Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@19:02:48 GMT

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان لنده معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۷۸۴۸

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان لنده معرفی شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مراسم تکریم و معارفه رئیس شبکه بهداشت ودرمان سابق و جدید شهرستان لنده با حضور مسئولان استانی و محلی در فرمانداری لنده برگزار شد.

امام جمعه شهرستان لنده در مراسم تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده ،اظهار کرد: همه ما در برابر مسئولیتی که برعهده ما می گذارند موظف و مسئول هستیم و تا آخرین لحظه خدمت خویش باید خدمت‌گزار مردم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت محمودی اصل از تلاش ها و زحمات و خدمات رئیس قبلی شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده قدردانی کرد و افزود: در طول دوره مدیریت اقای نعمتی مدیریت خوبی برای مقابله با کرونا صورت گرفت امیدواریم رئیس جدید شبکه بهداشت با تحول آفرینی منشا خدمات ارزشمند برای مردم باشد.

امام جمعه شهرستان لنده تاکید کرد: به طور طبیعی با تغییر دولت ها شاهد تغییر مدیران هستیم ولی در این تغییرات مدیریتی باید از ظرفیت جوانان نخبه و متعهد و با انگیزه و آشنا به قوانین و دارای روحیه جهادی هستند باز شود.

وی گفت: از ظرفیت جوانان باید در مسیر تعالی و پیشرفت جامعه استفاده کرد چرا که سالخوردگان کم کم باید این فرصت ها را در اختیار جوانان قرار دهند تا امید به جامعه تزریق شود.

فرماندار شهرستان لنده، در ادامه گفت: تغییر و تحول با تغییر دولت ها یک امر کاملا طبیعی است.

تورج رزمجو تصریح کرد: بیشترین درخواست ها و دغدغه مردم موگرمون راه اندازی  اورژانس ۱۱۵ است.

رزمجو مهم ترین مطالبه مردم روستایی قیام  تجهیز و تامین نیازمندی های درمانی این حوزه را عنوان کرد.

وی گفت: توجه به راه اندازی اورژانس ١١۵موگرمون باتوجه به حجم زیاد عشایری یکی از مطالبات مهم است که باید اجرایی شود.

رزمجو با اشاره به اینکه اختلاف شهرداری و شبکه بهداشت و درمان در حوزه ‌بیمارستان ٣٢تختخوابی در خصوص عوارض ساختمانی باید هرچه سریعتر حل شود خاطر نشان کرد: در بحث تامین و تجهیز مرکز بهداشتی درمانی و سونوگرافی شهرستان از مهمترین مطالباتی است که باید مورد تاکید قرار گیرد و انتظار داریم مسئولان استانی و کشوری به این امر مهم توجه کنند.


نورمحمد نعمتی رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در ادامه با ارائه گزارش از عملکرد دوساله خود گفت: بالاترین افتخار من در حوزه کاری خود است که از محروم ترین روستای این شهرستان توانستیم خادمی  خدمت‌گزار برای مردم شهرستان لنده در این دوسال به خصوص در مقابل بیماری کرونا باشیم.

رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده از نوع تغییر و تحول در حوزه درمان گلایه کرد و افزود: شبانه روز همانند یک فرمانده در میدان مبارزه با کرونا کنار کادر درمان  جنگیدم اما خبر تغییرم را در روی خروجی سایت ها دیدیم و این رویه در شان و منزلت هیچ مدیری نیست و این رویه با مدیر قبلی نیز رخ داده است.

وی افتتاح و راه اندازی اورژانس١١۵قیام، مصوب شدن اورژانس١١۵موگرمون، راه اندازی خانه بهداشت عشایری در بخش موگرمون، راه اندازی ۶تخت دیالیز، تکمیل و راه اندازی دو باب خانه پزشک از عمده فعالیت های دوران خدمتی خود دانست.


رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان لنده، به حضور روزانه پزشکان متخصص در این شهرستان اشاره کرد و افزود: روزانه پزشک متخصص اطفال  پزشک جراح، متخصص ارتوپدی و سایر پزشکان را در کلینیک شهرستان مشغول خدمت هستند.

وی گفت:اگر کاری در این مدت دوسال صورت گرفت به همت تلاش همکارانم بوده است.

به گزارش ایسنا، مراسم تکریم و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده با حضور معاون دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت استان، امام جمعه، فرماندار، اعضای شورای تامین و اداری این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری لنده برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها شهرستان لنده تودیع و معارفه شبکه بهداشت و درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده رئیس شبکه بهداشت راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، کریم میرزایی گفت: اکنون تنها بیماران قلبی و آنژیوگرافی برای درمان به مرکز استان اعزام می‌شوند که امیدواریم با راه اندازی مرکز آنژیوگرافی این مشکل نیز رفع شود که دستگاه آنژیوگرافی به همت یک خیر خریداری شده و با کامل شدن فضای فیزیکی مرکز، در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

او در ادامه با اشاره به هفته سلامت و برنامه‌های این شبکه به مناسبت هفته سلامت، افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر در این هفته با شعاری جهانی «مردمی سازی سلامت» برنامه‌های متعددی اجرا کرده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر تأکید کرد: خدمات ارائه شده مراکز بهداشتی در دور افتاده‌ترین روستا‌ها از ابتدای تولد و طرح غربالگری رایگان دیابت و فشار خون از جمله خدمات شبکه بهداشت و درمان شهرستان است.

میرزایی با تاکید بر اهمیت عدالت در سلامت گفت: خوشبختانه در تمامی حوزه‌های پزشکان متخصص، تجهیزات پزشکی و خدمات درمانی در سطح کشور به خودکفایی رسیدیم.

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت