Web Analytics Made Easy - Statcounter

​​​​​​به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، استاندار یزد در جریان دیدار با رئیس مجلس ملی سوئیس که برای بازدید از بافت تاریخی به این استان سفر کرده است، اظهار کرد: سیاست دولت در بحث حمایت از روستاها بر این است که خدمات و امکانات در روستاها به حدی باشد که مهاجرت از سمت شهر به روستا با شوق و ذوق انجام شود.

رئیس مجلس ملی سوئیس در این جلسه سئوال کرد، که آیا امکانات اجتماعی برای سالمندان در ایران و استان یزد به خوبی وجود دارد یا خیر؟.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار یزد در پاسخ به سئوال رئیس مجلس ملی سوئیس گفت: در فرهنگ ایرانی و یزدی فرهنگ نگهداری از سالمندان وجود دارد و سعی داریم که تمام امکانات اجتماعی را برای سالمندان فراهم کنیم.

فاطمی در ادامه با بیان این‌که فرهنگ نگهداری از سالمندان ریشه در اعتقادات تاریخی و دینی ایرانیان دارد تصریح کرد: ما ارزش زیادی برای سالمندان قائل هستیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های علمی و آموزشی استان یزد، تأکید کرد: یزدیها شخصیت‌های برجسته علمی، سیاسی و نظامی زیادی دارند که به وجود آنها افتخار می‌کند.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود شبهات زیاد یزد و سوئیس، گفت: عقد خواهرخواندگی از جمله راهکارهای گسترش همکاری متقابل بین یزد و سوئیس است.

فاطمی با بیان این که یزد همیشه مهد صلح و دوستی و حرکت کردن به سمت اشتراکات بوده، خاطرنشان کرد: زندگی مسالمت آمیز ادیان مختلف در این استان مهمترین سند ویژگی‌های فرهنگی این استان در کشور ایران است.

وی تأکید کرد: ایران سرشار از ظرفیت‌های طبیعی است و در حال حاضر درگیر تحریم‌های ظالمانه‌ای است که اگر این چالش برطرف شود می‌تواند به خوبی در عرصه های مختلف فعال شده و دستاوردهای بزرگی را کسب کند.

استاندار یزد با بیان این که ما روابط انسانی را به دیگر رابطه های ترجیح می دهیم، گفت: اگر نگاه ها بجای سیاسی، فرهنگی و انسانی باشند ملت ها زندگی بهتر و آرامش بیشتری خواهند داشت.

ایرانی‌ها حق دارند به ایرانی بودن خود ببالند

آندریاس آییبی با بیان این که ایرانی ها حق دارند به ایرانی بودن خود افتخار کنند، تصریح کرد: امنیت و اقتدار امروز ایران در منطقه افتخاری بزرگ برای ملت های آزادی خواه است که ایرانی ها به خوبی این مهم را درک کردند.

رئیس مجلس ملی سوئیس در ادامه سفر خود به استان یزد در جلسه‌ای با استاندار این استان، اظهار کرد: تصوری که از بازار ایران دارم این که جای قشنگی است و در بازارهای ایران سالمندان می‌توانند بنشینند و از وجود بازار لذت ببرند.

وی در مورد یزد گفت: قبل از سفر به یزد این شهر را شهری قدیمی و فرسوده می شناختم و در این سفر نگاه من به این استان تغییر کرده و با ظرفیت های مختلف این منطقه آشنا شدم.

آندریاس آییب  با بیان این که نگاه انسانی و فرهنگی بجای نگاه سیاسی جهانی بهتر و پویاتر را به ارمغان خواهد داشت، خاطرنشان کرد: من سیاست را یک بازی می دانم.

کد خبر 632101 برچسب‌ها ایران و سوئیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و سوئیس رئیس مجلس ملی سوئیس استاندار یزد ایرانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۷۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که ۱۶ فرد و دو نهاد مرتبط با سپاه پاسداران ایران را در واکنش به حمله موشکی و پهپادی به اسرائیل تحریم کرده است.

به گزارش مهر به نقل از الجزیره، خبرگزاری رویترز به نقل از جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید این کشور علیه ایران خبر داد.

رئیس‌جمهور آمریکا در شرح تحریم‌های جدید علیه ایران افزود که این تحریم‌ها فرماندهان و نهادهای مرتبط با سپاه پاسداران ایران را هدف قرار داده است. 

جو بایدن تصریح کرد: آمریکا در خصوص تحریم‌های جدید علیه ایران با کشورهای عضو گروه هفت هماهنگ است و متحدان ما تحریم‌ها و اقدامات بیشتری را علیه برنامه نظامی بی‌ثبات کننده ایران وضع خواهند کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا هم اعلام کرد که ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را در واکنش به حمله ایران به اسرائیل در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. 

این وزارتخانه افزود که پنج شرکت را که برای شرکت فولاد خوزستان مواد اولیه فراهم می‌کردند، تحریم کرده است. 

بر اساس ادعای وزارت خزانه داری آمریکا، نهادها و افرادی که تحریم شده اند، به ایران در زمینه تولید و گسترش برنامه پهپادی کمک می‌کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد
  • مواجهه ۲.۴۲ درصدی خانواده‌های ایرانی با هزینه‌های سلامت/ راهکار‌های کاهش هزینه‌های کمرشکن سلامت در ایران
  • ایستادگی مقاومت لبنان در مساله فلسطین، مایه افتخار همه ماست
  • تصویب چند لایحه ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا
  • قطعنامه‌ ضد ایرانی مجلس نمایندگان آمریکا
  • عضو مجلس خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند
  • رئیسی: صهیونیست‌ها و حامیان‌شان در صورت ارتکاب هر اشتباهی معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت/ لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است/ شیخ علی خطیب: ایستادگی و اقتدار ایران در رویکرد مقاومت با وجود همه فشارها مایه افتخار امت اسلامی است
  • مقامات این کشور پیش از عملیاتِ ایران التماس می‌کردند | سفیر سوئیس به سپاه احضار شد!
  • خدمت بی منت به سالمندان آسايشگاه نشاط مهريز