Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@17:45:33 GMT

تفاوت‌های گوگل پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۸۰۱۵

تفاوت‌های گوگل پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو

فرارو- چند روز مانده به معرفی رسمی گوشی‌های جدید سری Pixel 6 گوگل، تصاویری از دو مدل اصلی این سری به بیرون درز کرد که می‌تواند برخی از تفاوت‌های اصلی میان دو مدل Pixel 6 اصلی و Pixel 6 Pro را برای ما فاش سازد.

به گزارش فرارو، اخیراً گوگل به طور رسمی تأیید کرده است که این شرکت رویداد بعدی معرفی محصولات جدید خود را در تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر ماه) میزبانی می‌کند، جایی که غول فناوری آمریکایی قصد دارد تا از نسل جدید تلفن‌های هوشمند سری Pixel خود در دو مدل Google Pixel 6 و Pixel 6 Pro، به طور رسمی رونمایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت تاکنون برخی جزئیات مربوط به این گوشی‌های هوشمند برتر آینده را منتشر کرده، و این موضوع در حالی است که افشاکنندگان دنیای فناوری نیز تا به امروز در چندین نشت، اطلاعات تمکیلی مربوط به این دستگاه‌ها را افشا کرده اند؛ بنابراین ما در حال حاضر با بیشتر مشخصات اصلی این دو گوشی آشنا هستیم و می‌دانیم که در ۱۹ اکتبر با چه محصولاتی مواجه خواهیم شد.

با این همه، روز چهارشنبه ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر ماه)، تصاویر جدیدی مربوط به این دو گوشی از سوی اوان بلاس Evan Blass، افشاگر سرشناس دنیای فناوری، منتشر شد که می‌تواند برخی از تفاوت‌های میان دو مدل Pixel 6 و Pixel 6 Pro را برای ما آشکار سازد. نخستین مورد از این تفاوت‌ها مربوط به گزینه‌های رنگی در دسترس این دو مدل است، بدین شرح که برای مدل اصلی Google Pixel 6 سه گزینه رنگی Kinda Coral، Sorta Seafoam و Stormy Black در نظر گرفته شده است در حالی که Pixel 6 Pro با سه رنگ Sorta Sunny، سفید ابری و Stormy Black راهی بازار خواهد شد.

تصاویر جدید همچنین نمای جانبی این گوشی‌های هوشمند را به نمایش می‌گذارد که می‌تواند به ما در شناسایی عمق نوار دوربین پشت گوشی کمک کند و در واقع تفاوت دیگری را برای ما آشکار سازد. همانطور که قبلاً توسط گوگل اعلام شده بود، این شرکت ماژول دوربین سنتی را کنار گذاشته و از طراحی نوار دوربین برای قرار دادن بهتر حسگر‌های بزرگ در این سری جدید استفاده کرده است. علاوه بر این، حاشیه‌های مدل Pro در مقایسه با حاشیه‌های مدل استاندارد Pixel 6، که از صفحه نمایش خمیده بهره می‌برد، نازک‌تر است. هر دو گوشی دارای صفحه نمایش نرخ تجدید بالا هستند، اما فقط Pixel 6 Pro دارای صفحه نمایش LTPO با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است.

البته ما پیش از این نیز با برخی دیگر از تفاوت‌ها و مشخصات مشترک این دو گوشی از طریق شایعات آشنا شده بودیم. برای مثال ما می‌دانیم که مدل اصلی گوگل پکسل ۶ دارای یک باتری ۴۶۱۴ میلی آمپر ساعتی است در حالی که مدل Pro از یک باتری ۵۰۰۳ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. هر دو دستگاه‌ها از تراشه Tensor شرکت گوگل استفاده می‌کنند و دارای دوربین سه گانه در پشت هستند. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این دو گوشی با یک سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی همراه خواهد بود. قیمت این تلفن هوشمند در ایالات متحده حدود ۸۵۰ دلار است، اما در حال حاضر این فقط حدس و گمان است.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-فرارو

منبع: فرارو

کلیدواژه: گوگل پیکسل 6 گوگل پیکسل 6 پرو دو گوشی تفاوت ها دو مدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۸۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی جالب از تفاوت استقبال از حسن روحانی و ابراهیم رئیسی در فرودگاه پاکستان /تراز دیپلماسی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالرضا داوری، فعال رسانه‌ای اصولگرا، در واکنش به سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان، روز گذشته در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«۱.در سفر امروز رئیسی به پاکستان، پیرزاده، وزیر مسکن پاکستان در فرودگاه به استقبال رئیسی رفت. ۲.در سفر سال ۹۵ حسن روحانی به پاکستان، نواز شریف، نخست وزیر پاکستان در فرودگاه به استقبال روحانی رفت و ممنون حسین، رئیس جمهور پاکستان هم برای بدرقه روحانی به فرودگاه رفت.»

او این مطلب را با هشتگ تراز دیپلماسی منتشر کرده است.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898529

دیگر خبرها

  • فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد
  • میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو
  • 5 تفاوت اساسی در کاشی و سرامیک - کاویان سرام
  • جک تی9 جدید؛ همان طراحی آشنا با تفاوت های جزئی (+تصاویر)
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • یک بار برای همیشه با این عکس تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید
  • عکسی جالب از تفاوت استقبال از حسن روحانی و ابراهیم رئیسی در فرودگاه پاکستان /تراز دیپلماسی!
  • تهدیدی به نام سندروم «ددی ایشو»!