Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» احمد راستینه هفشجانی در مورد گزارش سفر اعضای کمیسیون فرهنگی از استان چهارمحال و بختیاری گفت: شب گذشته اعضای کمیسیون فرهنگی در پی برنامه نظارتی میدانی خود در دومین سفر استانی وارد استان چهار محال و بختیاری شدند، ضمن حضور در امام زادگان حلیمه و حکیمه خاتون از نوادگان امام موسی بن جعفر(ع) و زیارت از این اماکن مقدس از نزدیک در جریان امور فرهنگی این امام زادگان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان افزود: تجلیل از مفاخر علمی، فرهنگی، هنری چهارمحال بختیاری شب گذشته با حضور رئیس محترم کمیسیون و اعضای کمیسیون فرهنگی برگزار شد و از ۱۲ نفر از مفاخر ملی عرصه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی تجلیل شد. 

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون فرهنگی امروز با حضور در قبور مطهر شهدا و غبارروبی از گلزار پاک شهیدان ضمن ادای احترام به مقام شهدا از این مکان مقدس بازدید کردند و همچنین با حضور در برنامه شورای فرهنگ عمومی مباحث متفاوتی در راستای شورای فرهنگ عمومی استان به سمع و نظر اعضای کمیسیون و آقای امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور رسید. در این جلسه مصوباتی در مورد بررسی شاخص‌های فرهنگی، هنری و ورزشی استان چهارمحال و بختیاری مطرح شد.  

نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآورشد: طبق مصوبه ای که از طرف شورای عالی فرهنگ عمومی کشور مطرح شد تهیه سند ملی گردشگری استان چهار محال و بختیاری با تاکید به ظرفیت‌های این استان و همچنین تهیه سند ملی فعال سازی روستا و حیات فرهنگی و اقتصادی روستا مورد توجه قرار گرفت و مقرر گردید در اولین فرصت شورای فرهنگی و هنری استان این دو سند را تهیه برای تصویب به شورای فرهنگی عمومی ارسال کنند.

 راستینه در پایان تصریح کرد: در حال حاضر بازدید میدانی اعضای کمیسیون فرهنگی از دیگر مجموعه‌های فرهنگی و هنری  ادامه دارد که در گزارش بعدی خلاصه ای از آن را مطرح می کنیم./

منبع: نماینده

کلیدواژه: چهار محال بختیاری گردشگری اعضای کمیسیون فرهنگی فرهنگ عمومی شورای فرهنگ سند ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۸۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفری به یادماندنی به طبیعت روستای نیاکان در قالب تصاویر

روستای نیاکان در شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است. دامداری و کشاورزی نیز از جنبه‌های مهم اقتصاد این روستا هستند. در این روز‌های بهاری سرسبز شدن دشت ها چشم انداز زیبایی را در این منطقه به وجود آورده است و موجب شده تا طبیعت دوستان از این مکان خوش آب و هوا دیدن کنند.

طبیعت این روستا از دوربین شهروندخبرنگار ما دور نماند و تصاویری را به اشتراک گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: علیرضاصادقی - چهارمحال و بختیاری 

بیشتر بخوانید:

نمایی از حمام تاریخی وکیل شیراز از لنز دوربین گردشگران

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • سفری به یادماندنی به طبیعت روستای نیاکان در قالب تصاویر
  • بازنگری ۲۷۴ روستا در چهارمحال و بختیاری در طرح هادی
  • توسعه پایدار گردشگری در یزد، مستلزم تعامل دو جانبه شهرداری و اداره میراث فرهنگی
  • وجود ۳۸۰ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری
  • پیشرفت ۶۵ درصدی طرح‌های هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم
  • بررسی بهای خدمات فرهنگی در کمیسیون‌های شورای شهر تهران
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل مردم‌نهاد شهرستانی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل مردم‌نهاد در شهرستان‌ها