ها ــ همزمان با هفته نیروی انتظامی، گلزار شهدای استان آذربایجان شرقی غبارروبی و عطرافشانی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  تبریز ،همزمان با هفته نیروی انتظامی، گلزار شهدای  استان آذربایجان شرقی عصر امروز با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی، خانواده‌های معظم شهدا و جمعی از مردم شهیدپرور استان غبارروبی و عطر افشانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاضران در این مراسم بار دیگر در هفته دفاع مقدس  امسال به مقام شامخ شهدای استان آذربایجان شرقی ادای احترام و با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

گلزار شهدای گمنام دفاع مقدس در پرند غبارروبی شد + تصاویرمزار مطهر شهدای دفاع مقدس در پاکدشت غبارروبی شد + تصاویر

انتهای پیام/111/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای ناجا خانواده شهدا آذربایجان شرقی شهدای ناجا خانواده شهدا آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی گلزار شهدای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۷۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه ویژه مدیران به طرح جامع گلزار شهدا

استاندار قزوین گفت: همچنین اجرای طرح یاد شده، در توسعه شهری موثر است لذا باید جزو اولویت مسئولان استانی باشد و به عملیاتی شدن آن نگاه ویژه‌ای داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمد مهدی اعلایی ظهر امروز در جلسه کارگروه ساماندهی گلزارهای مطهر شهدای استان قزوین و بررسی طرح جامع گلزار شهدای شهر قزوین که در محل سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: طرح جامع گلزار مطهر شهدای شهر قزوین با اعتبارات استانی، ملی و شهرداری اجرایی خواهد شد و به بهترین فضا برای اجرای برنامه‌های فرهنگی تبدیل می‌شود.

وی افزود: اکنون مسئولان استان قزوین در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌ها پای کار هستند و بهترین زمان برای اجرای طرح یاد شده است.

استاندار قزوین گفت: اجرای طرح یاد شده جزو باقیات و صالحات مسئولان استانی خواهد بود و برای استان قزوین پربرکت است.

اعلایی تصریح کرد: اجرای طرح یاد شده در توسعه شهری موثر است، لذا باید جزو اولویت مسئولان استانی باشد و به عملیاتی شدن آن نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

وی بیان کرد: باید مسئولان معاونت عمرانی استانداری قزوین، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهرداری قزوین، شورای اسلامی شهر قزوین و سپاه پاسداران با یکدیگر در اجرای کار همکاری داشته باشند تا این پروژه بزرگ به اتمام برسد.

استاندار قزوین ادامه داد: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم طرح جامع گلزار مطهر شهدای شهر قزوین زمین بماند و باید همه مسئولان در اجرای آن، اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی طرح جامع گلزار مطهر شهدای شهر قزوین با تخصیص اعتبارات استانی آغاز می‌شود، گفت: استانداری قزوین ابتدا از اعتبارات و ظرفیت استان برای اجرای فاز نخست طرح جامع گلزار شهدای شهر قزوین استفاده می‌کند و همچنین در رایزنی با مسئولان کشوری از اعتبارات ملی بهره خواهد برد.

در ادامه این جلسه سمیه اسمعیلی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، اظهار داشت: ساماندهی گلزار شهدای شهر قزوین جهت استفاده بهینه از فضای این مکان مقدس یکی از مهمترین دغدغه‌های بنیاد است که باید در شان و مقام این شهدای عزیز انجام شود.

وی ادامه داد: در راستای تحقق این مهم، طراحی، طرح جامع گلزار مطهر شهدای شهر قزوین از سال 1401 آغاز شده و با برگزاری جلسه‌های متعدد و دریافت نظرات مشاوران و کارشناسی‌های مختلف، اکنون به پایان رسیده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: امروز طرح جامع گلزار مطهر شهدای شهر قزوین با تخصیص اعتبارات قابل اجرا است و می‌توان فاز نخست آن را شروع کرد.

اسمعیلی گفت: با توجه به نیازسنجی که انجام شده 19 فضا از جمله رفاهی، نمایشگاه روباز، پارک کودک، چایخانه، موزه شهدا، پارک شهدا، المان شهدای غواص و گمنام، المان عملیات‌های شاخص از جمله کربلای 4 و خیبر و پارکینگ در طرح جامع گلزار مطهر شهدای شهر قزوین در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عطرافشانی گلزار شهدای سنندج در آستانه روز ارتش
  • آیین غبارروبی مزار شهدای زنجان به مناسبت روز ارتش
  • تجدید میثاق نیروهای مسلح زنجان با شهدا + فیلم
  • قدردانی پلیس از بانوان مومن و متدین آذربایجان شرقی
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در تبریز
  • عملیات عمرانی طرح جامع گلزار شهدای قزوین آغاز می‌شود
  • عملیات تنبیه رژیم صهیونیستی در راستای دفاع از تمامیت ارضی ایران بود
  • نگاه ویژه مدیران به طرح جامع گلزار شهدا
  • تجمع ضد صهیونیستی در گلزار شهدای کرمان
  • فریاد مرگ بر اسرائیل در گلزار شهدای کرمان